Har Alex Schulman fått Alzheimer?

Alex Schulman

Jag såg videosnutten från hans videodagbok. Han vill skriva texter till Petters låtar. Antingen är Schulman mentalt skadad eller så skämtar han! Några alternativ finns inte!

Varför i helvete skulle någon vilja att han skrev något alls till deras låtar. Ide´n är fullständigt barock! Han är ju en fjant till att börja med, har inget vettigt att säga.

Jag har oerhört svårt att tro att någon är så jävla dum som Alex verkar i videodagboken, så jag måste utgå från att han skämtar. Men jag är inte säker. Ifall det är ett skämt, varför inte göra det roligt?

Nu vet jag inget alls om honom annat än att han varit en framgångsrik bloggare. Men hans brorsa är ju idiot och intelligens är ju en genetisk egenskap så kanske han ändå menade allvar?

Brorsan Calle Schulman satt i TV-programmet ”Efter tio” med Alexander Bard och framstod som en chimpans i jämförelse med briljante Bard! Bara en med Bards briljans kan vara tvärt emot SD och samtidigt vara ”väldigt anti-islam”!

Hur i helvete man kan bjuda in en så intelligensbefriad person som Calle till en debatt övergår mitt förstånd! Det visar hur jävla inavlad ”kändis-Sverige” är! Se själv:

Hur som helst, det krävs att två osannolika villkor uppfylls: att han är så jävla dum, samt att han blir filmad. Dom enda kändisar som filmas när dom gör idiotiska grejor är komiker, varför jag trots allt drar slutsatsen att han drev med Petter.

Att han skulle frågat Petter utan kamera, ja, men inte med kamera! Men det här med brorsan gör mig osäker …..

http://www.aftonbladet.se/webbtv/kult/alexschulman/article5931813.ab

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Ina
    Okt 12, 2009 @ 17:06:57

    Tack för dina kommentarer angående älskarinnor och moraliskt förfall!

    Svara

Kommentera

