Pixlad mördare=invandrare!

Media fortsätter att pixla alla bilder på förbrytare med invandrarbakgrund. Tror dom fortfarande att dom lyckas lura någon? Senaste exemplet är Elin Krantz mördare! Vill vi veta sanningen så vänder vi oss till bloggen Politisk Inkorrekt! En blogg som hatas av media, men älskas av det sanningstörstande folket! Den misstänkte mördaren opixlad på sista bilden.

Gör man sig besväret att läsa nyheterna så vill man veta sanningen och inte någon fejkad tillrättalagd bild.

När skall de som mördar våra flickor betala hela notan? För femtielfte gången mördas en ung svensk kvinna av en invandrare! Skall vi ömma för offren och deras anhöriga eller skall vi ömma för mördarna?

Invandrarmördare skyddas!

Signalementet på Federleys angripare!

AB
22-åringen häktad för mordet på Elin Misstänkte mördarens festnatt  Gripen för mordet på Elin  Den misstänkte mördaren har suttit i fängelse Elins misstänkte mördare begärd häktad Polisen jagar ännu en man 22-åringen häktad för mordet på Elin 22-åringen nekar
EXP
http://www.expressen.se/1.2158348  http://www.expressen.se/1.2158348  http://www.expressen.se/1.2158357  http://www.expressen.se/1.2158364 http://www.expressen.se/1.2158364 http://www.expressen.se/1.2157058 http://www.expressen.se/1.2156982  http://www.expressen.se/1.2156951   http://www.expressen.se/1.2156649
SVD
22-åring häktad för mord  30/9 Mordmisstänkt 22-åring nekar   29/9 Polisen förtegen om mordet

34 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lövet
    Mar 04, 2013 @ 15:04:14

    Med anledning av detta inlägg har jag ytterligare pixlade mördare som då, enligt Klartextens tes, ska vara invandrare får man förmoda:

    http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16349759.ab

    Svara

    • Lövet
      Mar 04, 2013 @ 15:05:31

      Vad säger AVPIXLAT om denna bild egentligen?

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Mar 04, 2013 @ 19:52:40

        Skulle det vara statistiskt signifikant? Vi vet att fulmedia pixlat bilder o mörkar signalement på invandrarbrottslingar. Lösningen är enkel: mörka inga brottslingen fr om en viss brottsgrad (t ex).

        Svara

    • KLARTEXTEN!
      Mar 04, 2013 @ 19:54:15

      Vi bör utgå från att alla pixlade o mörkade är invandrare. Först då kan media möljligen avpixla alla kriminella.Jag vill att tidningar visar SANNINGEN oavsett! Samma regler för svenskar som invandrare.

      Svara

  2. Jeppson
    Okt 05, 2010 @ 18:56:40

    Eftersom det inte är invandrare utan svartskalle du menar tycker jag att du borde skriva det rakt ut. Min farfar flyttade från Belgien på 50-talet till Sverige och gifte sig med en svensk fru och tog ett svenskt namn. Min pappa ser ut som vem vilken svensson som helst med både ljust hår ljust skinn och svenskt namn.
    Jag är följaktligen tredje generationens invandrare, men har aldrig i hela mitt liv fått höra det från något håll alls. Min pappa har vad jag vet aldrig heller kallats invandrare.
    Hade Farfar däremot varit asiat, svart eller av något annat utseende hade jag garanterat enligt ditt sätt att se på saken fått en invandrarstämpel i pannan.

    Om jag då skulle begå ett brott skulle väl tidningen pixla min bild, eller?

    Skippa snacket om invandrare, tack. Det syns inte utanpå en person att den har invandrat. Sannolikheten är dock relativt stor att en väldigt mörkhyad person är invandrare, men faktum kvarstår. Det syns inte utanpå en person att den en gång utvandrat från ett land och invandrat till ett annat, såsom bland annat många danskar gör till vårt land.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Okt 05, 2010 @ 19:21:08

      Jag håller med om att invandrarbegreppet är för trubbigt! Europeiska icke muslimska invandrare är helt OK! SD har inget problem med dom! Kritiken är utomeuropeisk invandring och muslimsk i synnerhet!

      Icke vita pixlas av media!

      Svara

      • Jeppson
        Okt 05, 2010 @ 19:34:16

        Då är det alltså inte fel i sig med massinvandring som du kallar det? Och rimligen är det även illa med ”etniskt svenska” muslimer?
        Har ingen aning om hur många de är i Sverige, men rimligen finns det en och annan som konverterat till islam helt på eget bevåg utan påtryckningar från invandrade muslimer.

        Om det nu är så här som du säger. Är det inte trist att SD lyckats reta upp så många människor med detta tjat om massinvandring, när det inte ens är massinvandringen som är problemet.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Okt 05, 2010 @ 19:55:48

          Muslimska massinvandring utgör det största problemet! Men utöver det så vill jag att svenskarna föder sin egen befolkning i första hand! Det är inte sunt att importera sin befolkning! Den bör födas!

          Svenska muslimer utgör ett problem ja! Ett större problem ju fler dom är! Problemet är islam, som dom tror på. Samma sak med nazister. Människorna kan vara OK, men nazismen är dålig!

          Så muslimsk invandring bör i princip stoppas helt! För 15 år sedan var dom 250.000 och nu är dom 500.000. The telegraph räknar med att dom är 4 gånger så många år 2050! Dvs 2 miljoner! Vill dina barn och barnbarn det? Har du frågat dom?

          Idag är islam inget större problem, men fortstätter massinvandringen så kommer det med tiden att bli ett mycket stort problem! redan nu förekommer terrorförberedelser, hedersmord, pedofilin är utbredd (barnäktenskap), kvinnoförtryck etc. Kyrkan bryr sig inte ett skit i dessa muslimska problem!

          Svara

          • Jeppson
            Okt 05, 2010 @ 20:15:14

            ”…Problemet är islam, som dom tror på. Samma sak med nazister. Människorna kan vara OK, men nazismen är dålig!”

            Ja eller som med rasister. Människorna kan vara OK, men rasismen är dålig. Det hoppas jag att du håller med om.
            Då syftar jag på definitionen av rasism, som en ideologi där man delar upp människan i olika raser ofta i ett rent hierarkiskt system.

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 20:20:18

            Jag och SD instämmer helt i detta påstående! Det är rasism och sånt tar vi bestämt avstånd från! Minns du inte att jag ställde mig positiv till kineser, indier, japaner mfl, icke muslimer? Och att jag är positiv till invandring av kristna från muslimska länder?

            Är jag rasist då?

            Däremot är islam en antidemokratisk ideologi! Helt oförenlig med demokrati, yttrandefrihet och jämlikhet samt välstånd. Eller kan du hitta ett muslimskt land som har detta?

  3. Michael Gajditza
    Okt 05, 2010 @ 02:17:05

    För att vara exakt så skrev du så här: ”Senaste exemplet är Elin Krantz mördare!”

    Svara

  4. profanum_vulgus
    Okt 04, 2010 @ 08:21:04

    Han är ju invandrare från USA.
    Menar du att det skulle vara känsligt att lämna uppgifter om att amerikanska invandrare misstänktes för brott?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Okt 04, 2010 @ 09:18:46

      Ursprungligen från Etiopien. Han är svart. Räcker och blir över för att PK-media inte skall visa fotot.

      Svara

      • profanum_vulgus
        Okt 04, 2010 @ 12:04:30

        Svart och svart, han är Amhara dvs lika delar negrer, judar och araber.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Okt 04, 2010 @ 15:59:45

          Hur vet du att han har jude i sig? Om han inte är kaukasisk så pixlas han, punkt!

          Svara

          • profanum_vulgus
            Okt 04, 2010 @ 16:06:22

            För att han är etiopisk amhara med ett kristet namn. Det existerar inte utan att ha arabiska och judiska släktskap.

            Jag tror knappast att kristna småtjuvar från USA är en grupp som den stora konspirationen skulle pixla, ens med dina uppfattningar om omvärlden.

          • KLARTEXTEN!
            Okt 04, 2010 @ 17:00:35

            Jag har hört dina valser tidigare, denna går i samma tonart! Poängen är dock att icke kaukasier pixlas!

          • profanum_vulgus
            Okt 04, 2010 @ 17:43:12

            Varför just kaukasier??

            Hur många kaukasier finns det ens i Sverige? Några tusen tjejener, några hundra georgier och några hundra abcjazer det är väl allt?

            Varför skulle just de särbehandlas?

          • Lövet
            Okt 05, 2010 @ 12:21:57

            Klartexten använder ett språk med påtagligt många Amerikanismer, han menar givetvis Kaukasoid/ Europide (eller på vanlig bonnsvenska: VIT).

            😉

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 16:58:32

            Lövet, du är dålig på att hantera idéer, bättre på att hantera oväsentligheter. Klen tröst!

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 17:03:55

            Vi följer Lövets förslag och kallar dom för vita istället!

          • Lövet
            Okt 05, 2010 @ 18:19:33

            0″5 oktober 2010 at 16:58 KLARTEXTEN! said:
            Lövet, du är dålig på att hantera idéer, bättre på att hantera oväsentligheter. Klen tröst!”
            Jag är förvånad över att du kallar det svenska språket för oväsentligheter. Jag trodde du ville värna om det svenska. Dessutom kunde jag tolka Klartextspråket och förklara för Profanum Vulgus vad du egentligen menade.

            Jag borde få medalj!

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 19:00:32

            För mig är idéerna det väsentliga! Förr skrev jag att jag ”skuter från höften”. Det gäller fortfarande. Väldigt mycket jag skriver sker spontant och på känsla. Jag brukar ha rätt i de stora idéerna, missar jag i några detaljer så är det ett naturligt resultat av att ”skjuta från höften”.

            Jag förnekar inte att det finns nackdelar, men fördelarna överstiger nackdelarna.

            Huruvida ett ord är felstavat är mycket oviktigare än om jag har rätt i sakfrågan! Och bland sakfrågorna är de stora övergripande frågorna viktigare än de små.

          • Lövet
            Okt 05, 2010 @ 19:36:19

            En ”Amerikanism” och ”falsk vän” är inte en felstavning. Att använda ett ord man tror sig veta betydelsen av som egentligen har en helt annan betydelse, är att inte kunna språket. Det har föga att skaffa med att ”skjuta från höften”.

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 19:56:53

            Fokusera du på stavningen så fokuserar jag på idéerna!

      • profanum_vulgus
        Okt 05, 2010 @ 12:44:05

        Lövet:
        Ah! Det borde jag ha förstått. Den amerikaniserade svensken, det största hotet mot vår svenska kultur.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Okt 05, 2010 @ 16:55:45

          Snarare den (möjligen) försvenskade etiopiern.

          Svara

          • profanum_vulgus
            Okt 05, 2010 @ 20:16:13

            Han är troligen mer svensk än de flesta födda här som inte ens kan språket utan pratar amerikanska istället.

          • KLARTEXTEN!
            Okt 05, 2010 @ 20:18:06

            Det är inte poängen! Poängen är att tidningen inte betraktar honom som svensk utan som en svartskalle, och därför pixlar honom!

  5. Ing. Sven-Olov Bengtsson-Svensson-Lundin
    Okt 02, 2010 @ 23:43:20

    Nu tycker jag att du gå händelserna lite i förväg.

    För det första måste man utröna vilken väg invandraren tog. T.ex. färja från Polen, Estland eller så kanske han vandrade över Öresundsbron. Och då måste man först undersöka tullhandlingar. Ja, vem vet han, eller kanske hon, hade något att förtulla. Därmed blir frågan en importfråga som kan handhas av t.ex. jorbruksverket.

    För det andra måste man veta om han eller hon hade uppsåt att mörda. Och det är en fråga för Leif Silbersky och Aftonbladet att bringa klarhet i.

    Så ett definitivt svar kan nog inte erhållas i brådrasket. Detta måste utredas, och stötas och blötas många gånger.

    Svara

    • Helena
      Okt 04, 2010 @ 10:12:48

      Så du menar att jag som kommer från Finland, får en annan status om jag tar en vända via Danmark. Räknas jag som dansk då?
      Faktum kvarstår att Elin har blivit mördad och mannen ,om han nu räknas som amerikan eller något annat, är misstänkt. Han hade en gedigen brottsregister i Amerika. Skall vi bara se på hur kvinnor och män blir utsatta! Är det inte på tiden att våga tala om saker med deras rätta namn?

      Svara

  6. Michael Gajditza
    Okt 02, 2010 @ 20:55:55

    Intressant att du redan nu fastslår att det är mördaren som gripits. Kan rekommendera dig att läsa Europakonventionen, artikel 6.2, som behandlar varje människas rätt att betraktas som oskyldig till dess det finns en lagakraftvunnen dom som säger annorlunda. Konventionen är för övrigt svensk lag sedan 1995 vilket innebär att det alltså är olagligt att ha någon annan uppfattning än vad den s.k oskuldspresumtionen står för.

    Svara

Kommentera

