Hakkors och burka bör förbjudas!

Inom islam är kvinnan underordnad mannen. Detta är klart stadgat bl a i koranen sura 4:34. Här om islams kvinnosyn.

Om vi accepterar att muslimska kvinnor förtrycks, så är det bara logiskt att även acceptera att svenska kvinnor skall kunna förtryckas. Principen existerar ju inte längre! Det kommer som ett brev på posten!

Profet! Säg till dina hustrur och dina döttrar – och till alla troende kvinnor – att de utanför hemmet noga sveper om sig sina ytterplagg; på så sätt blir de lättare igenkända som anständiga kvinnor och undgår att bli ofredade. Gud är ständigt förlåtande, barmhärtig.
(koranen Sura 33:59;
fördjupning)

Upplever ni uppror från kvinnornas sida2, ska ni först tala till dem, sedan (får ni använda negativa uppmuntringar som att) överge dem i sängen, sedan får ni (som sista alternativ) slå dem.
(koranen Sura 4:34;
fördjupning)

De som annars tjuter högljutt om kvinnors rättigheter tycker det är OK att muslimska kvinnor förtrycks.

De som annars gapar om barnens rättigheter accepterar, hedersvåld, omskärelser och andra systematiska kränkningar av muslimska barn. 

Tror du att muslimska kvinnor och barn vill förtryckas?

Vilka utmålas som rasister? Jo, vi som värnar om allas rättigheter!

Får även kristna kränka kvinnor och barn av religiösa skäl? Får alla religioner göra detsamma? Många i Sverige anser att religiöst förtryck är OK! Jag håller inte med.

Förtryck är oacceptabelt oavsett motiv!

Genom att förbjuda plaggen kan mannen inte tvinga kvinnan att bära dem!

Belgien röstar om slöjförbud

Belgien kan förbjuda burka

Böter eller fängelse för att man bär niqab eller burka. Det kan Belgien idag besluta om som första EU-land.

Brännhett tyg Burkaförbud delar Frankrike

”Burkan tillhör medeltiden” SvD har träffat hjärnan bakom Frankrikes burkaförslag.

Belgien röstar om förbud mot slöjor

Troligt ja till kontroversiellt lagförslag.

Belgiska regeringen spricker.

66 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Emelie
    Apr 24, 2010 @ 22:57:52

    Och med resonemanget med att ett förbud skulle innebära att mannen inte skulle tvinga kvinnorna att bära det. Okej, så då kanske vi ska förbjuda andra saker som människor tvingas till att göra? Det håller ju inte. Vi kanske ska förbjuda mannen, för då kan ju inte han ens förbjuda någonting, haha.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 25, 2010 @ 01:17:27

      Och självklart handlar det även om att vi vill manifestera att vi inte vill ha islam och dess symboler här!

      Svara

      • Allah
        Apr 25, 2010 @ 08:45:04

        Precis.
        Det handlar om att mota bort det som islams symboler och vad dessa symboler står för.

        Du Emelie har säkert inga problem med att man har restriktioner emot nazistsymboler? Eller andra bilder i och symboler i samhället.

        Islams symboler står för precis samma sak som nazismen, om inte ännu värre.

        Människor måste lära sig att islam inte är enbart en religion. Det är ett totalt system, som får Stalins kommunism att framstå som en lekstund på dagis.

        Allt det som muslimer kräver faller inte på något sätt under religionsfriheten. De har lyckats med en kupp att ta över vad religionsfrihet innebär, på samma sätt de kuppat orden rasism, hatbrott, främligsfientlig, osv osv.

        På de sättet man vill införa förtryck på kvinnor genom islam är olagligt i Sv lag, men man kommer undan genom att hävda religionsfrihet, och får dom inte som de vill, så drar de fram rasistkortet, eller hets emot folkgrupp.

        Hur är detta ens möjligt? Ja vi är flata och fega. Våra ledare har med sålt sig själva för att få röster.

        Muslimerna är dock till en fördel. De visar på bristerna i vår demokrati. Så nu är det bara för oss att skräpa till detta, så är snart islam inte ngt problem.

        Men då gäller det att vi har rätt ledare, och ett vettigt folk. Som vågar rösta, inte som idag, muttra lite tyst. Medborgarna i landet falukorv måste helt enkelt vakna.

        Svara

        • Emelie
          Apr 30, 2010 @ 05:55:09

          Det är ju lika förtryck mot kvinnor genom att inte de klä sig precis som de vill.

          Skulle något fjantigt förbud komma till i Sverige så kommer det också inskränka min valfrihet att välja klä mig i en burka om jag nu så gärna ville.

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 30, 2010 @ 07:20:23

            Belgiens förbud riktar sig mot all heltäckande klädsel, på män och kvinnor! Naturligtvis riktad främst mot burka och niqab.

            Är du så dum att du inte fattar att många muslimska kvinnor är pressade av mannen att bära dessa plagg? Syftet är ju att dölja kvinnan för andra män! Ta reda på fakta! Mannen bestämmer i det muslimska hushållet, det fungerar inte alls som hos oss. Du är så jävla naiv och okunnig! Läs koranen sura 4:34! Mannen är kvinnans överhuvud och har rätt att aga henne!

            Begriper du verkligen inte att med förbudet så kan mannen inte tvinga kvinnan att bära plagget?

            Typisk naiv person som varken vet eller fattar något! Och tror att alla funkar som oss!
            Och så förbannat egoistisk! Du tvingas fan inte bära skiten! Så det är lätt för dig att vara emot ett förbud! Tycker du även omskärelse av muslimska barn är ok och misshandel av muslimska kvinnor, hedersvåld, hedersmord etc? Det är mest skit med islam, tyvärr! Men återigen, du slipper skiten fn, så vad bryr du dig?

  2. Emelie
    Apr 24, 2010 @ 22:54:13

    Jag ställer mig inte bakom någon religion, för religion är omodernt och förespråkar inte jämställdhet eller något sådant alls.

    MEN, problemet med detta inlägg är ”rättigheter” och ”förbud mot burka”. Så länge folk har på sig detta frivilligt, så vad är problemet? Det kommer ju bara inskränka den fria rättigheten att göra vad man vill med sin egen kropp och klä sig som man vill.

    Bör väl upprepa en gång till att jag verkligen inte gillar tvång med slöja, burka eller andra tvång att klä sig på något sätt, eller vara på ett sätt man själv inte vill.

    Förbud mot burka skulle innebära att jag som ateist inte skulle kunna dra på mig skiten om jag nu skulle vilja. Dock är inte en heltäckande klädsel lämpliga på vissa arbetsplaster av rimliga skäl (dagis, skola med mera)

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 25, 2010 @ 01:15:58

      Tror du att kvinnorna bär burka för att det är snyggt? Dom bär det för att det är en religiös plikt! Mannen är bossen i den muslimska familjen, så det är hans vilja som manifesteras genom kvinnornas klädsel!
      Burka är inget modeplagg!

      Svara

      • Emelie
        Apr 30, 2010 @ 05:45:33

        En del bär det för att visa den påhittade guden att de tillber och tror på denne bland annat. Det finns andra orsaker, men du verkar inte veta dessa. Tillbaks till skolbänken kanske.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Apr 30, 2010 @ 07:16:05

          Och vad vet du egentligen om islam? Vad är det för en jävla religion som tvingar kvinnor att se ut som bläckplumpen (se bilden)? För koranen föreskriver att kvinnan skall dölja sig!

          Belgarna vill inte ha skiten och inte vi heller! Dom gillar inte islam! Varför skulle dom? Eller vi?

          Svara

        • KLARTEXTEN!
          Jun 26, 2010 @ 12:02:16

          Den muslimska kvinnan är av Koranen ålagd att skyla sig! Det är mannens plikt att se till att hon gör detta, med våld om nödvändigt! Dom kvinnor som inte bär slöja tvingas inte av sina män. Dom som bär slöja gör det för att det ålagts av Koranen eller av deras man!

          Koranen sura 33:59: Profet! Säg till dina hustrur och dina döttrar – och till alla troende kvinnor – att de utanför hemmet noga sveper om sig sina ytterplagg; på så sätt blir de lättare igenkända som anständiga kvinnor ….

          Svara

    • Allah
      Apr 30, 2010 @ 09:02:38

      MEn snälla du. HUr kan du säga att det är frivillig, när det är på kommando från en man från 600 talet? Det finns inga fria val inom religion. Det som är skrivet är satt..

      Det är de som är det stora problemet med islam

      Svara

  3. Robin Shadowes
    Apr 24, 2010 @ 06:12:00

    Typiskt islamisterna att fega ur efter några inlägg och bara tyst försvinna. Bahlool gör förvisso likadant men däremot dyker han upp som gubben-i-lådan några veckor eller månader senare.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 24, 2010 @ 08:18:13

      Så gör dom alltid! Är det inte märkligt; dom är ”övertygade” om islams förträfflighet, men orkar inte ens argumentera för det! Minsta motstånd och dom klappar ihop! Pathetic!

      Svara

  4. Robin Shadowes
    Apr 23, 2010 @ 23:32:15

    Du anonym, jag tror inte mussarna bryr sig så mycket om oss kuffars copyright-regler. Dom gör vad som faller dom in helt enkelt. Det enda dom bryr sig om är möjligtvis att få in pengar på muslimska böcker sålda i väst. Men dom skiter i vem som har rättigheterna till Mein Kampf.

    Svara

    • Lövet
      Apr 24, 2010 @ 10:12:31

      Vad du tror i sammanhanget är oväsentligt. Fristaten Bayern har bevisligen stängt ner alla kända osanktionerade versioner av boken, samt ett antal sanktionerade. Bayern har oerhörda resurser och använder dessa till att beskydda sina intressen.

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Apr 24, 2010 @ 13:40:41

        Lövet, inser du inte att muslimerna överlag är antisemiter?

        Svara

        • Lövet
          Apr 25, 2010 @ 13:25:18

          Vet du vad en semit är?

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 25, 2010 @ 21:30:12

            Jag vet vad du åsyftar. Men jag använder ordet som det allmänt uppfattas, dvs judehatare. Är väl medveten om att det egentligen inte betyder det. Men folk i allmänhet uppfattar mig rätt, vilket är avsikten!

            Förresten har du inte kalla invandringsmotståndarna för rasister? Skillnaden är att du missbrukar ord för att (felaktigt) misskreditera. Ingen misskrediteras med min användning.

        • Lövet
          Apr 26, 2010 @ 08:35:55

          ”Förresten har du inte kalla invandringsmotståndarna för rasister?”
          Nej det har jag inte. Nu förhåller det sig så att det jag skriver kräver en hel del av läsaren.

          ”Skillnaden är att du missbrukar ord för att (felaktigt) misskreditera.”
          Inte heller detta gör jag.

          ”Ingen misskrediteras med min användning.”
          Du menar att ingen misskrediteras när du påstår att muslimer överlag är judehatare?

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 26, 2010 @ 14:53:14

            Obs att jag skrev ”(felaktigt) misskreditera”! Och nej, det är ingen felaktig misskreditering att säga att muslimer överlag hatar judar! Det borde du väl veta!

        • Lövet
          Apr 26, 2010 @ 08:39:40

          ”Jag vet vad du åsyftar. Men jag använder ordet som det allmänt uppfattas”
          Ungefär som den allmänna uppfattingen av ordet ”islamofob”?
          https://klartexten.wordpress.com/2009/08/13/sd-okar-ett-underkannande-av-svensk-invandrarpolitik/

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 26, 2010 @ 15:13:13

            Jag vet att semiter inkluderar även araber. Men uttrycket antisemit myntades redan 1879 och om ordet har använts i betydelsen judehatare i 140 år så är det skitlöjligt att idag ifrågasätta uttrycket eftersom de jag vänder mig till uppfattar ordet som det är avsett!
            Hur som helst, så kan jag lika gärna använda ordet judehatare, om det känns bättre! Helt OK för mig!

            Islamofob är ett helt OK ord, förutsatt att det används korrekt, vilket oftast inte är fallet! Det skall endast användas i betydelsen sjuklig och omotiverad rädsla för muslimer!
            Således kan ordet ej användas när man har sakliga skäl för islam-kritiken! Är det inte sjukligt så är det heller ingen fobi!
            Men oftast används det som skällsord mot envar som är kritisk mot islam, oavsett skäl!
            Läs wikipedias utläggning om saken.

            Dessutom är antisemit en förskönande omskrivning av judehatare, medan islamofob oftast används som en nedsättande nidbild av en islamkritiker.

            Och skall vi hårddra saken, ja då föredrar jag alla gånger att orden används helt korrekt!

        • Lövet
          Apr 26, 2010 @ 16:56:45

          Att felaktigt misskreditera?
          Det ligger redan en värdering i ordet ”misskreditera”. Det finns ingen anledning att lägga till en tautologi. Välkommen till svenska 101.

          Huruvida din tolkning av Islamofob kommer att komma in i någon ordbok i framtiden kan jag nog redan idag ge dig ett tips: nope. Däremot finns det ju redan tolkningar av detta vedertagna begrepp som i stort sett samtliga utom just du verkar ha klart för sig. Hursomhelst, i konsekvensens namn kan vi istället använda oss av begreppet Islamhatare. Bättre?

          ”Men oftast används det som skällsord mot envar som är kritisk mot islam, oavsett skäl!”

          Ungefär som de som är kritiska till Israels politik blir stämplade som antisemiter.

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 26, 2010 @ 19:08:36

            Enligt synonymer.se innebär misskreditera:
            ”väcka misstro mot, ge dåligt rykte, diskreditera, svartmåla, nedsätta, chikanera, nedvärdera, förringa, tala illa om”
            Så vad är det för fel på min användning av ordet?

            Nu får det räcka med diskussion om islamofob! Du fattar inget om ordets etymologi och du blundar för wikipedias kritik att ordet används felaktigt! Jag kan inte göra något åt att du inte fattar! I motsats till mig kan du aldrig erkänna när du har fel! Det är uppenbart!

            Islamhatare är fel ord, i vart fall på mig, för att jag vid upprepade tillfällen skrivit att islam har sina fina sidor! Jag anser kort och gott att islam är skadligt för vårt samhälle, punkt! Jag känner flera fina muslimer (vilket jag skrivit vid flera tillfällen). Jag känner inget hat! Hat är en känsla och du vet inte vad vi känner! Vi ogillar islam, ja, men hat, det vet du inget om alls!
            För att hata tror jag man måste ha starka negativa personliga erfarenhet av islam, vilket jag inte har. Du tycks inbilla dig att vi är dumma och endimensionella, vilket inte är fallet! Vi har en mycket mer mångfacetterad bild av samhället och islam. Men slutsatsen kan förstås bli hård! Domen kan bli hård mot islam! Det betyder inte att vägen dit är endimensionell. Som du märker saknar alla invandrarvänliga vettiga argument. Dom har inte tänkt igenom det hela. Dom tror dom är vidsynta när det i själva verket är tvärtom! Klarar man inte debatten så är det högst sannolikt att man har fel!

            Istället för att diskutera vårt budskap så ägnar du dig åt att märka ord, ständigt och jämt! Jävla oväsentligheter! Ibland kan man göra det, men inte ständigt!

            Du vägrar t om tala om vad du tycker om invandringspolitiken utan ägnar dig uteslutande åt felsökeri! Du vägrar svara på huruvida muslimerna gjort Sverige och Europa tryggare och mer välmående! Du vågar inte säga var du står, istället ägnar du dig fegt åt att sticka oss med dina nålar! Istället för att kritisera våra idéer riktar du in dig på att märka ord! Det är korkat att undvika diskussion om de övergripande, stora och viktiga frågorna, för att istället ägna dig åt futtig navelskådning!

            När det däremot kommer till väsentligheter så har du inga synpunkter eller åsikter!

  5. Mats
    Apr 23, 2010 @ 16:52:59

    Nu slösar jag inte mer tid här på fega anonyma muhammedkräk. Ni mår dåligt för att era mammor går omkring i tält och är håriga som apor istället för snygga, intelligenta och jämlika och tjänar egna pengar som våra västerländska kvinnor. Flytta hem medan ni kan innan ni blir utkastade. Ingen kommer att sakna er. Ni är ändå bara här för bidragen och för att begå en massa fega brott mot kvinnor, barn och gamla.

    Ni är tuffa då ni är i flock som de djur ni är och då ni sitter och knappar anonymt på ett tangentbord. Patetiskt är vad det är. Som vi alla och inte minst ni själva vet skulle ni inte våga öppna käften om ni stod på en knytnävs avstånd från mig eller någon annan ni häcklar här.

    Ni ska tillbaka till öknen och medeltiden/stenåldern där ni kommer ifrån. Ni ska få se att det blir så. Vänta bara..

    Svara

    • Lövet
      Apr 23, 2010 @ 16:55:58

      QED

      Svara

    • Lövet
      Apr 23, 2010 @ 17:03:05

      ”Ni är tuffa då ni är i flock..”

      Lövet, the army of one.

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Apr 23, 2010 @ 18:54:12

        Vi är alltid tuffa, ensamma eller i flock! Den stora skillnaden mot PK-bloggar, är att här är ordet fritt! Ingen censureras!

        När ingen censureras tenderar den som har rätt att vinna!

        Vi har mycket svårare förutsättningar än dig och dina meningsfränder. Ni har hela etablissemanget och media bakom er. Du blir aldrig censurerad av media, vilket jag och andra invandringskritiska bloggare blir dagligen! Det räcker i princip med att jag nämner ordet muslimer för att blogglänkarna skall censureras av tidningarna. Något kommunist- och PK-bloggarna aldrig behöver råka ut för!

        Du riskerar inte dödshot, något vi måste räkna med! Du har det bra!
        Dina motståndare är inga mördare och våldsmän, vilket våra är!

        Vår situation kan närmast liknas vid motståndsrörelsen i Tyskland under nazi-tiden.

        Svara

  6. Mats
    Apr 23, 2010 @ 16:42:01

    Vad får dig att tro att medeltidsmänniskor som du Said följer lagar som coyright;) Du är fan i mej rolig. Nej hem till öknen med dig och stena kärringar.

    Svara

    • Lövet
      Apr 23, 2010 @ 16:52:20

      Det här med att Mein Kampf skulle sälja bäst i arabvärlden, vad har du fått det ifrån?

      Svara

      • Lövet
        Apr 24, 2010 @ 10:13:54

        tick, tack. . .

        Svara

      • Lövet
        Apr 25, 2010 @ 16:11:50

        In the words of Bianca Shomburg:
        ”Zeit, Zeit -wo bleibt nur die Zeit?”

        Svara

      • Lövet
        Apr 26, 2010 @ 09:02:37

        Nått nytt angånde påståendet att Mein Kampf skulle sälja bäst i arabvärlden, månne? Nej?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Apr 26, 2010 @ 15:16:44

          Lövet. Kan du redogöra för din syn på invandringspolitiken? Med ev förslag till förändringar? Gärna motivera varför du tycker som du gör. Du kritiserar våra åsikter, utan att ha några själv!

          Svara

        • Lövet
          Apr 26, 2010 @ 17:23:58

          Jag kritiserar inga åsikter, jag ifrågasätter påståenden. Du ifrågasätter inte påståenden utan vilka ord som använts!

          Svara

        • Lövet
          Apr 26, 2010 @ 21:41:39

          Jaha, nu har vi kommit så långt att du börjar editera mina poster? Lysande. -På den här bloggen cencurerar vi inget minsann. Vi bara ändrar, lägger till i och missrepresenterar (ett annat ord med miss-, undrar var det betyder…) poster.

          ”Du ifrågasätter inte påståenden utan vilka ord som använts!”

          Hela den här tråden försöker jag få svar på var den underliggande informationen som påståendet om att Mein Kampf skulle sälja bäst i arabvärlden kommer ifrån.

          Ett påstående som du kommenterade den 22 april kl 14:30 med:
          ”Förvånar mig inte!”

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 26, 2010 @ 21:43:13

            Vad har jag editerat? Inget mig veterligen! Tala om exakt vad! Du borde veta bättre! Det är möjligt att jag fetat vissa ord, men i så fall var det ett misstag, för då trodde jag det var min egen kommentar jag fetade! Har kommit på mig själv att av misstag göra detta. Jag ändrar så pass mycket i vissa av mina kommentarer att det är lätt hänt.
            Jag kan i så fall inte fatta att du gnäller om en sån skitsak! I så fall återigen fokus på oväsentligheter!

            När skall du ägna dig åt dom stora och avgörande frågorna? Aldrig?

  7. Allah
    Apr 23, 2010 @ 07:54:15

    @mumseprutten Anna

    Lilla Söta du.

    Det är inga tomma hot. Det finns en sak man nämligen aldrig ska bråka med, och det är demokratin. Snart kommer verkligheten ikapp våra lagar och synsätt på er kackerlackor. Det bästa vore ju om du redan nu packade din väska, för att slippa pinsamheter senare.

    På de sätt du och dina anhängare våldtar våra fri och rättigheter kan inte fortgå för evigt. Det är NI som startat konflikten, så att ens försöka göra er till martyrer här funkar inte.

    Om du vill så kan vi starta en insamling åt dig och dina närmaste. Till Jemen. Där finns den utopi du så längtar efter.

    Jag undrar varför du inte bor och lever under de ”fredliga” och rättvisa lagarna där. Allt du någonsin velat ha finns där.

    Just nu beter du dig som en barnrumpa. Men vad nytt, ni muslimer agerar som underutvecklade barn.

    Vad hindrar dig från att resa, snälla berätta för oss varför du inte vill bo ett land som är styrt av sharia

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 23, 2010 @ 08:17:44

      Är det inte typiskt. Muslimerna älskar islam men vill inte leva under islam! Tycker dom egentligen att islam är skit? Uppenbarligen!

      Svara

    • Robin Shadowes
      Apr 23, 2010 @ 16:22:41

      För att idioterna vill leva under sharia men införa det här. Därför kommer dom klamra sig fast till varje pris. Vi har ju redan ”bjudit in” dem och då anser dom ju att detta land tillhör muslimerna bara för det. Det är därför vi måste repatriera dem ned till siste man för annars kommer dom vinna genom att dom förökar sig som råttor.

      Svara

  8. GalaXyBloggen
    Apr 22, 2010 @ 19:15:28

    Ja titta;)”Kampf” Skit samma. Du kallar mig ”pappnasse” jätteduktigt.. Duktig pojke eller flicka eller vad du nu är.

    Oförskämdheter från en anonym nolla bekymrar mig inte. Du har väl inte annat att göra än att märka ord och sitta och slå på wiki antar jag din jävla nolla. Grattis.

    Svara

    • Robin Shadowes
      Apr 23, 2010 @ 01:43:57

      Det kanske är den könslöse Pop som har dykt upp i iffentligheten?

      Svara

    • Lövet
      Apr 23, 2010 @ 07:53:28

      ”Ja titta;)”Kampf” Skit samma”.
      Nej det är inte ”skit samma”, såvida inte kunskap är något att undvika.

      ”Du kallar mig ”pappnasse””
      Det gör jag sannerligen inte. Freud hälsar.

      En annan ironist förekomst är att namnet Hitler är Jiddish för hattmakare.

      Svara

  9. Allah
    Apr 22, 2010 @ 16:21:37

    ja du, det är en ding ding värld numera. De som har en sund människosyn, som vill ha rättvisa, ordning och reda. Vi som talar för allas rätt. Vi är idag sedda som statsfiender.

    Själv så känner jag att jag håller på att baxna ihop totalt. Censur, hot och en förminskad frihet. Allt för att jag vill ha trygghet för alla människor…

    Ding ding…

    Svara

  10. Islamisten Anna
    Apr 22, 2010 @ 15:37:01

    Hoppas att fasciststaten Sverige också visar sitt rätta ansikte och förbjuder burka även här. Jag ställer gärna upp och blir martyr. Ser framemot att bli tillfångatagen av skånska rasistsnutar när jag glider omkring i min burka på Stortorget. Jag vill bli en förebild för mina medsystrar. Allahu Akbar min kulli shay!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 22, 2010 @ 17:40:56

      Då är vi eniga om det! Vi hoppas båda att Sverige visar sitt rätta ansikte och att du blir martyr för ofriheten! Varför inte ta semester i Iran, känna friheten! Du har väl bokat!?

      Svara

      • Islamisten Anna
        Apr 22, 2010 @ 20:55:26

        Varför skulle jag göra det? Jag tänker stanna här och slåss för mina medsystrars rätt att bära de kläder de vill. Tänker inte ta skit från svenska mansgrisar och rasister.

        Svara

        • Allah
          Apr 22, 2010 @ 23:02:40

          Kan du tänka dig att vi med tänker slåss för vår rätt. Rätten för demokrati, rättvisa, ordning och reda i samhället.

          Det som dina bröder och systrar inte har en susning om vad det är. Ändå hävdar ni er har rätt till detta, trots att ni ständigt kränker de mest grundläggande demokratiska ideerna

          Du gör mer nytta på Arabön. Där får du med leva den utopi du eftersträvar. Varför är du så jävla feg så att du hävdar din rätt här, men inte där???

          Svara

        • Robin Shadowes
          Apr 23, 2010 @ 01:46:58

          Då hoppas jag du också är beredd på att ta konsekvenserna av ditt handlande. När vi tagit tillbaka vårt land så kommer sådana som dig att betecknas som landsförrädare och vad som kommer hända med er när vi har ändrat grundlagen överlåter jag åt din fantasi, om ni mussar nu har nån sån.

          Svara

  11. GalaXyBloggen
    Apr 22, 2010 @ 13:27:00

    Mein Kamph.. ska det vara. Alla vet väl vem som skrivit den boken antar jag.

    /Mats

    Svara

  12. GalaXyBloggen
    Apr 22, 2010 @ 13:26:23

    Mein Kamp säljer bäst i arabvärlden. Säger det något? 😉

    /Mats

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 22, 2010 @ 14:30:37

      Förvånar mig inte!

      Svara

    • Islamisten Anna
      Apr 22, 2010 @ 21:18:04

      Tja, att arabvärlden i detta avseende har mer tryckfrihet än många eruopeiska länder. I Österrike är det rentav olagligt att inneha Mein Kampf. I Nederländerna är försäljning förbjuden. I Tyskland har det inte getts ut någon ny upplaga sedan 1945…

      Om det nu är så att fler araber överger Koranen till förmån för Mein Kampf är det väl en utveckling som sverigedemokrater, nationaldemokrater och andra högerextremister bör vara de första att applådera…

      Svara

      • Allah
        Apr 22, 2010 @ 23:00:25

        Lilla söta islamist

        Nu tror jag att du puffat alldeles för mycket på kamelskit.

        Svara

      • Robin Shadowes
        Apr 23, 2010 @ 01:48:21

        Varför får vi då inte publicera mohammed-karikatyrer eller rondell-hundar i arab-världen?

        Svara

        • Islamisten Anna
          Apr 23, 2010 @ 07:04:39

          Robin Shadowes

          Jaha, och på vilken plats i listan över landsförrädare kommer jag att föräras? Listan är väldigt lång…

          Dina tomma hot rör mig inte i ryggen. Du och dina nazistvänner skulle inte inte ens klara av att trycka på rätt knapp vid omröstningarna i riksdagen.

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 23, 2010 @ 08:04:02

            Anna, varför bor du i Sverige? Kan du förklara varför du inte flyttar till ett muslimskt land? Kan det bero på att det är skit att leva där?

            Har du blivit muslim sen du träffat en muslimsk kille? Byter du religion när du byter kille? Eller tog du upp islam innan du träffade honom? Din övertygelse präglas mer av transpiration än inspiration.

            Förresten är du gift med honom? Det blir andra bullar när du är gift serru. Jag vet att när du väl är gift och fått barn så slår fällan igen! Då får du se en riktig mansgris! Var glad om du får gå ut ensam då, utan niqab.
            Men fram till dess är dom som vanliga svenska killar, nästan.

            Anna, jag ger dig en chans att övertyga oss alla om islams förträfflighet. Tag tillfället i akt att omvända oss till den rätta tron! Du får gratis reklamtid! Men gör det med egna ord och koncist. Gärna med korancitat, som vi älskar!

            Du kan t ex berätta varför islam inte är lika mansgrisigt som kristendomen. Kanske det beror på att kvinnans vittnesmål är värt hälften mot mannens, att hon ärver hälften, att hon skall lyda mannen annars blir hon slagen (enligt koranen 4:34)? Inte konstigt att så många kvinnor avrättas efter våldtäkter i muslimska länder!

            Är du glad att våra kristna lagar skyddar dig?

        • Robin Shadowes
          Apr 23, 2010 @ 07:56:42

          Det är inga hot, det är ett löfte. Du kommer aldrig att medge det men både du och jag vet att sådana som jag kommer att avrättas om ni kommer till makten. Du får gärna förneka det för mig men vi vet båda vad som är sant. Därför är det inga silkesvantar heller från vår sida. Vad listorna betecknar so är du en små-fisk men förr eller senare kommer vi till dom med. Har man förrått sitt land för barbariets och vild-djurets ideologi så finns det bara ett enda straff möjligt – döden.

          Svara

      • Mats
        Apr 23, 2010 @ 11:41:17

        Ta med dig din Freud och kom och hälsa på så ska du få den så långt upp i arlset att våra svenska kirurger aldrig får ut den. Det är ett löfte;)

        Vidare är SD det enda parti som månar om landet och Svenskarna och är så långt ifrån Nazism man kan komma. Det Islam står för däremot är samma sak som Nazism och det är därför boken är en storsäljare i arabvärlden.

        Svara

        • Anonym
          Apr 23, 2010 @ 16:38:16

          Det här skulle ha varit roligare om du varit läskunnig. Det är inte många som sätter likhetstecken mellan näsa och nationalsocialist, är det något nytt inom rinologin?

          Det här med att Mein Kampf skulle sälja bäst i arabvärlden, vad har du fått det ifrån? Är du medveten om att Fristaten Bayern har Copyright på Mein Kampf t.o.m. år 2015 och inte tillåter okommenterade översättningar, har stenkoll på upplagorna och akribiskt förföljer icke sanktionerade tryck rättsligt?

          Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: