Etablissemanget vill mörka invandringens konsekvenser!

SD:s kommunpolitiker har en stor konferens på Älvsjömässan i Stockholm. Gästtalaren Ian Wachtmeister talade sig där varm för en parlamentarisk utredning av massinvandringens konsekvenser.

Etablissemanget vill att en sådan utredning aldrig ser dagens ljus! Resultatet skulle bli en total sågning av vår invandringspolitik!

Den grundläggande frågan är förstås: 

Blir Sverige ett bättre land ifall islams makt ökar här? Svaret är så självklart att jag inte ens bryr mig om att svara!

Fortsatt massinvandring leder obönhörligen till att andelen muslimer ökar kraftigt!

Need I say more?

Jag är trött! Jag är trött på att INGEN lyckas motivera den muslimska massinvandringen! Det är så jäääääävla tråkigt att alltid ha rätt! Hjälp mig att ha fel, nåååågon!

SVD Krav på utredning på SD-dagar

DN Massutvisade irakier på flykt Terroristernas nya vapen: giftparfym  Wachtmeister talar på SD-konferens Krav på utredning på SD-dagar ”De tittar på namnet på ansökan och slänger den i papperskorgen” Wachtmeister: Jag är rådgivare åt SD

3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. jesse fransson
    Dec 09, 2010 @ 01:11:02

    Jag har varit Sd trogen sedan 1991 med ett kort avbrott för Nd men det förhållandet tog slut av vissa orsaker, Min högsta önska är att alla svenskar nästa val fått upp ögonen och röstar nationalistiskt. Så jävla less på denna Analfabetiska tsunami som väller in över gränsen till det sinande smörgåsbordet

    Svara

  2. Stig Palm
    Dec 05, 2010 @ 11:36:50

    KONSTIGT?
    Detta ämne tog Mona Sahlin inte upp i sitt avskedstal med självkritik på Sossepolitiken? Där massinvandring står på programmet.

    Svara

Kommentera

