Bloggen

Jag har inte skrivit på ett tag. Jag har just nu mycket annat som engagerar mig. Har knappt hunnit följa nyheterna.

Jag vill endast skriva om sådant som engagerar mig, som ligger mig varmt om hjärtat, när jag tycker jag har något att tillföra diskussionen. Jag vill undvika att skriva om oväsentligheter.

Jag vill undvika onödiga upprepningar, dock är många upprepningar inte onödiga! Att islam växer stadigt och är ett hot mot våra barnbarns framtid tål att upprepas! Och nya läsare måste få detta klart för sig. Naiviteten är mycket utbredd!

Samtidigt vill jag smälta vad jag redan skrivit, få perspektiv på det och alla intresanta diskussioner och kommentarer här på bloggen och förhoppningsvis få nya infallsvinklar. Jag har även böcker om islam jag vill läsa.

Jag räknar med att inläggen kommer att bero på dels hur mycket tid jag har, dels på hur intressant nyhetsflödet är. Ena dagen blir det fem inlägg, nästa vecka ett inlägg osv.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Ann-Marie
    Feb 03, 2010 @ 19:35:51

    Vissa saker måste man bara upprepa om och om och om igen; fast man egentligen inte vill. Men det är viktigt att få ut information till alla dom som ännu inte har “vaknat” och sett vad som håller på att hända.

    Svara

  2. Liba
    Feb 02, 2010 @ 09:28:57

    OK, jag förstår, men jag har saknat dig.

    Svara

Kommentera

