Islam om terrorism!

Statsministern är ingen ledare! Det enda han sagt om terrorn är att det är ”oacceptabelt”, som om det gällde snatteri! Att inte kraftfullt fördöma terrordåd som syftar till att massakrera hundratals oskyldiga vittnar om en sällsynt ynklig persnolighet! Jag skäms över vår statsminister!

Jämför med Lars Vilks som helt obekymrat trallar på och uttalar sig till höger och vänster, trots att dårarna inget hellre vill än döda honom!

Islam är den i särklass våldsammaste religionen. Det måste vara uppenbart för envar! Att hävda att islam inte accepterar våld, trots allt våld och alla bomber och trots att deras främsta förebild gjorde detsamma, är förstås ett fullständigt befängt påstående! Kielan ägnar sig åt taqiyaa (ljuger för att främja islam)! Och kalla det inte för enskilda muslimer, för dom är välorganiserade i nationella och internationella nätverk!

Men han tänker väl att ”det finns väl alltid någon idiot som går på skitsnacket”. Och det finns det, vi är inte precis fria från idioter.

Taqiyaa innebär att det är ok för en muslim att ljuga ifall det gynnar islam. En sådan allmänt cirkulerad lögn är att islam är emot terrorism. Se videorna och tyck till!

Psykiatern Wafa Sultan växte upp som muslim i Syrien men konverterade senare till kristendomen. I följande video berättar hon först om livet som kvinna i ett muslimskt land. 2:20 in i videon berättar hon om islam och terrorism:

Lars Vilks, en modern Stauffenberg!

AB Terroristernas bas – i Sverige  Terrorns ansikten Misstänkt för tredje gången – det är minst sagt märkligt Många frågetecken i terrorutredning   Flera döda i bombdåd i Nigeria Fem döda i USA-attack i Pakistan Flera döda i bombdåd i Egypten  Massgripande av islamister i Nigeria Separata våldsvågor i Nigeria Sektledaren dödades i häktet 39 dödades i Nigeria Flera döda i bombdåd i Nigeria Elva dödade av bomb i Nigeria Misstänkta islamister dödade åtta

DN Frisläppte 26-åringen: Jag mötte svenskarna i Stockholm ”De verkar rätt så garvade” Redaktionen jobbar under ständigt hot Svenska tidningar höjer säkerheten.  Känd våldsverkare bland de häktade Detta är svenskarna som häktats.  37-åring häktad.  Bodde med terroristdömda.  Arbetskamraterna kallade honom terrorist Flera döda i bombdåd i Egypten   Flera döda i bombdåd i Nigeria  Midnattsmässa slutade i blodbad i Alexandria ”Perverst att de kallar sig muslimer” Sexualb”De verkar rätt så garvade”.  

SVD  ”De verkar rätt så garvade” Överväger trycka Muhammed-bilder Han bodde med terroristdömda  Därför publicerar vi namnen ”Terrorjakt är inte islamofobi”  Risken för terrordåd i Danmark anses hög. ”Folk har accepterat att förr eller senare smäller det”.  ”En person som alla andra” ”För dem finns inte gränsen”  Flera döda i bombdåd i Egypten Kristen tro sprider sig över Kina Midnattsmässa slutade i blodbad   Minst 21 döda i bombdåd ”Egypten var öppnare förr”

EXP  http://www.expressen.se/nyheter/1.2274058/hon-tar-avstand-fran-terrorism http://www.expressen.se/nyheter/1.2273885/muhammed-bilderna-kan-bli bok http://www.expressen.se/nyheter/1.2273673/sa-blev-omar-en-misstankt-terrorist http://www.expressen.se/kronikorer/brittasvensson/1.2273608/britta-svensson-harda-ord-goder-terroristerna http://www.expressen.se/nyheter/1.2273423/misstankte-terroristen-har-inte-planerat-attentat http://www.expressen.se/nyheter/1.2273677/munir-awad-om-rubrikerna-jag-kanner-mig-krankt http://www.expressen.se/nyheter/1.2273676/grannen-han-gick-plotsligt-under-jorden Hon har gjort sig oanträffbar Hon har gjort sig oanträffbar  http://www.expressen.se/nyheter/1.2273569/massgripande-av-islamister-i-nigeria http://www.expressen.se/nyheter/1.2274279/vilks-en-levande-maltavla-for-terror http://www.expressen.se/nyheter/1.2274275/juholt-riktar-skarp-kritik-mot-regeringens http://www.expressen.se/nyheter/1.2274277/benaouda-bryter-tystnaden

8 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Stig Olsson
    Jan 04, 2011 @ 10:41:55

    Tack för ett av dina bästa inlägg och kanske mest för youtubeklippen!

    Jag har personligen svårt att se varför Sverige ska fortsätta tillåta de av Säpo identifierade 200 extremislamister som de VET planerar illdåd att få vara kvar!?!?!?

    Varför inte bara ge dom en fot i arslet på livstid??? Hur svårt kan det vara?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Jan 04, 2011 @ 12:05:19

      Tack för dom värmande orden! Håller med! Dessutom säger SÄPO egentligen att vi har MINST 200 våldsbenägna islamister!Det skriver dom i sin rapport (med annan formulering). 200 är ju vad dom känner till och självfallet finns det ännu fler! Politisk korrekthet binder SÄPOs och alla beslutsfattares händer. Vi tvingar oss själva att lägga ett rep runt vår egen hals.

      Svara

  2. Renard.K
    Jan 02, 2011 @ 00:41:12

    Hejsan!

    Jag tycker att det är tämligen lustigt att lägga upp ett videoklipp på en imam(nu talar jag om Anjem Choudary), som endast representerar sig själv. Videon som du lade upp kan snarlikt jämföras med en främlingsfientlig som lägger upp en video på sig själv och talar endast ont om invandrare. Att den sistnämnde sedan skall representera hela Sverige vore endast absurt, håller du inte med? Utifrån min deduktion från dina inlägg så antar jag att du har en annan syn på invandringen här i Sverige, men försök att se logiken.

    Nästa sak jag förbryllades över, var du fick din källa ifrån – var har du fått översättning av ordet ”Taqqiyya” ifrån? Ordet innebär inte att man ljuger för att skydda Islam. Ty, det är förbjudet att bruka Taqqiyya för sådant. Detta skall endast användas om man vill skydda sig själv som individ – ja det finns en stor skillnad mellan en individ och Islam.

    Lägg dock i åtanke att i detta sammanhang så ljuger man inte. Kom ihåg att ljuga och att inte tala sanningen är två helt olika saker.

    Nu menar jag inte att du har gjort något fel. Men jag tycker att lite mer research bör ha gjorts. Nu vet jag inte om du verkligen orkar lägga ner tid på detta ämne, men om du vill föra fler diskussioner angående detta ämne. Så föreslår jag att du gör en mer noggrann bakgrundsundersökning angående detta islam.

    Det var allt från mig.

    Tjingeling!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Jan 02, 2011 @ 02:23:54

      Videona skulle framförallt belysa att islams kärna är sharia och att det är varje muslims plikt att verka för förverkligande av sharia. Har jag fel? Nej, tänkte väl det!

      Om du säger att jag har fel om Taqqiya så vänligen länka till någon auktoritet på området. Vad jag hävdar ang detta är ingen nyhet utan välkänt. Jag har inte översatt taqqiya! Jag har förklarat en aspekt av det. Jag återkommer om detta.

      Jag skulle vilja att du eller någon annan kommenterade mitt påstående om sharia, som målet för varje rättroende muslim.

      Svara

      • Renard.k
        Jan 03, 2011 @ 14:18:06

        Grattis! Verkar som om jag vunnit detta slag. Det var allt för mig. Jag föreslår att du nästa gång tar reda på mer research och även slutar bete dig infantilt vid diskussioner. Det verkar ju inte vara kapabel till att svara på mina frågor.

        Ta fram minst en hadith eller vers ur koranen som säger att muslimer skall begå taqqiyya och även ”döda de otrogna”. Det verkar som att en person som dig endast skriver vad han hört från andra personer i hans lilla umgänge sagt. Dina argument baseras på, ursäkta mig för mitt språk, idiotiska antaganden.

        Eftersom att jag frågade dig först var du fick din översättning ifrån, är det din plikt till att bevisa för mig att ”taqqiyya” innebär att ”ljuga för sin religion”. Försök nu inte att byta ämne. Ge mig ett svar och håll dig till ämnet.

        Jag säger det ännu en gång. Nästa gång du ska göra ett till inlägg. Tänk över en till gång om du gjort tillräckligt med research.

        Tjingeling

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Jan 03, 2011 @ 16:21:33

          Vilken optimist! Se följande video:

          Koranen sura 3:28 och 3:29. Finns garanterat hadither och förmodligen fler suror som tar upp detta.

          3:28 Let not believers take disbelievers as allies rather than believers. And whoever [of you] does that has nothing with Allah , except when taking precaution against themin prudence.
          3:29 Say, ”Whether you conceal what is in your breasts or reveal it, Allah knows it. And He knows that which is in the heavens and that which is on the earth. ”/em>

          Länk till citat
          Dock kan surornas numrering vara omkastad (som du kánske vet).

          Svara

  3. kenny c
    Jan 02, 2011 @ 00:34:14

    Läs debattartike. ln i DN den 26 december ”Militant islamism utgör den tredje totalitarismen” Att DN tar in den är något av en sensation alla avslöjanden om islamistiska hot mot demokrati och rättssamhället brukar effektivt censureras bort under höga protester mot ”islamofobi”. En stor grupp främst vänsterradikala debattörer med Jan Guiliou i spetsen ser till att självcensuren uppehålls.

    Likheterna med 30 talet är skrämmande. Vi har ekonomisk kris hög arbetslöshet och en totalitär religion med värderingar från stenåldern som strävar efter obegränsad makt

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Jan 02, 2011 @ 09:17:21

      Vi har två sorters goda muslimer:
      Militanta muslimer som vill förverkliga det muslimska samhällsskicket, sharia, med våld. Sen har vi dom som vill förverkliga sharia med fredliga medel. Vilket är värst? Utan tvekan dom fredliga eftersom dumma svenskar låter dom infiltrera våra politiska organ, som Riksdagen! Det sker även genom gradvis anpassning av det svenska samhället till islam. Ta bara ett patetiskt exempel som svininfluensan som inte skulle heta svininfluensan av hänsyn till muslimerna! För det skulle förstås ge muslimerna mentala problem att vara smittade av svininfluensan! Fågelinfluensan är dock inga problem!
      Sharia förverkligas genom muslimsk invandring som ger muslimerna majoritet eller bestämmanderätt stöttade av dumma svenskar.

      Båda metoderna stoppas med begränsning av muslimsk invandring!

      Svara

Kommentera

