Jihad!

Video: ”Rädsla för att kallas islamofober”

Ett rent skämt och hyckleri att inte låtsas om de uppenbara beläggen för att dådet var religiöst inspirerat!

Han ville inte åka till Irak och döda muslimer. Han är djupt religiös, bad i moskén varje dag! Hade i tjänsten propagerat emot krigen i Irak och Afghanistan. Har på sin blogg propagerat för självmordsdåd! Delade ut Koranen och skänkte bort sina möbler dagarna före dådet. Dagen för dådet iklädde han sig traditionell muslimsk dräkt. Skrek Allahu Akbar! medan han sköt ner sina kollegor!  Han förväntade sig uppenbarligen att dö under dådet. Och nu får vi veta att han kontaktat en radikal imam i Jemen, som efter dådet hyllade Hasan som en hjälte.

Fattar man inte galoppen, så fattar man inget alls! Vågar inte Obama erkänna att detta är terrorism, så är han inte rätt man att bekämpa den! Se nästa video så håller ni nog med mig!

AB: Obama ledde minneshögtid för offren. ”Ingen tro kan rättfärdiga dessa mordiska och fega handlingar.”

EXP Barack Obama deltog i minneshögtid på tisdagen

SVD Massmördare hade kontakt med radikal imam

DN Al-Qaidakontakter före Texasskotten?

AB Al-Qaidakontakter före Texasskotten?

 

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Brage
    Nov 10, 2009 @ 21:05:26

    Hej…har nu ögnat igenom din text…hade önskat få stöta på nåt resonemang att argumentera om…..

    Ditt inlägg verkar vara baserad på rubriker från nyhetsartiklarna…som i sin tur försökt få det mest säljande orden i rubriken..då detta inte räckt har du använt fet stil för att understryka din åsikt…hade du haft en mer underbyggd resonemang och belägg så hade jag gärna fört en dialog…

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Nov 10, 2009 @ 21:19:31

      Brage: Jag kommenterade minst sagt dräpande på din blogg (mina kritiska kommenterarer brukar sällan tas med i bloggar, för jag skräder inte på orden). Så du har inget att invända? Jag brukar käfta emot om jag har något att invända. Hur mycket resonemang behöver du för att fatta killens motiv? Jag kan resonera hur mycket som helst ifall du har något att invända mot min slutsats! Som ju är jihad.

      Om det ser ut som en anka, går som en anka och låter som en anka så är det förmodligen en anka (jihadist)! Vill du fokusera på oväsentligheter så varsågod! Själv fokuserar jag på väsentligheterna!

      Jag har dock inte påstått (eller uteslutit) att han samarbetade med någon. Inte heller att han jobbar på uppdrag av Al Qaida. Just nu är jag mest benägen att tro att han är en ensam jihadist och främst erhållit religiöst och kanske taktiskt stöd för dådet. Målet är oftast att få stor mediell uppmärksamhet, vilket ju onekligen blivit resultatet!

      Svara

  2. Two Invandrare
    Nov 10, 2009 @ 20:08:19

    Klartext! Well, det kan få dig avstängd i tidningarnas bloglänkar. De vill inte visa att muslimer är terrorister antar vi, och de har tagit bort de flesta artiklar om Fort Hood terrorn.

    Vår artikel fick inte komma igenom SVD censuren.
    http://twoinvandrare.blogspot.com/2009/11/no-terrorist-yes-terrorist-jihadi-why.html

    Orsaken kan man bara gissa? Sanningen är farlig för SVD.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Nov 10, 2009 @ 20:53:25

      Jag är medveten om det. Är van att bli portad av tidningarna. Men man måste säga sanningen. Dessutom är videosnuttarna från amerikansk TV, dvs en seriös källa! Faktum är att attentatet kunde inträffa pga att amerikanska myndigheter valde att blunda för sanningen! Det är farligt att blunda för sanningen, en nyttig läxa.

      Svara

  3. Allah
    Nov 10, 2009 @ 17:57:30

    Man blir verkligen rädd för framtiden.

    Man får väl passa på att skratta åt allt, så länge det går

    Svara

Kommentera

