Vi importerar våldsmentalitet!

En ung mamma hedersmördas av sin pappa. Det är inte första gången vi läser om detta. Om inte detta är hedersmord så är jag Kalle Anka!

Säkert som amen i kyrkan kommer detta problem bara att öka i omfattning i takt med att antalet muslimska invandrare ökar.

En stor del av gängbrottsligheten är dessutom i hög grad invandrarrelaterad! Jag har väldigt svårt att se något positivt som muslimerna har bidragit med! Kan någon hjälpa mig?

Tycker jag illa om muslimer? NEJ! Jag behandlar alltid muslimer med stor respekt! För att jag gillar dom! Det är min natur. Jag gillar utlänningar, inklusive muslimer!

Individerna kan vara sympatiska, men gruppen är elände! En stor muslimsk population är definitionsmässigt ett stort samhällsproblem! Låtsas inte om annat!

Att jag gillar muslimer innebär dock inte att jag inte kan se problemen med den muslimska invandringen! Det är som ett mörkt moln som tornar upp sig i horisonten. Och jag ser inget positivt med den invandringen. För dom förstås, men inte för oss!

Jag har pratat med ett antal icke muslimska invandrare. Dom håller helt med mig och stödjer SD:s politik! Bara korkade svenskar tror att utlänningar inte röstar på SD!

Behöver vi arbetskraft? Ta då in icke-muslimer! Då löser vi arbetskraftsproblemen utan att skapa ett nytt Libanon här!

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. profanum_vulgus
    Nov 19, 2010 @ 12:10:26

    Brottsligheten är ju högre bland kristna invandrare från mellanöstern.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Nov 22, 2010 @ 00:45:10

      Du åsyftar förmodligen traditionell kriminalitet, syftande till ekonomisk vinning. Jag tror att så är fallet i Södertälje, men inte i övriga delar av landet.

      Du åsyftar säkert inte traditionell, religiöst motiverad muslimsk brottslighet. Hedersvåld, hedersmord, omskärelser av pojkar och flickor, anstiftan, förberedelse och utförande av terrorism etc.

      Jag föredrar vanliga ”hederliga tjyvar” framför irrationell muslimskt motiverad brottslighet! Det är lättare att hantera en relativt rationellt tänkande tjyv än en irrationell religiös fanatiker! Den sistnämnde är en mycket större fara för samhället!

      Svara

      • Lövet
        Nov 22, 2010 @ 09:25:15

        ”Du åsyftar säkert inte traditionell, religiöst motiverad muslimsk brottslighet.”
        Näe, jag tror inte heller att Profanum Vulgus åsyftar religiöst motiverad muslimsk brottslighet när han påpekar att brottsligheten är högre bland kristna invandrare från mellanöstern.

        Svara

  2. Mikael
    Nov 18, 2010 @ 01:08:27

    varför behöver vi arbetskraftsinvandring nu när massor är arbetslösa. Alla bidragstagare, varav många är invandrare, är det inte meningen att de ska arbeta?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Nov 22, 2010 @ 00:40:05

      Jag säger inte att vi behöver arbetskraftsinvandring! Jag menar att när och om det behövs så bör vi enbart ta in icke muslimer, för att slippa en jävla massa problem!

      Svara

  3. M. Strid
    Nov 16, 2010 @ 23:34:44

    Jag undrar om han var kurd?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Nov 17, 2010 @ 05:36:52

      Känns som att risken är hög för det!

      Svara

      • Micke
        Nov 17, 2010 @ 15:55:15

        Troligen så är det så,

        OT. Trist att du inte skriver lika mycket längre, gillar din rättframma stil som jag kan tänka mig retar gallfeber på alla kulturmarxister då sanningshalten och logiken oftast är väldigt hög.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Nov 18, 2010 @ 20:42:57

          Jag är hårt engagerad i andra saker just nu. Tippar att det kan ta flera månader till. Jag skall försöka skriva med lite annan vinkling än förr, vilket också ransonerar inläggen.

          Svara

Kommentera

