Jan Guillou – en föredetting!

Jan Guillou har visat många tecken på att hans bäst-före datum har passerats med råge! Hans resonemang saknar skärpa och är oftast rent infantila!

Så dumma att jag börjat undra om han inte börjat bli senil! När han var ung och klartänkt slogs han för rättvisa. Nu verkar han mest förvirrad, pinsam!

Lyssna på hans dumheter här, så förstår ni vad jag snackar om!

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Robin Shadowes
    Maj 16, 2010 @ 00:45:56

    Jan Guillotine borde ju gå ut och säga något kritiskt om pedofilen mohammed så får vi väl se hur länge han lever…

    Svara

  2. Surgubben
    Maj 15, 2010 @ 16:01:09

    Guillou påstår att det skulle vara farligt att angripa kristendomen. Han kan ju gå in på Newsmill och läsa vad Sturmark skriver.

    Han kan ju titta på Elisabet Olssons foton.

    Framför allt kan han ju kolla vad som hände i Uppsala.

    Det är nog gubbhuset nästa för Guillou…

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 15, 2010 @ 20:02:48

      Jag tror som sagt att Guillou är på god väg att bli senil! Det syns, men framförallt hörs!! Han är bara pinsam!

      Svara

  3. Chrisanna
    Maj 15, 2010 @ 15:11:21

    I och med att min man är behöver en lever, tog jag upp en sak i min blogg som jag trodde jag skulle få mängder av kommentarer för, men jag har nyss börjat att blogga så det är väl ingen som läser den, fniss.
    Läs mitt inlägg http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.14770358 , det skulle vara intressant om någon kunde ge mej lite svar på detta.

    Ha en bra dag

    Svara

  4. Mika
    Maj 15, 2010 @ 12:45:27

    Ofarligt att kritisera islam? Menar Guillou att Vilks skulle blivit mordhotad och utsatt för fysiskt våld om denne i stället framfört ett alster som smädar kristendomen? Det hade säkert varit farligt att håna kristendomen för femhundra år sedan, men i Sverige 2010 så är det muslimerna som står för hoten och våldet. Det sägs att ingen är så blind som den som inte vill se. Ett uttryck som mycket väl stämmer in på Guillou. Han borde ta ut skallen ur sitt USA-hatande arsle och se dom extrema muslimerna för vad dom verkligen är.

    Svara

Kommentera

