Öppna truten tjejer!

Med anledning av Assange-fallet svämmar internet över av självömkande kvinnor. Männen är hänsynslösa psykopater medan kvinnan lider alla helvetes kval i hans sällskap. Straight från en Bergman-film! Mannens obändiga lust krossar den sköra, känsliga kvinnosjälen! Det kan nog vara så ibland.

Det har föreslagits att samlag utan uttryckligt samtycke straffbeläggs. Samtycke skall inhämtas inför varje samlag ! Dåraktigt! Jag har totalt kört över en bloggare som propagerar för en sådan lag, den alltid timide Göran ”Uriah Heep” Rudling.  Han klarade inte debatten och valde istället att censurera mig!

En annan sajt har också censurerat mig. Skrev tre inlägg idag, inte ett enda togs in! Varför inte? För att bloggaren är idiot och svarslös! Faktum är att det är få fora och bloggar som inte portat mig! Det är så skitlätt att köra över idioterna att jag nästan känner mig som en våldtäktsman! Som att stjäla godis från småbarn! Dom vill inte förnedras på sin egen blogg!

Sen har vi Lisa Magnusson, i en klass för sig! Hennes självutlämnande artikel är strålande!

En sådan lag skulle resultera i att våra fängelser fylldes av män, bara för att neurotiska kvinnor inte har vett att uttrycka sin vilja! Ett NEJ skall räcka, men skall även krävas!

Män måste ta hänsyn, förstås! Men ibland kan känslorna bli starka, händer förstås tjejer också. Då skall ett nej räcka! Ett enkelt nej!

Våldtäkt är alltid våldtäkt! Men vi måste dra en skarp gräns mot våldtäkt! Det gör vi med tydlighet! Där har vi alla ett ansvar, även tjejerna!

Men om kvinnan inte ens behöver säga nej, då har vi kastat in handduken! Då låter vi neurotikerna ta över. Lagarna skall anpassas efter sunda friska människor, inte efter ängsliga neurotiker!

Syftet är inte att kränka neurotikerna, bara att tala klartext! Det normala är faktiskt att man har vett att säga hur man vill ha det! Det är en frisk och vettig princip! Man skall vara tydlig! Och åsikten skall respekteras! Tvetydighet duger inte!

Är det så jävla svårt att öppna truten???

Gör det ändå!

Jag kräver inte att du skall begå självmord! Bara säga vad du tycker. Inte så farligt som det låter!

Vad skall neurotikerna göra då? Ta sig samman, söka psykolog eller söka in på ett kloster! Dom är inte ”fit” att vistas bland normala människor! Jag säger inte att dessa tjejer är dåliga, bara att dom faktiskt måste skärpa sig! För att det är nödvändigt!

Ibland måste vi fatta beslut här i livet och meddela vår omgivning detta. Detta är ett utmärkt tillfälle! Vill du ha jobbet, vill du köpa TV:n, vill du resa dit? Det är väl inte första gången du säger ja eller nej va? Lätt eller svårt, skit samma! Det måste göras!

När lagarna inte längre är anpassade till vettiga sunda människor utan till ängsliga neurotiker då är vi förbannat illa ute! Då har vi låtit dumheten ta över!

Vi måste alltså lösa problemet (för det är ett problem!) på ett sätt som skapar minst elände för alla inblandade! Tveklöst är det att tjejen tydligt talar om vad hon vill (ja eller nej duger bra!) och att killen sen respekterar detta!

Alternativet är otydlighet med tragedier för såväl kvinnor som män! Kvinnan kanske hamnar på psyket och mannen i fängelse. Knappast idealiskt för någondera, eller hur? Dessutom skulle lagen ligga som en våt filt över kärleksrelationerna. Och utlänningar och invandrare skulle skaka galler som aldrig förr!

Bättre att prata före än oja sig efteråt!

Vad säger ni?

Sex utan samtycke blir straffbart

Sexualbrottsutredningen överlämnade sitt förslag i oktober 2010. Samlag utan uttryckligt samtycke straffbeläggs. Jag kände inte ens till utredningen och är därför inte insatt. Men det är klart oroande! Redan idag saknas rättssäkerhet på området! Än värre lär det blir med denna lag!

Prata om det

Polisförhören om Assange

Är ”Ett nej är ett nej” en bra paroll?

Kvinnohatande män, sluta läsa denna blogg

Lisa Magnussons blogg

DN Många pratar sexövergrepp på webben

SVD Nu pratar hela världen om det ”Frågor om sex bör ställas” ”Vi förlorar på att inte tala”

AB  Jag har själv gått över gränsen flera gånger  Det är inte bara en fråga för kvinnorna   Jag polisanmälde för min självrespekts skullSex eller övergrepp – nu vill vi #prataomdet   Het Twitter-debatt om gråzonen mellan vanligt sex och övergrepp   ”Försökte vara porrfilmsfrigjord och kåt – inuti var jag bara sorgsen” Kondomen som kan bli hans fall  Det är dags att #prataomdet Klagar – på svenska läckor ”Ingen rättvisa i Sverige” 

EXP http://www.expressen.se/nyheter/1.2260371/nu-gar-svenska-lagexperter-till-motattack http://www.expressen.se/nyheter/1.2263363/beviset-mot-assange-sondersliten-kondom http://www.expressen.se/nyheter/1.2263069/assange-maste-inte-aka-till-sverige http://www.expressen.se/nyheter/1.2262446/assange-om-fangelsetiden-satt-med-barnamordare http://www.expressen.se/ledare/sakinemadon/1.2266756/sakine-madon-prata-om-det-men-utan-offerkoftan?err=Ej+till%26aring%3Btet+posta+ny+kommentar

35 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sheer Luck Holmes
    Mar 14, 2015 @ 06:34:03

    Var inte så säker på det.
    Vänstern som är rejält rövknullad, vill ju att alla få bo var de vill. Vi ska acceptera deras regler, från islam t ex.

    Problemet är, när islam skulle ta över, lär vänstern få knipa käft.
    Snacka om såga av grenen de själva sitter på.

    Svara

    • STIG PALM
      Mar 14, 2015 @ 11:39:36

      Två konkurrerande Sossebrudar knullar med denne man och kommer på att han gjort med båda uran deras inbördes vetskap? Sedan han dumpar dem och de svara med att han våldtagit dem? Två små kåta hyndor!

      Svara

  2. Stig Palm
    Feb 14, 2011 @ 16:29:53

    Det här med dessa, mest då, vänsterkvinnor som kriminaliserar männen är grogrunden till att utlösa den latenta bögen som finns i form av bisexuella män. Med andra ord, vi kan förvänta oss en ökad mängd bögar i samhället.

    Svara

  3. Jempa
    Feb 14, 2011 @ 12:33:10

    KLARTEXTEN! said:
    ”Den som tjatar sig till sex är ingen våldtäktsman, eller -kvinna. Är det rätt att tjata? Om det lyckas, ja! Annars är det förstås meningslöst! Tjöta är väl OK, handen på hjärtat? Det är ju ett gott syfte, kärlek! Make love, not war, right? Är det inte naturens mening? Evolutionens och allt levandes främsta strävan, eller hur? Om folk tjötade mer skulle pursvenskar föda fler barn!”

    Så det är bara därför vi har sex? för att avla barn? våldtäkter sker i djurriket också men när det gäller parning så brukar honan visa att hon är redo och då närmar sej hanen och påbörjar parningsarbetet.
    Därför förstår jag inte riktigt ditt tänk där. om en tjej eller kille går med sex enbart för att slippa tjat så ger det ju den personen ingen njutning och hur kul är det egentligen att ha sex med någon som egentligen inte vill? Jag skulle inte kunna fortsätta ha sex med min partner om det visar sej att hon inte njuter. sex ska gynna båda parterna, inte bara ena. Så du menar alltså att du kan ligga där och njuta för fullo fast tjejen du ligger med bara ligger där som en död fisk och önskar att det var över snart?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 14, 2011 @ 13:47:17

      Det var menat som skämt, men med en hel del sanning. Poängen är att om tjejen låter sig övertalas så är det inte våldtäkt eller något annat olagligt, så länge tjöt är lagligt. Att hon lät sig övertalas innebär inte med nödvändighet att man behöver släpa henne i håret till sängen, kickin and screamin! Hon kan mycket väl sleva i sig med entusiasm. Bara motståndet bryts.

      Svara

      • Jempa
        Feb 14, 2011 @ 14:03:33

        okej så du menar alltså att tjejen måste göra motstånd för att det ska klassas som våldtäkt?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Feb 14, 2011 @ 14:26:16

          Nej! Jag menar att du måste skilja på lag och moral! Omoraliska gärningar behöver förstås inte vara olagliga. Ett enkelt NEJ från kvinnan skall räcka! Lyckas killen få henne att istället säga JA så förtjänar han förstås en applåd!

          Ett tydligt NEJ från kvinnan måste alltså respekteras! Men kvinnan måste också säga just nej, eller något annat som tydligt säger att hon inte vill ha samlag. Hon måste vara tydlig, för annars är risken stor för missförstånd. Själv hade jag samlag med en kvinna och efteråt sade hon att jag våldtog henne. Men hon hade för vana att alltid spela oåtkomlig, men det slutade alltid på samma sätt. Denna gång samma ”trandans”, men nu menade hon det, tydligen. Jag var ytterst förvånad! Ingen skillnad mot dom tidigare samlagen. Och hon var hur aktiv som helst, inte någon dörrmatta. Hur som helst var det inte värre än att vi flyttade ihop. Hon var typen som ville klubbas av neandertalaren. Annars var det väl inte så spännande.

          Svara

          • Jempa
            Feb 14, 2011 @ 14:38:24

            vem gör inte det skulle jag vilja veta? hur många gånger ska en tjej behöva säga nej för att det ska bli ett ”tydligt nej”?

          • KLARTEXTEN!
            Feb 14, 2011 @ 16:00:26

            Ett nej är ett nej! Men människor är mer komplicerade och framförallt olika än vad du vill göra gällande! Vissa vill piskas, andra vill våldtas, och många vill fotas och filmas osv, andra vill bli varsamt behandlade osv. Så är verkligheten! I fasta relationer kan absurditeter vara normalt. Och trvärtom. Jag har råkat ut för alla typer. Det är inte helt lätt för killar alltid.

            Man måste skilja på nya relationer och fasta förhållanden. I nya relationer måste ett nej respekteras. Men i fasta relationer kan ett mönster ha etablerat sig (som i fallet jag nämnde) där milt våld var det normala, fram tills samlaget inleddes.

            Men som sagt, ett nej skall tas som ett nej! Det är min åsikt. Den som inte gör det får ta risken att åka dit.

          • Jempa
            Feb 14, 2011 @ 16:26:50

            sorry jag missade visst en del av kommentaren.
            isåfall är det konstigt, jag har aldrig varit med om nåt liknande själv så jag vet inte varför vissa gör så, men det finns säkert en anledning till det.

          • KLARTEXTEN!
            Feb 14, 2011 @ 17:42:30

            Människans undermedvetna är som en kokande häxkittel (Freud).

  4. Trackback: Gud så skönt att sippa feministkärringarna fram till januari!
  5. Pinglan
    Dec 21, 2010 @ 21:23:36

    Härlig blogg, jag kan inte annat än att hålla med om mycket av det du skriver.

    Jag ska försöka läsa mer av dina inlägg efter helgerna.
    God Jul!
    Chanukka tov!
    Glad midvinterfest!

    och allt vad det heter

    /Pinglan

    Svara

  6. Makechodi
    Dec 21, 2010 @ 21:16:10

    ””10 days in Sweden: the full allegations against Julian Assange
    Unseen police documents provide the first complete account of the allegations against the WikiLeaks founder””

    Dear brothers and sisters of Sweden and abroad read this…It seems Sweden is really a banana republic… Here is the link ( Bu the way both Miss A and Miss W are whores, mere prostitutes::I can buy prostitutes but will never in my life trust them)
    http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/17/julian-assange-sweden

    Svara

  7. Observer
    Dec 21, 2010 @ 15:09:23

    Hela tiden så demoniseras män av dessa hermafroditiska missfoster till genusvetare. Om du exempelvis är man och skall ta ett läraryrke så är du automatiskt en pedofil innan du gått till polisen och bett om ett friskhetsintyg. Sex med prostituerade, som är säkert, får man inte heller ha. Gör du ett närmande mot en kvinna så har du sexuellt trakasserat henne och sätter du på så skall du in och sitta. Att ett samhälle skall ändå låta sig terroriseras av hermafroditiska missfoster då det finns en spiskrok att tillgå. Bättre aga i tid än aldrig!

    Svara

    • Ingemar
      Aug 25, 2012 @ 21:40:07

      Vad har hermafroditer med detta att göra? Föresten så heter det intersexuella numera med ett ”finare2 ord! Dessutom att kalla dem missfoster!

      Svara

  8. Ingenjören
    Dec 21, 2010 @ 13:44:18

    Öppna truten? Du har inte prövat att, ehm, fråga själv? Hur svårt är det egentligen?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 21, 2010 @ 22:53:14

      Jag talar om situationer då jag tror att hon vill, pga kroppspråket etc. Ifall tjejen då inte vill så tycker jag det är jävligt smart att tala om det! För att undvika missförstånd. Har du alltid frågat en tjej om lov innan du sätter på? Jag skulle åkt dit för våldtäkt massor med gånger om jag skulle dömas för alla de gånger jag inte frågat. Jag har aldrig blivit polisanmäld och jag tror ingen tjej uppfattar mig som våldsam eller någon våldtäktstyp. Ligger du och kelar med henne och det är ett ömsesidigt smekande, int fan frågar man då innan man kör in den! Bara å åk!

      Naturligtvis måste man vara lyhörd. För dom som inte är så jävla lyhörda är det perfekt att höra ett NEJ! Eller hur? Jag skulle beteckna det som normalt och vettigt.

      Är jag osäker så frågar jag förstås! Men inte annars.

      Ifall tjejen märker att killen inte fattar då säger hon NEJ! Ifall killen är osäker så frågar han!

      Svara

      • Jempa
        Feb 11, 2011 @ 13:29:54

        Det handlar inte om att man ska fråga om lov,för är en tjej kåt och vill ha sex så märks det, tro mej!det handlar om att man ska respektera om tjejen inte vill,om hon t.ex. vill avsluta TROTS att ni har börjat så har hon rätt till det.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Feb 11, 2011 @ 21:46:06

          Instämmer. Men tjejen måste vara TYDLIG!

          Svara

          • Jempa
            Feb 13, 2011 @ 15:03:53

            på vilket sätt då? om man inte vill ha sex så säger man det, vissa har dock svårt att acceptera ett nej och tjatar istället för att till slut få sin vilja fram. är det rätt tycker du?

          • KLARTEXTEN!
            Feb 13, 2011 @ 17:24:44

            Den som tjatar sig till sex är ingen våldtäktsman, eller -kvinna. Är det rätt att tjata? Om det lyckas, ja! Annars är det förstås meningslöst! Tjöta är väl OK, handen på hjärtat? Det är ju ett gott syfte, kärlek! Make love, not war, right? Är det inte naturens mening? Evolutionens och allt levandes främsta strävan, eller hur? Om folk tjötade mer skulle pursvenskar föda fler barn!

  9. Josef Boberg
    Dec 21, 2010 @ 12:38:33

    Svara

  10. i lydstaten
    Dec 21, 2010 @ 10:18:15

    Bra skrivet!
    Att dagens starka kvinnor inte klarar av att säga ”NEJ” är helt sinnessjukt.
    OM inte tjejen vid stunden fattar att hon inte vill, varför ska då kille förstå och ta ansvar för vad hon i framtiden möjligen kan tycka. Det är ett oheligt tankesätt och ökar knappast respekten för kvinnor.

    F.ö. såg jag att årets ledare i Skåne var en kvinnlig VD! Fram med sådana kvinnor som förebilder istället för alla kulturella psykfall.

    Svara

    • Ingemar
      Aug 25, 2012 @ 21:35:37

      ”I never had sex whit that women”! Det var ju ”bara” en avsugning! OK mannem med uttalandet anklagades aldrig för våldtäkt.
      Det finns ju dessutom killar som tjatar och tjatar på brudarna att få tränga in i rövhålet på dem. Ibland tröttnar hon och går med på det för att få saken ur världen!
      Sedan kan man ju tycka att hon i o f kunde kräva att få föra upp en dildo i hans röv ”som motprestation sa s” *L* -Då skriker många av dessa ”stjärtknullare” rakt ut, om hon ställer frågan!

      Svara

  11. Kalle
    Dec 21, 2010 @ 08:51:56

    Förstår inte hur situationen kan uppkomma ens. Om tjejen inte vill brukar det inte gå att missa det. Då måste man vara stupfull eller efterbliven.
    Om man trots det tilltvingar sig samlag är det våldtäckt. Svårare än så är det faktiskt inte !
    Nu talar jag om européer. Vad de har för vanor på andra kontinenter känner jag inte till.
    Om vårt land inte vill framstå som rasistiskt och döma utlänningar trots övertygande bevisning är en annan sak.

    Svara

  12. Stig Palm
    Dec 21, 2010 @ 00:47:49

    En bra metod är att kolla om tjejen är hel- eller halvlesbisk?
    Det dräller av sådana. Riktiga läckerbitar faktiskt, en del av dom.
    Börja prata med dom och de snart avslöjar sig. Är det vänstertjejer är risken stor för det tidigare nämnda.

    Varför anstränga sig med att vilja sätta på dom?
    Låt dom komma själva när de blir kåta vet ja? För det blir dom förr eller senare om de är normala.

    Svara

  13. j. chandler
    Dec 20, 2010 @ 23:58:43

    Man märker om tjejen är villig eller inte. Hur svårt kan det vara? Om du t ex försöker kyssa henne och hon vänder bort huvudet, då är det läge att lagga av, inte sant? Eller om du försöker tränga in i henne och hon kniper ihop benen, då slutar du förstås. Jag behöver inte höra det där jävla nejet för att veta om tjejen vill eller inte. Gör det inte mäkvärdigare än det är. Kniper hon ihop och du ändå tvingar dig på henne så ska du dömas för våldtäckt, även om hon inte sagt nej. Hur man uppför sig mot tjejer ska ingå i uppfostran. Och om inte föräldrarna lär ungarna så får skolan göra det. J.C.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 21, 2010 @ 00:17:44

      Jag instämmer helt! Nejet är till de killar som inte fattar! Och våldtäkt är våldtäkt! Jag pratar om dom otydliga situationerna. Det är faktiskt även så att tjejerna ibland spelar svårflörtade. Vi dansar trandansen! Vi är djur. Ett nej underlättar!

      Vad gäller om tjejen särar på benen? Kysser dig, eller smeker. E de bara å åk? Missförstånd är möjliga. Undvik dom säger jag! Den kille som är mycket het på gröten måste få klara besked. Är det bättre för henne att vara otydlig?

      Svara

  14. harry
    Dec 20, 2010 @ 23:30:55

    Bra skrivet, men jag tror inte att invandrare skulle få skaka galler om inte minst lika många icke invandrare skakade galler redan. Sverige vill ju inte framstå som rasistiskt. Och om en religion t.ex. säger att kvinnor ska rätta sig efter män, skulle det säkert vara skäl nog att få ofreda i religionens namn. Däremot vore det intressant att se Sverige lagföra en mängd internationella affärsmän på besök i Sverige, på grund av att de visar uppskattning mot en kvinna, eller inte förstår att det i Sverige i värsta fall är straffbart att ha sex med en kvinna som kanske inte vill, men inte har skyldighet att säga det innan.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 20, 2010 @ 23:41:59

      Skälet till att invandrare och utlänningar (turister) skulle överrepresenteras är att många inte skulle känna till/begripa lagarna innan dom bott här ett längre tag! Första tiden i landet blir ett minfält!

      Våra lagar skulle inte vara i synk med övriga länders och heller inte med allmänna rättsmedvetandet.

      Svara

      • Ingemar
        Aug 25, 2012 @ 21:23:09

        Eller inte vill acceptera att lagarna gäller även dem!

        I vissa länder (Malasya t ex) så råder t ex olika lagar beroende på vilken religion du ”vill/tvingas” tillhöra, vilket folkslag, kultur du kommer ifrån. -I ett STV-reppotage fick t ex inte kvinnor som ”tillhörde” islam gå ut utan att täcka håret, medans kvinnor med t ex kinesiskt ursprung fick det, ”kinesursprunget” fick också bära byxor om jag minns rätt! Det fanns annan särlagstiftning för olika kulturer, religioner osv!

        Vi må aldrig behöva uppleva sådant i Sverige?

        Svara

        • Sheer Luck Holmes
          Mar 14, 2015 @ 06:37:57

          Var inte så säker på det.
          Vänstern som är rejält rövknullad, vill ju att alla få bo var de vill. Vi ska acceptera deras regler, från islam t ex.

          Problemet är, när islam skulle ta över, lär vänstern få knipa käft.
          Snacka om såga av grenen de själva sitter på.

          Ps. ska stå här, det ovan blev fel.

          Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: