Muslim + islamist = sant.

Moderaten och somaliern Yassin Mahi Mallin skriver i dagens Expressen tämligen kloka ord.

Själv har jag absolut inget emot att alla islamister åker till Somalia och tar livet av sig! Varför inte? Då slipper vi problemet här.

Myndigheterna har misslyckats med muslimernas integration och anpassat sig till att dom inte vill bli integrerade! Varför skulle dom vilja integreras med oss otrogna, kafirs? Ett ganska naivt antagande eller hur?

Yassin representerar dom muslimer vi vill ha, förutsatt att han menar allvar! Vill han verkligen inte att Sverige skall styras enligt muslimsk lag när muslimerna är i majoritet? Varför duger inte koranens lag, sharia, i ett muslimskt samhälle?

Varför skulle islamisterna i Somalia inte följa Muhammeds exempel? Det undrar jag!

Lika övertygad som jag är att han vill ha demokrati idag, är jag att han vill ha sharia med muslimsk majoritet. Övertyga mig gärna om att jag har fel! Vilket jag hoppas.

Jag köper det inte!

Därför att om jag har fel är du ju inte muslim. Men det är förstås klart, att ifall du inte är muslim, behöver du inte följa Koranen eller haditherna.

Vi somalier måste bekämpa terrorn

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. demokratbloggen
    Dec 20, 2009 @ 21:22:14

    Inte ens muslimer tål islam, och ändå vill de ha skiten! Men här i Sverige har de inget att göra, och det ska vi svenskar se till att klargöra för dem samtidigt som vi klargör för politikerna att de inte har i riksdagen heller att göra, för de har visat sig att de är fascister.

    Det dröjer inte allt för länge innan folk öppet visar sitt missnöje med både muslimer och folkförrädare.

    Leve ett fritt Sverige!

    Svara

    • Il Padre
      Dec 23, 2009 @ 12:54:29

      Ja visst är det förunderligt att man ser s k ”sekulära muslimer” i olika debattprogram TILLSAMMANS MED ISLAMISTER ställer sig upp emot icke-muslimer (även ex-muslimer) som rakt och enkelt uttalar befogad kritik mot islam och islamisters hunger efter att erövra bättre positioner och mer och mer trycka undan demokrati, fri- och rättigheter lika för alla? Det bevisar bara att ALLA MUSLIMER SOM DELTAR I ORGANISERAD BÖN (t ex i moské) är att betrakta som islamister och är inte alls så integrerade som de vill göra gällande. De muslimer betraktar jag som ”sleeper cells”… Alla muslimer som finns här och säger att de är anpassade till svensk demokrati är inte det! Långt därifrån och ALLA VET vad de flytt ifrån, nämligen religiöst förtryck. Då undantar jag de mer lömska som är islamister, men låtsas något annat medvetet. Kanske betalda från islamska stater? De muslimer verkligen inte har någon annan tanke än att bli assimilerade med svenska förhållanden, är det dags att påminna om att de HAR ANSVAR för sig själva och andra likasinnade och också tydligt visa att de inte accepterar någonsomhelt utveckling av islamism i Sverige.

      Svara

Kommentera

