Utomeuropeisk invandrare: 10 ggr fler våldtäkter!

Sverigedemokraterna har kartlagt 114 våldtäktsdomar avkunnade år 2009. Invandrare definieras här som utrikes födda! Resultatet bekräftar vad vi redan anade: invandrarna, särskilt utomeuropeiska invandrare är kraftigt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken! Då pratar vi dömda våldtäktsmän!

Utrikes födda utgör 14 % av Sveriges befolkning men begår 48 % av alla  våldtäkter, och 64 % av alla grova våldtäkter!

De födda utom europa utgör 6,8 % av befolkningen, men har begått 39,4 % av alla våldtäkter!

Slutsats

Risken att en utomeuropeisk invandrare våldtar är 10 gånger större än att en svensk gör det (5 gånger mer än sin proportion av befolkningen). De begår 83 % av alla invandrar-våldtäkter (men utgör hälften av alla invandrare).

Utomeuropoeiska invandrare är mycket kraftigt överreprepresenterade! De står för nästan hälften av landets våldtäkter, trots att de bara utgör 7 % av befolkningen! Så de står för en extrem andel av samtliga våldtäkter! Svart på vitt!

Europeiska invandrare begår våldtäkter i proportion till sin andel av befolkningen.

Svensken begår  färre våldtäkter än vad som förväntas (av deras andel av befolkningen).

Våldtäkter inom islam

Vad vi klassar som våldtäkt är fullt lagligt i muslimska länder! Så det syns inte i någon statistik!

Våldtäkt inom äktenskapet är fullt lagliga liksom pedofili! Dessutom vågar få kvinnor anmäla våldtäkt för att det är skamfyllt att bli våldtagna och för att de riskerar att straffas (stenas te x) ifall de inte kan skaffa fyra ögonvittnen! Att anmäla våldtäkt i muslimska länder är oftast meningslöst, för att inte säga farligt!

Dessutom är det mycket mer godkänt för muslimer att våldta icke muslimska kvinnor, för det lät Muhammed (muslimernas främsta förebild) sina män göra! Att våldta muslimska kvinnor utanför äktenskapet är tabu!

Vad tror ni händer när muslimerna kommer hit med den kvinnosynen?

För att uttrycka det enkelt

Svensken står för en låg andel av våldtäkterna

Europeiska invandrare står för en normal andel av våldtäkterna.

Utomeuropeiska invandrare står för en extremt hög andel av våldtäkterna!

Man behöver inte bekymra sig om huruvida det ökat eller ej. 

Givetvis försöker etablissemanget och PK-media blanda bort korten, men ingen kan förneka dessa mörka fakta!

Våldtäktsoffren sviks av alla som förnekar sanningen!

Om någon är missnöjd med SD:s statistik, så bör man fråga sig varför ingen har velat offentliggöra den statistik som garanterat har tagits fram, men gömts i byrålådan!

 Någon kommentar?

SD:s våldtäktsrapport

Beräkningar

Varannan våldtäktsman är invandrare (trots att de bara utgör 1/7 av befolkningen!). En invandrare förväntas begå 1/7 av våldtäkterna, men begår alltså 3,36/7 (48 %). Så ~3,4 gånger mer än förväntat!

Svensken förväntas begå 86 % av våldtäkterna, men begår bara 52 %!  Svensken utför alltså 60% av förväntade våldtäkter (52/86). Risken att en invandrare begår våldtäkt är alltså 5,6 gånger större än att en svensk gör det  (3,4/0,6)!

Utomeuropeiska invandrare begår 40 % av alla våldtäkter trots att de bara utgör 1/15 av befolkningen!!! Således en katastrofal överrepresentation! Dom förväntas begå 6,8 % av våldtäkterna, men begår 40 %, dvs 5,9 gånger mer än förväntat (39,4/6,8)! Risken att en utomeuropeisk invandrare våldtar är 9,6 gånger större än att en svensk gör det! (5,79/0.6)!

Europeiska invandrare utgör 7,2 % av befolkningen (14-6,8). De förväntas begå 7,2 % av våldtäkterna, men begår 8 %. Minimalt ökad frekvens alltså.

SVD SD: ”Sverige har drabbats av en ny våldtäktsvåg”  ”SD:s rapport får icke godkänt”  Dömd för våldtäkt på tolvåring ”SD anpassar statistik för sina egna syften”    SLUTREPLIK | Jerzy Sarnecki: SD förenklar kraftigt våldtäktsfrågan. Jerzy Sarnecki bekräftar våra påståenden
DN ”Kulturarv ligger bakom invandrarnas brottslighet” 
AB Se till att du inte blir våldtagen i Dalarna SD i våldtäktsutspel Våldtäkterna – ett vapen i kriget 462 934 är beredda att rösta på rädslan
8 6 g
Advertisements

28 kommentarer (+lägga till din?)

  1. yassir
    Mar 02, 2013 @ 07:22:15

    jag är muslim och vill gärna se svenska vackra flickan bli tag av muslimer o somalier o med barn har gort det me flera svenska flicka dom släktens män nu

    Svara

  2. Erik
    Mar 20, 2011 @ 10:38:08

    Nu är ni där igen! Jag måste påpeka att Södertälje ligger i topp vad gäller gruppvåldtäkter vilket även SD-kuriren uppmärksammat (tror det var för ca 2 år sen). Problemet är att ni försöker peka ut ett kulturellt fenomen bland mellanöstern folk som tillhörande en viss religion.

    I Södertälje finns väldigt få muslimer utan stan domineras helt av kristna från Irak, Libanon, Syrien och Turkiet. Många våldtäkts domar har fallit och gärningsmännen har alltid tillhört denna grupp.

    Kristna och muslimer från mellanöstern har (generellt) samma sjuka förhållningssätt till kvinnor och sexualbrott. Om de är kristna, muslimer, ateister eller något annat är obetydligt.

    Anledningen att jag retar mig på era förklaringsmodeller är att de förefaller helt absurda för oss som är omgivna av starkt svenskfientliga kristna från mellanöstern som sätter skräck i våra kvinnor men som har samma anti muslimska attityd som ni.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Mar 20, 2011 @ 11:03:29

      Kanske du har rätt! Känner du till någon statistik över syrianer (eller kristna från muslimska länder)? Så man kan jämföra med övriga från samma område. Om du har rätt bör man vara mer restriktiv med all invandring från muslimska länder. Allt detta är ett polisiärt problem!

      Faktum kvarstår fortfarande att muslimerna är systemhotande vilket kristna inte är! Den kristna religionen är fullt kompatibel med demokrati, men islam är det inte! Muslimerna intresserar SÄPO, men inte syrianerna!

      Svara

      • Erik
        Mar 22, 2011 @ 00:35:17

        Om våldtäkter inte är något stort systemhotande problem, varför skriver ni då om det. Att SÄPO inte sysslar med att jaga våldtäktsmän vet väl alla. Och tyvärr har du fel igen, SÄPO har fått syssla en del med syrianer här i stan faktisk. Främst då de sk kaldeerna som kommer från Irak.

        Svara

  3. Viktoria Lindkvist
    Feb 27, 2011 @ 19:03:49

    Hej här har ni telefonnummer till en som kallar sej livvakt och är våldtäktsman,pedofil+har utsatt mej(23år)+min väninna+hennes man för telfonterror,nattliga sexual
    ella trakasserier och sen dödshot,hot om kastering och atat döda henne,me och minväninnas man ich ploisen bryr sej INTE!Här är telefonnummer till Kalle i Lidingö-en feg jäkel tel:xxxxxxxxxx min väninna har lämnat simkortet till polisen som var helt ointresserade och motvilligt tog,det.Telefonnummret är spårat via operatör och de 15siffriga spårningssiffrorna är lätta att få fram,det finns nåfra som väntar rätt tillfälle atat göra nån åtgärd.Hjälp till! xxxxxxxxxx han är rasist och helt galen men jättefeg!Men är våldtäktsman,blottare+pedofil enligt flera,jag har utsatts för sexuella trakasserier och våldtäktsförsök jag med!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 27, 2011 @ 19:19:53

      Hej!
      Jag beklagar verkligen vad ni har råkat ut för! Jag kan dock inte sätta ut folks namn och telefonnummer utan bevis på att dom är skyldiga. Hur skall jag veta att han är skyldig? Någon kan ju sätta ut numret på en ovän helt enkelt. Jag säger inte att det är så, men jag måste veta.

      Om du kopierar polisanmällan t ex, så kan jag lägga upp den med din kommentar.

      Svara

  4. Anonym
    Jan 24, 2011 @ 17:35:32

    Ska ni dra en slutsats på 114 våldtäktsdomar? Ta med det så kallade mörkertalet i beräkningarna också, det är enormt många våldtäkter som aldrig ens anmäls, och det är större risk att de begås i hemmet, av någon kvinnan känner, t.ex. sin man, pojkvän eller manlig bekant. Klart att fler invandrare döms än vad man tror, oftast så är det inte någon som kvinnan känner särskilt väl alls, eller en ren överfallsvåldtäkt, och då är det troligtvis också enklare för kvinnan att våga anmäla. Så sluta sprida klena slutsatser

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Jan 24, 2011 @ 17:44:51

      Samtliga överfallsvåldtäkter i Oslo under en 3-års period, utfördes av utom-europeiska invandrare! Det är ett faktum! Bekräftar vad jag skrivit! Tidningarna mörkar dock invandrarvåldtäkter, det vet vi alla! Inlägget handlar om avkunnade domar under ett år. Duger inte det? Du kan ju uppmana tidningarna att fortsättningsvis sluta mörka invandrarbrottsligheten, så vi får en rättvisande bild. Tror du dom mörkar utan skäl?

      Svara

      • Anonym
        Mar 01, 2011 @ 11:08:18

        Det handlar om enbart en bråkdel av alla våldtäkter som ens anmäls, så nej, det är ingen grund att dra en slutsats på. Plus att överfallsvåldtäkter känner den utsatta någon direkt rädsla för att anmäla, till skillnad från våldtäkt i hemmet. Så nej, det går inte att dra någon konkret slutsats. De är överrepresenterade i statistiken, visst, men statistiken är grundad på uppklarade, anmälda och dömda fall, vilket enbart är en liten del av alla våldtäkter som begås.

        Svara

  5. Il Padre
    Sep 01, 2010 @ 21:48:42

    Media och politiker ljuger folket rätt upp i ansiktet så mycket att det som förut var menat som bara ett skämt om att börja spika upp giljotinen, nu blir allt verkligare för var dag som går… Vad säger lagboken om folkförräderi? När vi sedan också tänker på att sjuklövern ljuger sig blå ifråga om asyl- och anhöriginvandringen och vägrar förstå islam som annat än en harmlös religion tokstollarna, då börjar jag tänka på sådant som påföljd och vad som ger människor rätt att existera och ljuga för sitt eget folk!

    Svara

  6. Lövet
    Aug 27, 2010 @ 12:21:56

    ”Varannan våldtäktsman är invandrare (trots att de bara utgör 1/7 av befolkningen!). En invandrare förväntas begå 1/7 av våldtäkterna, men begår alltså 3,36/7 (48 %). Så ~3,4 gånger mer än förväntat! En svensk förväntas begå 86 % av våldtäkterna, men begår bara 52 %! Svensken utför alltså 60% av förväntade våldtäkter (52/86). Risken att en invandrare begår våldtäkt är alltså 5,6 gånger större än att en svensk gör det (3,4/0,6)!”

    Sant. Detta är emellertid inget nytt.

    Såhär skrev SD-Kuriren 2004.04.26

    ”60 % av alla polisanmälda våldtäkter 1986-90 begicks av utländska män.
    (Dagens Nyheter den 28 april 1993 och den 5 maj 1994)”
    Källa: http://www.sdkuriren.se/arkiv_nyheter/artiklar04/04/26valdtakt.shtml

    Således har vi en radikal nedgång i andelen våldtäkter utförda av invandrare sedan 1986-1990 till dags dato. Hur stämmer det med den bild man försöker måla av att ”massinvandringen” av ”muslimer med skev kvinnosyn” genererar en ökning av våldtäkterna?

    Genererar den ökade invandringen en ökad våldtäktvåg utförda av svenska förövare, kanske?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 27, 2010 @ 12:31:43

      SD:s nya undersökning omfattar domar under ett år. Du pratar om anmälningar! Börja med att jämföra samma sak!

      Dessutom är poängen just att utomeuropeiska invandrare står för en extremt stor andel av våldtäkterna! Stämmer detta så följer logiskt att en ökning av utomeuropeiska invandrare ger mer våldtäkter! Fattar du inte det?

      Varför är det så svårt att erkänna detta? Hade motsatsen framkommit så hade du tagit det som bevis, men nu duger det inte, för resultatet är inte politiskt korrekt!

      Svara

      • profanum_vulgus
        Aug 27, 2010 @ 13:05:48

        Men länder där det nästan ENBART finns utomeuropeer har ju färre våldtäkter än Sverige (enligt statistik som du erkänner), hur går det ihop med SD:s påståenden?

        Svara

        • KORVSTOPPAREN
          Sep 12, 2010 @ 11:00:05

          Men tänk lite själv, dessutom om du inte kan list ut det så hade du redan fått svaret om du läst ovan.
          Detta borde man kunna räkna ut själv men jag skall hjälpa dig.
          Tror du på fullt allvar att kvinnor
          ifrån låt säga Saudi arabien, iran,
          syrien, yemen eller afghanistan
          är lika benägna att anmäla våltäkter i hemmet som en fri svensk kvinna?.
          Jobbar förtillfället med 2 muslimska kvinnor och kan säga att
          man kan inte föreställa sig hur kvinnor har det i dessa länder.

          Svara

  7. profanum_vulgus
    Aug 27, 2010 @ 09:00:57

    Hur har man valt ut de 144 domarna?
    De flesta våldtäktsmål jag kommer i kontakt med gäller Svenskar, fast de är förvisso oskyldiga.

    Om man jämför klass på förövaren, hur stor överrepresentation har underklassen då? Hur stor överrepresentation har invandrare i underklassen?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 27, 2010 @ 09:23:58

      Undersökningen omfattar samtliga tingsrättsdomar där stämningsansökningar inkommit och dom avkunnats under 2009, där offren var vuxna och där domslutet var våldtäkt. Och tro mig, många andra har sammanställt statistik, men inte vågat publicera resultaten!

      Här har du våldtäktsrapporten med all info:
      http://politisktinkorrekt.info/wp-content/uploads/downloads/2010/08/sd_valdtaktsrapport.pdf

      Om du tittar på den tredje videon i inlägget så kommenterar man just klass. Där framgår att även om man tar hänsyn till den påverkan så blir resultatet detsamma, invandrarna är kraftigt överrepresenterade!

      Varför är du förvånad? Känner du inte till muslimernas kvinnosyn, den är ju skit!

      Svara

      • profanum_vulgus
        Aug 27, 2010 @ 13:02:30

        Fast det var ju nästan 300 domar det året, varför har man tagit hälften av dem?

        Mer överrepresenterade än de är i sin klass?

        Undersökningen säger ju inget om tro, mer än hälften av de utomeuropeiska invandrarna är ju kristna.
        Dessutom har ju Sverige enligt dig näst högst våldtäktsproblem (efter ett afrikanskt kristet land) i världen, så i länder med enbart muslimer så är ju problemet mindre.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Aug 27, 2010 @ 14:34:45

          Som jag skrev så tog dom bara med domar där dom och stämningsansökan är från 2009. Självklart är antalet domar fler än fall med både dom och stämningsansökan från 2009. Jag har för mig att det totalt var typ 240 domar det året (inte över 300, redovisa!). Vidare har man tagit bort minderåriga utsatta då även frivilliga samlag med minderåriga annars klassas som våldtäkt.

          Har du fortfarande inte tittat på videon och deras rapport? Gör det! Dom måste göra någon begränsning och valde den begränsningen! Det är förstås en resursfråga. Tiden är knapp och det är bättre att ha gedigen statistik på dessa än tveksam statistik på flera fall.

          Alla som vill ha fler fall är välkomna att sammanställa dessa! Bara det att ingen vill redovisa, förutom SD!

          Svara

        • KLARTEXTEN!
          Aug 27, 2010 @ 14:42:09

          Vi behöver inte hänga upp oss på tron. Vi kan nöja oss med att konstatera att utomeuropeiska invandrare står för en extrem andel av våldtäkterna!

          ”Så i länder med enbart muslimer är ju problemet mindre.” Skämtar du?

          Vad vi klassar som våldtäkt är oftast fullt lagligt i muslimska länder. I muslimska länder är våldtäkter fullt lagliga inom äktenskapet, liksom pedofili! Dessutom vågar få kvinnor anmäla våldtäkt för att det är skamfyllt att bli våldtagna och för att de riskerar att straffas (stenas te x) ifall de inte kan skaffa fyra ögonvittnen! Att anmäla våldtäkt i muslimska länder är normalt meningslöst för att inte säga farligt!

          Dessutom är det mycket mer godkänt för muslimer att våldta icke muslimska kvinnor, för det lät Muhammed sina män göra! Att våldta muslimska kvinnor är mycket mer tabu!

          Svara

        • KLARTEXTEN!
          Aug 27, 2010 @ 14:44:06

          samma svar som förra:
          Vad vi klassar som våldtäkt är fullt lagligt i muslimska länder! Så det syns inte i någon statistik!
          I muslimska länder är våldtäkter fullt lagliga inom äktenskapet, liksom samlag med barn! Dessutom vågar få kvinnor anmäla våldtäkt för att det är skamfyllt att bli våldtagna och för att de riskerar att straffas (stenas te x) ifall de inte kan skaffa fyra ögonvittnen! Att anmäla våldtäkt i muslimska länder är normalt meningslöst för att inte säga farligt!

          Dessutom är det mycket mer godkänt för muslimer att våldta icke muslimska kvinnor, för det lät Muhammed sina män göra! Att våldta muslimska kvinnor (utanför äktenskapet) är inte OK (men bevisbördan ligger hos kvinnan, och det krävs 4 vittnen!!!!)!

          Svara

  8. Vädjar till er
    Aug 26, 2010 @ 21:29:16

    Suck… jag vet inte ens hur eller varför jag kom in på den här sidan. Förmodligen eftersom jag klickade vidare från SvD:s faktakoll. Har ni inte LÄST den? Det är 144 domar man har granskat i SD:s rapport. Det är inte tillräckligt för att vara en tillförlitlig forskningskälla, man behöver minst 1000-1200 domar för att kunna dra några verkliga slutsatser… Inget jag skriver kommer förmodligen att få er att ändra er minsta ståndpunkt, eftersom ni är övertygade om att etablissemanget mörkar och propagerar. Svenskar våldtar också. Svenskar har våldtagit innan människor från mellanöstern kom hit. Vi har haft en våldtäktslagstiftning ända sedan början av 1900-talet. Det verkligt stora problemet i samhället är de strukturer som får män att våldta. Och det har länge funnits ett misstänkliggörande av offret-kvinnan (oftast kvinnor), och bevisbördan har varit väldigt stor, men det håller tack och lov på att förbättras. Inget jag skriver kommer få er att ändra er… men snälla, tänk till lite mer innan ni bestämmer er att det är propaganda. Och nej, jag sväljer inte allt som skrivs av etablissemanget. Jag är ofta inne på SD och läser vad som skrivs. Jag har t.o.m. frågat brå om några rapporter de har hänvisat till. Och det jag upptäckt är att varje gång SD tar fram någon statistik har de valt ut, förvrängt och vridit saken till sin fördel. T.ex. i deras ”invandringsfilm” märkte jag av flera sådana saker, utifrån min utbildning. Visst, inget jag skriver kommer få er att ändra er… Men snälla, bara… tänk efter lite till.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 27, 2010 @ 00:22:09

      Jag har läst SVD:s faktakoll. Allt vad SVD skriver idag är SKIT! Man skriver med stora rubriker ”ingen ökning”, när SD:s poäng är att Invandrarna, snarare utomeuropeiska invandrare står för en extrem andel av våldtäkterna! 10 gånger fler våldtäkter än en svensk!!!

      Ni feminister vill inte ta detta till er! För er agenda går ut på att ALLA män våldtar lika mycket! Men sanningen är alltså att utomeuropeiska män våldtar 10 gånger mer än svensken! Varför tar ni inte detta till er?

      SD har gjort den bästa faktasammanställningen av våldtäkter någonsin! Den bekräftar vad som redan observerats! T ex att samtliga överfallsvåldtäkter i Oslo under en tre-årsperiod utfördes av utom-europeiska invandrare! (se videon i mitten)

      Ifall ni inte är nöjda med SD:s statistik, varsågoda att göra er egen statistiksammanställning! Vi välkomnar den! Varför publicerar inte BRÅ, Expressen, Aftonbladet eller någon annan siffror på våldtäkter och invandrare? Naturligtvis för att det skulle bekräfta vad SD säger! Ifall det fanns NÅGON statistik som visade att invandrare inte var överrepresenterade, tror du inte det hade hamnat på tidningarnas förstasidor?

      Har du ens tittat på videona i mitt inlägg? Särskilt de två första!

      Du är så otroligt naiv och lättlurad! Framförallt är du inte intresserad av sanningen, utan söker bara bortförklaringar!

      Svara

    • KORVSTOPPAREN
      Sep 12, 2010 @ 11:17:45

      Det komiska är att du säger tänk till.
      Du lever i en fantasi värld en som påminner om disney sagor.
      Vi är alla exakt likadana blablabla, men men men
      svenskar våldtar ju också….
      För det först vem har sagt att svenskar inte våldtar?? Problemet är att utomeuropeiska invandrare
      gör det så mycket mer.
      Som sagt vi får höra att alla är lika, ja snackar vi ras så kan jag hålla med.
      Detta handlar inte om ras utan om kultur/religion.
      Blir du uppfostrad med en nedvärderande kvinnosyn
      som att kvinnor skall skyla sig för att inte fresta män mm så är det inte konstigt att du får än annan kvinnosyn .
      Detta kan ett barn förstå så var vänlig och lägg ner det där med propaganda tack.
      Den enda som har bekymmer här är du, du har tappat förmågan att tänka själv.
      Personligen så hade jag samma åsikt som du tills jag var 17. Men så öppnade jag ögonen och såg vad som hände runt omkring mig.

      Svara

  9. Birgitta
    Aug 26, 2010 @ 18:38:36

    SUCK. Gud vad rädda dom är att sanningar ska avslöjas!!!. Man blir rädd, men ännu MER stark i sitt mål att avslöja alla hycklerier, på svenskens bekostnad.

    Svara

  10. ttlnd
    Aug 26, 2010 @ 16:24:56

    lite matematik.

    ~ 1 miljon svenskar är dock utlandsfödda
    ~ 8 miljoner med svenska rötter

    ~ 500.000 av de ultandsfödda är från norden,resten från alla andra länder

    om 48% av våldtäkterna är av födda utomlands, innebär det enligt ration att utlandsfödda begår ~9ggr fler våldtäkter i snitt

    Svara

    • Emil
      Jun 30, 2012 @ 16:13:26

      Alla dessa våldsmän vart omskurna som små! De är i princip omedvetna om sitt brutala sätt att idka kärlek. Detta får inte påtalas då även judarna kritiseras indirekt. Fråga vi bör ställa oss är… Varför är omskäreler tolererade i vårt fria land?

      Svara

  11. Micke
    Aug 26, 2010 @ 13:38:17

    Tror att detta är lågt räknat, man borde bara tittat på anmälningarna istället då 95% av alla anmälningar säkerligen är korrekta.

    Jag tror att i överfallsvåldtäkter så är överrepresentationen tusentals procent.

    Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: