Per Gudmundson delar förmodligen, i likhet med Lars Vilks, inte mina eller SD:s värderingar. Men liksom Lars Vilks inser han yttrandefrihetens enorma betydelse för vårt fria samhälle!

Det är lätt för mig att anonymt vara ärlig. En helt annan sak att som Per Gudmundson riskera sitt uppehälle för sina demokratiska ideal. Såvitt jag förstår är han frilansare. Han har en egen blogg och skriver ofta på Svenska Dagbladet.

Vad som VERKLIGEN fick mig att respektera honom är hans uttalande i TV-debatt om att vi borde bränna Koranen tills muslimerna reagerat färdigt. Ett oerhört starkt, modigt men sant uttalande! Få offentliga personer skulle våga säga så!

Men han har rätt. Muslimernas enda väg till välfärd och demokrati är att lämna islam bakom sig! Jag säger inte ”extremismen”, för islam är i sig extremistisk! Den som tror på Koranen är per definition en extremist! I tanke och kanske handling.

Jag har skrivit det förr. Muslimerna förblir parasiter tills dom lämnar religonen bakom sig. Dom parasiterar på våra uppfinnningar, våra pengar, vår invandring,vår välfärd etc. Inte konstigt dom har dåligt självförtroende och hatar oss! Det ENDA dom har i utbyte är olja, som vi kommer att göra oss oberoende av. Vad händer då med dessa länder? Total katastrof!

Per Gudmundsons blogg: http://gudmundson.blogspot.se/

