Sverige en valfuskande bananrepublik!

(Videon: halvvägs in i videon erkänner valförrättare Ulf Zetterstrand öppet att han gömt undan SD:s valsedlar. Detta är ett lagbrott enligt vallagen 8 paragrafen. Jag föreslår att Ulf Zetterstrand polisanmäls eftersom han begick lagbrott: Brottsbalken 17:8)!

Danmarks regeringspartier ”De konservative (K)” och ”Borgerlige Venstre (V)” anklagar nu tillsammans med ”Danske Folkeparti”  och norska ”Framskrittsparitet” Sverige för valcensur (valfusk)! Valfusk mot SD är vardagsmat för oss! Jag har tagit upp det i många inlägg! Skulle sådant valfusk förekomma i en afrikansk bananrepublik skulle valobservatörerna omedelbart rapportera!

I Sverige anses det helt OK att utsätta politiska motståndare för valfusk! Man gör det under förevändningen att dom är ”rasister”. Man får utsätta ”rasister” för valfusk.

Senast igår har SD:s valsedlar plockats bort på Malmö Stadsbibliotek utan att personalen brydde sig om att fylla på! Ett klart lagbrott (brottsbalken 17:8-9)

SD anser att massinvandringen skadar landet och att islam är en antidemokratisk och ojämlik politisk ideologi samt religion! All kritik mot massinvandringen och islam är per definition rasistisk enligt etablissemanget! End of discussion! Man är överhuvudtaget inte intresserade av ifall SD:s kritik är befogad eller inte!

Ifall jag ansåg att det fanns fog för rastistanklagelserna så skulle jag själv omedelbart ta avstånd från SD!

Sanningen är förstås att ifall SD:s kritik mot massinvandringen och islam är befogad så är SD inte rasister! Av detta skäl vägrar SD:s politiska motståndare att debattera invandringen och islam, för slutsatsen skulle bli att SD inte är rasistisiskt! Etablissemangets enda hopp är att visa ”rasistkortet” och hoppas att väljarna är korkade nog att inte granska sakfrågorna objektivt! Dessvärre har dom rätt i sitt antagande! Så taktiken måste bli att vägra ta debatt med SD!

Tysta SD och ljug om dom! Det är taktiken i ett nötkskal!

Etablissemanget vägrar ta debatten och väljer att istället hantera sina politiska motståndare enligt Hitlers modell på 30-talet: misshandel, hot, mobbning, valfusk osv!

Kritik av invandringspolitiken och islam är alltid rasistisk och därmed får man utsätta SD för valfusk! Så går resonemanget!

Exempel på hur etablissemanget valfuskar och begränsar yttrandefriheten:

SD:s valarbetare hotas och misshandlas

 SD:s valsedlar göms undan av politiska motståndare (olagligt!)

SD får ej delta i partiledardebatten

SD bojkottas vid många skolor

SD bojkottas systematiskt (under förevändning att de ej sitter i Riksdagen)

SD får ej göra TV-reklam

Invandrarkritiska och islamkritisika kommentarer och bloggar censureras flitigt. SD:s motståndare riskerar dock aldrig censur!

SD:s valmöten störs systematiskt

SD utpekas som nazistiskt, trots att alla vet att så inte är fallet (SD är mycket judevänligt)

Man vägrar debattera invandring och islam!

Politiska etablissemanget och media har utsett ett mobboffer: SD

Tidningar går systematiskt in för att svärta ner SD, genom lögner och halvlögner

Tidningarna är propagandainstrument för de otablerade partierna och struntar i objektiv rapportering

Danmark: Valcensur i Sverige  SD odlar martyrskap som inte finns  Dansk kritik: Valcensur i Sverige  Kompromisser under galgen Chans för Sverige att bygga om i EU  Maud Olofsson kompromissens förlorare Hård kamp om mittfältet ett år före valet  Frågan är om väljarna belönar eller straffar Reinfeldt  Reinfeldt prioriterar EU-utvidgning igen  S har svårt att ena stad och landsort Alliansen drar ifrån i ny väljarbarometer Rödgröna löften i valet 2010 Dansk kritik: Valcensur i Sverige Död man med på M-lista Prins Daniel och Ohly på samma lista Kolla var du står inför valet TV4 stoppar SD:s reklamfilm SD gör ny reklamfilm DN-test: Vad hände i politiken 2006-2010? Politiker skolkar från förtroendeuppdrag Alliansen presenterade niopunktprogram för integration Rödgröna stoppar inte gymnasiereform ”Politiker vänder de unga ryggen” Kolla var du står inför valet Det här är blockens vallöften Björklund vill se elevens ansikte Nattöppna förskolor och sänkt restaurangmoms Björklund vill se elevens ansikte Rödgröna stoppar inte gymnasiereform Ingen lagändring om organdonationer Alliansen besökte gymnasieskola i Södertälje M erkänner misslyckad integration Rödgröna löften i valet 2010 Rödgröna: Gratis tandvård till 24 Flertalet vill behålla kärnkraften Lägsta stödet hittills för S Valobservatörer nobbar det svenska riksdagsvalet

 

Advertisements

31 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Toledomahn
    Sep 01, 2010 @ 02:31:08

    Som jag fattar det som, så gör SD skillnad på invandrare och invandrare.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Sep 01, 2010 @ 08:47:34

      Självfallet! Invandrare som delar vår syn på demokrati, yttrandefrihet och jämlikhet är välkomna. Islam däremot är antidemokratiskt och oförenligt med jämlikhet och yttrandefrihet. Vi är inte rasister!

      Svara

      • Lövet
        Sep 01, 2010 @ 14:22:28

        Hur är det med muslimska invandrare som delar vår syn på demokrati, yttrandefrihet och jämlikhet?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Sep 01, 2010 @ 15:40:45

          Och hur är det med grisar som kan flyga? Eller hundar som kan prata?

          Jag har inget emot dessa muslimer! Liksom jag inte har något emot trevliga och mänskliga nazister som Richard Sorge och Oscar Schindler! Men islam är i sig en antidemokratiskt ideologi precis som nazismen. Sorge och Schindler var dock egentligen inte nazister utan spelade bara. Ifall folk bara skulle spela muslimer (av något skäl) så är det helt OK. Men generellt utgår jag från att muslimer tror på koranen och att nazister hatar judar.

          Men ifall dom verkligen ÄR muslimer, dvs delar islams samhällssyn, kvinnosyn etc då kan dom per definition inte vara demokrater! Islam är oförenligt med demokrati, yttrandefrihet och jämlikhet! Hur kan du hävda att du är muslim, men inte anse att mannen är förmer än kvinnan, att mannen ärver dubbelt mot kvinnan osv? Det vore ju att förneka Koranen! Detsamma gäller demokrati och yttrandefrihet! Så antingen är dom riktiga muslimer eller riktiga demokrater. Make ur pick! Att vara muslim och demokrat är lika orimligt som att vara nazist och judeälskare!
          Min gissning är att dom inte riktigt tänkt igenom islam, vad islam innebär vad gäller samhällsskicket etc. Skulle dom göra det så skulle dom inse att jag har rätt! Dom skulle till syvende og sist tvingas välja mellan islam och demokrati! Så då skulle jag avvakta deras val. Det är förstås opraktiskt. Men jag skulle tvinga dom att ta ställning, ifall jag ville värdera dom. Dom flesta befinner sig nog i ett ingenmans-land, där dom aldrig tvingats ta ställning!

          Ifall jag saknar möjlighet att få dom att ta ställning så måste jag utgå från att dom är muslimer och således tror på islam och Koranen! Dvs dom är icke demokrater. Erfarenheten visar att muslimer är muslimer först och demokrater sen (i bästa fall). Naturligtvis finns undantag, men då är dom inte muslimer.

          När Muhammedteckningarna var på tapeten så röt den muslimska världen nästan unisont EMOT yttrandefriheten! Sällan står ”vanliga” muslimer upp emot terrorn och för yttrandefriheten i demonstrationer etc. Det förekommer nog, men utgör undantag från regeln! Och hur många muslimer demonstrerar när Sakineh skall stenas jämfört med när Muhammed avbildas? Ifall 95 % av muslimerna blir förbannade när Muhammed avbildas men inte bryr sig när en kvinna stenas, ja då faller domen hård på muslimer. Sen kan dom säga vad fan dom vill!

          När muslimerna får majoritet (=vanliga muslimer) så tenderar islamsisterna att få stort stöd (Algeriet, Gaza, Turkiet, Egypten …..). Och alla som bekänner sig till islam är potentiella islamister! Inte kristna, hinduer mfl!

          Vi är dumma om vi inte räknar med att dom är muslimer när det gäller! Men jag inbillar mig för den sakens skulle inte att de är elaka eller ens onda! Bara att dom inte är demokratet och muslimer. Men jag tror att många tror att man kan vara muslim utan att tro på koranen, men det är naturligtvis bull! Vad säger vi då om Naser Kader (tror jag han heter), en skitbra människa. Jag tror inte han är muslim! Inte i ordets rätta betydelse! Det är omöjligt.

          Men jag kan ändå gilla dom som människor (och gör det!). Varenda träskalle kan komma bra överens med muslimer så länge man inte penetrerar de svåra frågorna: Muhammedteckningar, terrorism, Israel-konflikten, jämlikhet etc. Vill du veta vad muslimen tycker? Penetrera dessa frågor med honom och kräv tydliga svar! Då först kan du bedöma honom, förutsatt att han är ärlig förstås.

          Svara

  2. Valle
    Sep 01, 2010 @ 00:34:30

    Men vilket buhu:ande det var bara för att ingen röstar på er. Byt namn till Martyrpartiet istället.

    Svara

  3. Lisa EK
    Sep 01, 2010 @ 00:31:27

    orka med sd ..det är nästan så jag hoppas att ni kommer in i år så sd kan sluta existera 2014 efter kaos bråk och massor av inkompetens.
    nationalsocialkonservatism fungerar inte numera..ni är MINST 40 år försenade

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Sep 01, 2010 @ 08:45:04

      Motivera gärna ditt resonemang. Men muslimsk massinvandring gör Sverige till ett bättre, tryggare och mer välmående land? Hävdar du det?

      Svara

  4. Anders
    Aug 31, 2010 @ 19:43:27

    Lol, finnd vettigare saker än att debattera med ett gäng foliehattar på internet.

    Svara

  5. Sven Svensk
    Aug 31, 2010 @ 19:30:37

    Om en privatägd TV-kanal inte vill sända Sverigedemokraternas film så är ju det upp till tv-bolaget själva. Dom har ingen skyldighet att sända någon som helst film. Särskilt inte när bolagets egna jurister bedömer att filmen bryter mot Radio- och TV-lagens demokratiparagrafer samt att den bryter mot lagen om Hets mot folkgrupp. Att Danmark anklagar Sverige för valfusk pga detta visar ju bara hur patetiska och okunniga dom är i Danmark.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 31, 2010 @ 20:14:58

      Är du så dum att du tror att SD skulle begå ”Hets mot folkgrupp” inför stundande val? Urbota dumt! Det är givetvis endast ett svepskäl för att försöka tysta SD! Inget annat! Din tes är att all islamkritik är rasistisk! Menar du att religioner, som dessutom är politiska ideologier skall undgå seriös kritik? Är du idiot eller spelar du?

      Det är inte första gången SD inte får annonsera! Mobbningen mot SD sker på bred front med alla upptänkliga lagliga och olagliga medel, lögner och halvsanningar! Allt strider mot demokratins anda, som ju är öppen och fri information åt väljarna inför deras val!

      Svara

      • Lövet
        Aug 31, 2010 @ 21:15:52

        Jag visste inte att Sven Svensk är bolagsjurist på en en privatägd TV-kanal, eller är det kanske så att Klartexten missrepresenterar det som skrivs? Igen?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Aug 31, 2010 @ 23:23:10

          Du är patetisk!En ynklig felsökare!

          Svara

        • Lövet
          Sep 01, 2010 @ 08:17:19

          När du läser det människor skriver borde du se till att förstå det som skrivs innan du börjar med personangreppen.

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Sep 01, 2010 @ 08:49:05

            Ett alternativ är att du uttrycker dig tydligare. Ifall du uttrycker dig oklart så inbjuder du till missförstånd! Vad har jag missförstått?

        • Lövet
          Sep 01, 2010 @ 09:13:23

          Läs lite i den här tråden du just kommenterar i. Tips: det är ingenting som jag skrivit. Det återstår därmed två personer, en av dessa ar du själv. Uteslutningsmetoden torde då leda dig till den text det är frågan om samt vilket av dina svar jag åsyftar. Meningen jag skrev innan den här har just de satsattribut du antingen med avsikt inte förstår eller oavsiktligt inte förstår. Jag vet inte vilket som är värst.

          Svara

        • Lövet
          Sep 01, 2010 @ 14:24:19

          I helvete, använd hjärnan!

          Svara

      • Lövet
        Okt 04, 2010 @ 16:31:15

        On 31 augusti 2010 at 19:30 Sven Svensk said:
        Om en privatägd TV-kanal inte vill sända Sverigedemokraternas film så är ju det upp till tv-bolaget själva. Dom har ingen skyldighet att sända någon som helst film. Särskilt inte när bolagets egna jurister bedömer att filmen bryter mot Radio- och TV-lagens demokratiparagrafer samt att den bryter mot lagen om Hets mot folkgrupp . Att Danmark anklagar Sverige för valfusk pga detta visar ju bara hur patetiska och okunniga dom är i Danmark.

        On 31 augusti 2010 at 20:14 KLARTEXTEN! said:
        Är du så dum att du tror att SD skulle begå ”Hets mot folkgrupp” inför stundande val? Urbota dumt! Det är givetvis endast ett svepskäl för att försöka tysta SD! Inget annat! Din tes är att all islamkritik är rasistisk! Menar du att religioner, som dessutom är politiska ideologier skall undgå seriös kritik? Är du idiot eller spelar du?

        Det är inte första gången SD inte får annonsera! Mobbningen mot SD sker på bred front med alla upptänkliga lagliga och olagliga medel, lögner och halvsanningar! Allt strider mot demokratins anda, som ju är öppen och fri information åt väljarna inför deras val!

        On 31 augusti 2010 at 21:15 Lövet said:
        Jag visste inte att Sven Svensk är bolagsjurist på en en privatägd TV-kanal, eller är det kanske så att Klartexten missrepresenterar det som skrivs? Igen?

        On 31 augusti 2010 at 23:23 KLARTEXTEN! said:
        Du är patetisk!En ynklig felsökare!

        On 01 september 2010 at 8:17 Lövet said:
        När du läser det människor skriver borde du se till att förstå det som skrivs innan du börjar med personangreppen.

        Svara
        On 01 september 2010 at 8:49 KLARTEXTEN! said:
        Ett alternativ är att du uttrycker dig tydligare. Ifall du uttrycker dig oklart så inbjuder du till missförstånd! Vad har jag missförstått?

        On 01 september 2010 at 9:13 Lövet said:
        Läs lite i den här tråden du just kommenterar i. Tips: det är ingenting som jag skrivit. Det återstår därmed två personer, en av dessa ar du själv. Uteslutningsmetoden torde då leda dig till den text det är frågan om samt vilket av dina svar jag åsyftar. Meningen jag skrev innan den här har just de satsattribut du antingen med avsikt inte förstår eller oavsiktligt inte förstår. Jag vet inte vilket som är värst.

        On 01 september 2010 at 11:55 KLARTEXTEN! said:
        Sluta krångla! Bara skriv vad du menar, rakt upp och ner!

        On 01 september 2010 at 14:24 Lövet said:
        I helvete, använd hjärnan!

        On 01 september 2010 at 15:25 KLARTEXTEN! said:
        jag bryr mig inte.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Okt 04, 2010 @ 17:04:02

          Rent allmänt undarar jag om du har minsta koll på vad din långsiktiga strategi är? Vet du det själv?

          Är det att medverka till att öka islamiseringen av Sverige? Tror du dina barnbarn skulle uppskatta det? Kan du svara på detta?

          Svara

          • Lövet
            Okt 04, 2010 @ 17:23:55

            ”On 04 oktober 2010 at 17:04 KLARTEXTEN! said:
            Rent allmänt undarar jag om du har minsta koll på vad din långsiktiga strategi är? Vet du det själv?”

            Anledningen till att jag skrev det jag gjorde var att du för en gångs skull skulle förstå hur enfaldig du verkar när du inte vet vad som skrivs och sedan reagerar på det.

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 17:05:44

            Du silar mygg och sväljer elefanter! Poängen är inte ifall jag har rätt i alla detaljer! Poängen är ifall jag har rätt i allt väsentligt! Det är avgörande! Jag har rätt i helheten. Du nöjer dig med att ha rätt i några enskilda detaljer men fel i helheten och väsentligheterna!

          • Lövet
            Okt 05, 2010 @ 17:15:18

            Nej. Poängen är ifall du förstår det människor skriver. Uppenbarligen förhåller det sig så att du antingen inte läser eller inte förstår det som skrivs.

  6. Lilli
    Aug 31, 2010 @ 16:58:14

    Fremskridtspartiet?! 🙂
    Du menar väl det borgerligt-liberala Venstre?

    Svara

    • Lövet
      Aug 31, 2010 @ 17:34:32

      Klartexten är en levande anakronism, han befinner sig just nu på tidigt 70-tal: Mogens Glistrup har inte åkt in för skattefiffel och Ronnie Pettersson kör fortfarande F1. 😉

      Att Fremskridtspartiet aldrig varit i regeringställning är bara ett störande faktum i argumentationen.

      Svara

  7. Axel Welton
    Aug 31, 2010 @ 15:23:45

    Nej, ni är inget motarbetat parti. Ni är bara dåliga.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 31, 2010 @ 15:38:17

      Märkligt att ingen klarar debatten mot oss! Dom allra flesta vågar inte ens debattera,för dom blir överkörda.

      Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: