SD-politiker smutskastas, hotas och knivhuggs!

Är det konstigt om fler SD-politiker än andra hoppar av sina uppdrag? Alla svenska tidningar har gaddat ihop sig för att smutskasta SD och hetsar idioter till våld!

Samtliga sveriges största tidningar Aftonbladet, Expressen, DN och Svenska Daglbadet har på förstasidan en artikel om att SD har flest avhopp från kommunalpolitiska uppdrag. Trots att det är en gammal ”nyhet”. Uppenbarligen samordnas smutskastningskampanjerna av svenska tidningar!

Det finns SD-politiker som levt under skyddad identitet under flera år, t ex Björn Söder! Många politiker har hotats till den grad att de tvingats hoppa av för att inte utsätta sig själv och familjen för livsfara!

Tidningarna utsätter Sverigedemokraterna för massiva  lögnaktga smutskastningskampanjer som inga andra behöver utstå! Dom lever under konstanta hot från islamister och vänsteraktivister! En Sverigedemokrat blev knivhuggen och svävade mellan liv och död under senaste valrörelsen! Hot och misshandel är en del av SD-politikernas vardag!

Övriga islamistkramande politiker lever i en skyddad verkstad!

18 knivhugg för att han är Sverigedemokrat!

Flera SD-politiker sviker sina väljare 

Många SD-politiker hoppar av 

   ”    n  v 
 
23 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Dennis
    Feb 12, 2011 @ 12:05:13

    Klartexten:

    Du följer inte utvecklingen i Egypten märker jag, där har du en hel del muslimer som verkar vilja införa demokrati.
    Så ditt påstående om att muslimer inte accepterar demokrati faller ganska platt skulle jag säga.
    Det verkar till och med som att hela din påstådda kunskap om islam och muslimer är obefintlig.
    du har inte visat mig några källor annat än två videoklipp som inte visar någonting om islams fundamenta, bara åsikter från personer som tycker precis som du.

    om du nu har så mycket kunskap om islam så kan du väl förklara för mig vart du har fått den akunskap och hur jag kan hitta den?

    anledningen till att jag vill ha hit muslimer är enkel, jag anser att vi ska hjälpa folk i nöd.
    Vi kan inte välja vart krig och oroligheter ska blossa upp, därmed kan vi inte styra vilka som kommer hit och ber om vår hjälp.
    Just nu är det många muslimer som är på flykt, en liten del av dessa söker sig hit för att få skydd och vi är mer än kapabla att ge dom det.

    Din länk gällande att dom kan komma att bli fler än kände jag redan till, dock är det bara en teori och det gör inte att det automatiskt blir så.
    Vidare så redovisas inte dom demografiska förhållandena rörande libanon innan kriget bröt ut, alltså finns det ingen möjlighet att se hur utvecklingen såg ut.
    kom med fullständig data istället så det blir möjligt att se om förhållandena går att jämföra med dagens Sverige. eller ej.

    Hur som helst har du ännu inte svarat på hur du kan kalla dig demokrat när du bevisligen inte vill tillåta islam i Sverige. Dessutom vill du inte tillåta andra ideologier än demokrati, vilket strider mot åsiktsfriheten, något som ni SD:are gömmer er bakom jämt och ständigt.

    Det verkar som att demokratins grundpelare bara gäller folk som tycker som du, alla andra är anti demokrater och måste motarbetas.
    Det låter en smula fascistiskt om du frågar mig…

    På tal om fascister, det finns en hel del nazister i Sverige idag, människor sm är etniska svenskar, vad anser du att vi bör göra med dessa anti demokrater?

    Dags att du besvarar mina fågor, fö jag har ju faktiskt besvarat dina.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 12, 2011 @ 12:31:58

      Hur vet du att dom vill införa demokrati??? Du är ju otroligt naiv! Dom hade fria val i Gaza. Valde dom demokrati? Nej dom föredrog islamisterna! Jag har skrivit ett antal inlägg om Egypten under oroligheterna. Absolut ingenting pekar på att dom vill ha demokrati. Kanske dom ändå vill ha det, men ingenting pekar på det.

      Jag har läst kanske drygt 10-talet böcker om islam. Plus otaliga artiklar, dokumentärer etc. Lade nästan en vecka på det. Ville veta vad jag pratade om. Det vore inte just att kritisera islam om jag inte läst på.

      Jag började med böcker skrivna av muslimer och allmänt islamvänliga böcker. Den första var ”Islam vårt tro” utgiven av islamiska informationsföreningen på 80-talet. En klart islamistisk bok! Sverige bör bli en shariastat är budskapet! Sen läste jag flera böcker av Jan Hjärpe. Har läst böcker av islamologerna Christer Hedin och Jan Samuelsson. Vidare böcker om Muhammeds liv. en enda islamkritisk bok har jag läst av Robert Spencer. Jag ville ge islam en ärlig chans. Dom mest avslöjande böckerna och texterna är skrivna av muslimerna själva! Dom döljer många gånger inte att dom är islamister och vill leva i under sharia, dvs här.

      Det märks direkt om någon kan islam eller inte. Typiskt för dom som inte kan är att dom jämställer Bibeln med Koranen och säger att religionerna i princip är likvärdiga. Då har man inte fattat något alls!

      Islam är orsaken till de muslimska ländernas nöd! Det borde du fatta! Inte ett enda muslimskt land har demokrati, yttrandefrihet och välstånd! Blir Sverige muslimskt drabbas vi av samma öde! Islam är vad som gjort länderna sjuka, och nu smittas även vi! Vi skall naturligtvis inte ta in nazister heller. Precis som med muslimerna kan vi inte slänga ut dom!

      en demokrat accepterar inte odemokratiska ideologier! Vill du att en antidemokratisk ideologi skall växa sig stark här?

      Svara

      • Dennis
        Feb 13, 2011 @ 00:42:17

        Så du har alltså studerat islam i en veckas tid och anser dig därför kunna redogöra för vad Islam är för något?
        Det låter föga troligt då människor studerat religionen i hela sina liv utan att fullständigt förstå Islam.
        Bara det faktum att det finns så många grenar av religionen borde ju bevisa att det inte går att tillskansa sig den kunskapen på en vecka, oavsett hur smart du än å vara.

        Det låter mer troligt att du hade en fientlig inställning redna från starten och bara var ute efetr att hitta saker som stödjer dina åsikter.

        Hade du varit intresserad av att lära dig saker om Islam hade du haft ett öppet sinne istället för att vara övertygad om att alla muslimer är ute efter att at över Sverige och övrig västvärlden.

        Du säger att Islam är anledingen till att många länder lider, men du verkar totalt ovetande om att det är krafter från väst som ofta distabiliserat ett land.
        Det var exempelvis amerikanarna som tillsatte både Saddam Hussein och Talibanerna, båda dessa områden är fortfarande ostabila, är det enbart islams fel?

        Du har rätt i att det kanske inte blir demokrati i Egypten, men titta på detta.

        http://www.expressen.se/nyheter/1.2327249/protester-i-algeriet

        Algeriets folk reser sig nu och kräver dmokrati, Algeriet som i huvudsak ebstår av muslimmer. Så jag har alltså rätt, alla muslimer förkastar inte demokrati.

        Jag har också rätt gälland eskillnaden på muslimer och islamister, om du inte tror mig kan du läsa här:

        http://www.newstatesman.com/blogs/the-staggers/2011/02/terrorism-islam-ideology

        Det talet har många SD:are höjt till skyarna och du borde kunna håla med om det som sägs där.
        Han är också väldigt noga med att skilja på just muslimer och islamister, något som du uppenbart har väldigt svårt med.

        En sann demokrat accepterar alla åsikter, låt mig citera Voltaire:

        ”jag håller inte med om dina åsikter, men jag skulle gå i döden för att försvara dom.”

        precis som att du och jag har rätt till våra åsikter så har även en anarkist, nazist eller islamist rätt till sina.
        Du kan inte enbart acceptera demokratiska åsikter, då är det inte längre demokrati.

        En odemokratisk ideologi skulle aldrig kunna frodas här, om något sådant skulle ske så skulle vi ha tid att sätta stopp för det innan vårat statskick blir utsatt för fara.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Feb 13, 2011 @ 00:58:58

          Utöver böckerna har jag all annan kunskap via dokumentärer, personliga erfarenheter, nyhetsprogram etc. Jag är ingen expert på islam, men kan säkert mer än många muslimer! Uppenbarligen räcker kunskaperna för att debattera islam och massinvandringen! Jag uppmuntrar alla, inte minst muslimer att debattera emot mig! Ingen klarar det! Jag kan grunderna i islam och en massa därutöver. Du och de flesta andra kan inte grunderna ens,. ändå ”vet” du vad islam innebär! Snacka om intelligensbefriat!

          Mina kunskaper ger mig möjlighet att snabbt kolla upp vad jag inte vet och bedöma betydelsen av olika företeelser för muslimerna.

          Jag har ett mycket öppet sinne och inbjuder envar att visa att jag har fel!Borde inte vara några problem, ifall jag har fel, eller hur? Vet du att Algerierna vill ha verklig demokrati och inte sharia? 1992 hade dom fria val och valde sharia! Militären gjorde en kupp och stoppade skiten! En sanna demokrat accepterar alla åsikter ja! Men Sverige förlorar uppenbarligen på att odemokratiska åsikter växer sig starka här, eller hur? Tycker du det är bra för Sverige om odemokratiska åsikter växer sig starkare och t om dominerar här?

          Citatet skall vara: jag ogillar dina åsikter, men skulle gå i döden för din rätt att framföra dom! Dvs han är för det fria ordet, precis som mig! Jag inbjuder islamister och alla andra att debattera! Alla har rätt att framföra sina åsikter. Få censureras så mycket dock som oss Sverigedemokrater! Dom är rädda för oss, för dom klarar inte debatten!

          Vad jag inte vill är att odemokratiska partier skall få en chans att avskaffa demokratin! Därför bör odemokratiska partier förbjudas! Eller skall vi låta dom avskaffa demokratin ifall dom vinner valet? Vi skall inte utvisa antidemokrater, men vi skall heller inte ta hit fler! Det hotar det Sverige våra barnbarn skall leva i! Jag gör det för dom, inte för mig själv!

          Vill du få bra info om vad islam innebär måste du läsa en bok om islam skriven av en vettig islamolog. Jag rekommenderar Christer Hedin eller Jan Samuellson. Hjärpe är väldigt subjektiv och oärlig!

          Svara

          • Dennis
            Feb 17, 2011 @ 20:03:47

            Jag märker att du inte går att diskutera med, inte för att du är särskilt bra på att debattera utan snarare av precis motsatt anledning.
            Du försöker vinna debatten genom att påstå att du är så kunnig i detta ämne att ingen kan motbevisa dig, sen namedropar du ett par islamologer och påstår att det är via deras böcker som du format dina åsikter.
            Men jag kan säga såhär, om du har läst böcker av Christer Hedin så skulle du aldrig ha kommit fram till dom slutsatser om islam som du verkar ha dragit.
            Hedin har vad jag sett aldrig någonsin generaliserat om islam och muslimerna på det sätt som du gör.
            Han har heller aldrig liknat islam vid en sjukdom, vilket du gör.

            Jag tror att du sitter och hittar på källor till dina påstådda kunskaper för att slippa läsa på och ändå verka ha grund när du sitter och sprider falsarier.

            Om du vill ha en riktig debatt så kan du börja med att erkänna när du har fel, istället för att förneka att du kan bli överbevisad.

            Jag har ju bevisligen överbevisat dig gällande flera punkter i denna diskussion och jag har bifogat källor till dessa påståenden.

            Allt du har gjort är att säga att jag har fel, utan källor som säger emot mina påståenden.
            Så debatterar man inte, åtminstone inte om man är över 13 år gammal.

            Så jag ger nu upp på denna debatt, men enbart för att du inte kommer med några riktiga motargument.

            Alltså vinner jag på Walk Over…

            Vi kan fortsätta vår lilla diskussion, men då krävs det att du erkänner att jag haft rätt bland annat gällande skillnaden på muslimer och islamister.

            om du läst Hedin så borde du vara bekant med det faktumet…

          • KLARTEXTEN!
            Feb 18, 2011 @ 02:30:11

            Jag nämnde Christen Hedin och Jan Samuelsson för att dom inte kan beskyllas för att ljuga. Jag har läst Christer Hedin och kan säga att hans böcker är betydligt vettigare än hans föreläsningar! Uppenbarligen har du inte läst honom. Det enda du lyckas prestera är en fjärt. Inte i något avseende har du visat, eller ens försökt visa att jag har fel!

  2. Bengt Lundström
    Feb 12, 2011 @ 09:44:05

    Alla politiker ljuger, mer eller mindre. Verkligheten vill de inte diskutera. För vad skall man med makt till, om inte för att berika sig själv?

    Svara

  3. Dennis
    Feb 11, 2011 @ 22:17:43

    Ni SD:are är ju för roliga.
    Tror ni verkloigen på er själva när ni påstår att SD politiker är dom ända som behöver utstå hot och våld?

    I så fall kan jag ju påminna er om dessa namn:

    Mona Sahlin
    Anna Lindh
    Olof Palme
    Fredrik Federley

    Två av dessa fick sätta livet till för det dom trodde på, hur många sverigedemokrater har dött?

    Naturligtvis är det oacceptabelt med våld mot politiker, men ni SD anhängare borde verkligen se till att stå upp och agera med lite värdighet, inte gråta som små barn så fort något går emot er.

    Att folk hoppar av för att dom känner sig hotade är ju tragiskt, men om man retar upp folk så får man vackert ta konsekvenserna.

    Att kalla en hel folkgrupp för det största hotet mot sverige i modern tid kanske inte är så smart.
    Speciellt när det är totalt ogrundat och baserad på paranoia.

    Sen undrar jag också om kommentaren gällande muslimer som blir islamister.
    Detär ju ungerfär lika sant som att säga att alla kristna skulle vara kristdemokrater.
    Islamism är politisk islam och det är en stor skillnad mellan muslimer, islamister och terrorister.

    innan ni lär er skillnaden på dessa begrepp bör ni hålla era munnar stängda, annars visar ni bara er okunskap och därmed gör ni bort er själva.

    Till sist skulle jag också vilja ha en källa på hur vanligt det är att nyanlända som får put återvänder till sitt hemland 6 månader senare.
    Oficell källa också tack, inte nån pseudonyhet från PI eller liknande”nättidningar”.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 11, 2011 @ 22:37:25

      Du är en idiiot! Lätt att konstatera. Du skall veta att jag krossar dig som en fluga. Debattera mot mig och du får skaffa något lugnande för att gå vidare.

      Olof Palme var sveriges främsta politiker någonsin! Så jag beklagar verkligen att han mördades. Du har ingen aning om varför Palme och Lindh mördades! Eller hur? Det mesta pekar på ensamma galningar i båda fallen. Allt pekar på att dom som överföll Fredrik Federley inte hade en aning om vem han var! En annan sak att han försökte framställa det som ett hatbrott mitt under valrörelsen! Jag trodde Mona levde!

      Skillnaden mellan när SD och övriga politisker attackeras är att SD ”får skylla sig själva”! Dvs man accepterar att SD-politiker hotas och attackeras! Är det då konstigt om folk inte vågar ställa upp? Du själv har den attityden, förmodligen för att du är en fascist! Hade du varit en demokrat så hade du tyckt det var självklart att ingen politiker får attackeras, inte ens meningsmotståndare!

      Dessutom diskrimineras och smutskastas SD av media och hela etablissemanget. Man försöker särbehandla SD så långt man kan. Kommunister behandlas efter normala principer som man försöker missunna SD. Trots att kommunisterna inte är några demokrater. Islam är förstås ingen demokratisk ideologi! Du fattar inget alls om islam, det märks. Du saknar kunskapet om islams fundamenta.

      Om du inte hade varit en idiot så hade du vetat att islam ÄR politisk! Det är islams sanna natur. Läs på! Avpolitiserat islam är en annan religion!
      Var står det att de som fått PUT återvänder till hemlandet inom 6 månader? Vi vet att flyktingarna åker hem till sina hemländer! Det är ett faktum!

      Hoppas du vågar debattera, för få vågar.

      Svara

      • Dennis
        Feb 11, 2011 @ 23:17:13

        Du är lite väl aggressiv tycker jag, det finns ingen anledning att hetsa upp sig.
        Jag ska svara på ditt inlägg, men fortsättningsvis kan du ju försöka besinna dig och hålla en anständig nivå.

        Dom namn jag listade är politiker som drabbats av våld, att vi inte vet motivet gör ju inte attdet inte kan vara ett politiskt sådant, eller hur?

        Med tanke på Palmes åsikter så är det ju inte otänkbart att det är någon som dödat honom för att förhindra att Sverige och Ryssland kom varandra närmare.
        Palme var ju ansedd som kommunist av många amerikaner bland annat, så det är en möjlighet.

        Nog med konspirations teorierna, vad jag ville ha sat är att övriga riksdagspartier drabbas också av hot och våld.

        Mona Sahlin lever i allra högsta grad, men hon hade nyligen ett oväntat besök hemma hos sig och var tvungen att utlösa nödlarmet.
        Jag tror inte att denna individ var där för att låna toaletten direkt.

        http://www.dagenssamhalle.se/nyheter/moderata-heltidspolitiker-mest-hotade-19055

        Här har du en artikel som beskriver hur vanligt dettamed hotelser och våld är, märk också attd et är vanligast att SD:s fritidspolitiker blir hotade. Men bland toppolitikerna är det faktiskt moderaterna som får ta värsta smällen.
        Detta är ett faktum som är sorgligt och jag finner det avskyvärt.
        Men samtidigt så borde ni rannsaka er själva och våga ifrågasätta er egna retorik.

        Dom inlägg jag läst här påvisar ju att ni är ganska misstänksamma och aggressiva mot invandrare och oss ”PK människor”

        Har ni tänkt på att denna aggressiva ton kan göra folk arga?

        Jag menar inte att ni förtjänar att bli slagna och hotade, men ni utsätter er ju för risken när ni uttrycker er som ni gör.

        jag är en sann demokrat och jag anser att alla människor har lika rättigheter i detta land.
        Likväl anser jg att ett land med Sveriges levnadsstandard har råd att ta emot gäster.

        Gällande islam och vad det är så är alltså Islam en av dom största religionerna i världen, Islamism är en ideologi baserad på islam, precis som kristdemokratin, fast dom är kristna.

        Hur långt steget är mellan islam och islamism tror jag varken du eller jag är kapabla att bedöma, jag tror dessutom inte du kan säga med all säkerhet vad islam står för.

        du har läst en tolkning av Islam som inte delas av majoriteten av världens muslimer.

        Sen kommer oundvikligen nästa fråga, hur långt är steget mellan islamism och terrorism?

        Läs detta om du inte tror mig.

        http://sv.wikipedia.org/wiki/Islam

        http://sv.wikipedia.org/wiki/Islamism

        Så innan du beskyller folk för att sakna kunskap kanske du ska läsa på ordentligt…

        Till sist måste jag säga att jag blir lite förvirrad när jag läser dina avslutande rader.

        Förespråkar inte ni att invandrare ska hem igen? ni har väl till och med funderat på någon form av återvandringsbidrag om jag inte förstått helt fel?

        Om du nu vet att flyktingar återvänder hem i stor skala för att semestra kan du väl redogöra för hur du fått reda på detta ”faktum”?.

        Svara

        • Dennis
          Feb 11, 2011 @ 23:27:08

          Jag kom också på en paradox i din argumentation.
          Du påstår dig vara en sann demokrat och ändå så ska islam inte få finnas i sverige.
          Du motarbetar och misstänkligör människor av enda anledningen att dom har en annorlunda tro.
          Hur det är förenligt med demokratiska idealen får du gärna förklara, för enligt mig är det en motsägelse.

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Feb 11, 2011 @ 23:34:15

            Enkelt! Vad jag oroar mig för är att muslimerna i landet i framtiden blir så många att dom kan avskaffa demokratin! Det kan dom mycket väl göra även innan dess med hjälp av kommunister och nyttiga idioter!

            Långt innan det sker drabbas samhället av stora sociala problem och alltmer högljudda och aggressiva krav på anpassning till islam. Jag pratar om våra barns och barnbarns Sverige! Vi upplever redan idag problemen med islam! De kommer bara att öka i takt med att muslimerna ökar!

            Islam har inte tillfört Sverige eller något europeiskt land något positivt alls! Bara negativa bidrag!
            Ett begränsat antal muslimer kan vi leva med, men när de som idag tillväxer mer än någon annan grupp måste vi se faran i tid! Inget muslimskt land var demokrati, jämlikhet och välstånd!

        • KLARTEXTEN!
          Feb 11, 2011 @ 23:48:05

          SD utsätts för hot och våld mer än något annat parti! Det har SÄPO slagit fast! Så snacket om moderaterna köper jag inte alls!

          Återigen: Våld och mot SD tolereras av media, men inte mot övriga! Det visar att SD:s motståndare inte är demokrater!

          Hade någon känt på Åkessons dörrhandtag så hade dom media bara skrattat om Åkesson ringt polisen. Det är faktiskt fullt möjligt att det helt enkelt var någon som gick fel, och skrämdes av larmet, eller vände när han insåg misstaget! Och dina konspirationsteorier är fria fantasier. Så lågt sjukner jag inte!

          Du hävdar att du är en sann demokrat, samtidigt som du anser att din politiska motståndare får skylla sig själva om dom attackeras! Låter mer som Hitler än en demokrat! Dom utsätts för en massiv mobbing och censur för pga sina politiska åsikter. Är det OK tycker du, ”demokraten”?

          Faktum kvarstår att islam inte tillför vårt land något positivt alls, däremot mycket negativt! Ett starkt islam är ett hot mot vår demokrati på sikt!

          Det är fullständigt uppenbart att du inte kan islam! Sluta låtsas! Islam innebär islamism! Sekulära muslimer följer inte islam. Du vet inte vad du pratar om! Sveriges fyra största muslimska organisationer är samtliga islamistiska! Dvs deras dröm är ett sverige styrt enligt sharia! Det är välkänt! Här har du TV-programmet ”Slaget om muslimerna” som visar detta! 6 avsnitt.

          SD vill inte köra hem invandrare som bor här. Däremot de som missköter sig! Däremot vill man att framtida flyktinginvandring skall vara tidsbegränsad, dvs dom skall tillbaks när förhållandena i hemlandet normaliserats. SD vill uppnå vad övriga Norden och Europa redan uppnått vad gäller invandring! Är det extremt? Vår inandringspolitik är extrem, inte SD!
          Jag skiljer på muslimer och övriga invandrare. Övriga har jag personligen inga problem med, även om jag tycker vi bör föda vår egen befolkning i första hand. Behöver vi invandring, ta icke muslimer, så slipper vi en jävla massa problem!

          Terrorismen är inget problem jämfört med islamismen som är ett smygande hot mot hela vårt samhällsskick!
          Det är tragiskt att du gör det vanliga misstaget att uttala dig om islam, trots att du inte begriper den!

          Svara

          • Dennis
            Feb 12, 2011 @ 09:03:38

            Det märks attd et inte är någon som helst idé att diskutera med dig, du har valt att tro på spöken istället frö fakta.
            Du säger att jag har fel angående islam och islamism, detta trots att jag länkade till fakta som stödjer mina påståenden.
            Så hur du kan påstå att jag inte begriper någonting när du uppenbarligen är ute och cyklar är bortom mitt förstånd.

            Du skriver också att du är rädd för att Islamismen skulle ta över sverige.
            Detta är en konspirationsteori som är än mer omöjlig än min teori om Palme.
            För att uppnå det behöver det finnas ca 3 miljoner röstberättigad personer som kan tänkas rösta på ett islamistiskt parti.
            Idag finns det ca 400000 musilmer i sverige totalt, inte ens alla dom skulle rösta på ett islamistiskt parti då många av dom kommer från länder som styrs med järnhand av islamister.
            Att kommunister skulle rösta på dessa finner jag föga troligt, kommunister i sverige är allt som oftast också feminister, tror du att dom skule rösta på ett islamistiskt parti med tanke på kvinnans ställning inom Sharia?

            Du får nog inse att din konspriationsteori är totalt omöjlig och du kan vara lugn, ingen kommer avskaffa demokratin i Sverige.
            För att ändra grundlagarna till Sharia behövs dessutom en folkomröstning, tror du verkligen att det beslutet skulle gå igenom?

            Muslimer kanske ökar mest i antal, men vi är fortfarande 0-20 gånger fler än dom, så du kan sluta oroa dig.

            Det skulle också vara kul om du hade källor gällande detta kommande övertagande av Sverige, finns det fakta som stödjer detta?

            Sen undrar jag hur du fått för dig att våld mot SD politiker skulle vara accepterat, eller att jag själv skulle acceptera det.
            I mitt förra inlägg skrev jag ett flertal gånger att jag tyckte det var fel och avskyvärt att politiker blir utsatta för våld och hot.
            Likväl så rapporteras varje händelse i media med objektivitet, det blir inga helsidor varje gång, men det blir det inte heller varje gång någon politiker får ta emot hot eller slag.

            vad jag och många andra däremot tycker är att ni retar upp folk med er semirasistiska retorik och att ni därav kan förvänta er att ni kommer bli utsatta.
            Men det gör ju inte att jag tycke rdet är rätt, men om det nu finns galningar därute, vilket det uppenbarligen gör så är det kanske inte så konstigt att ni blir utsatta.

            Om jag eller kanske någon reporter skulle skriva en artikel där det står att SD är det största hotet mot Sverige sedan andra världskriget så skulle det nog finnas gott om människor som är tillräckligt sura för att slå eller hota författaren av denna artikel.

            Det rä därför man måste vara försiktig med vad man säger, för även om vi har åsiktsfrihet så skyddar den inte någon från fysiskt och psykiskt våld.

            Om jag träffar på en aggressiv människa på stan och kallar denna för något elakt, vad tror du händer då?
            Samma princip gäller även politiker, därför tänker man innan man talar, vilket JÅ och ni andra i SD verkar ha ytterst svårt för.

            du skriver också att muslimer inte bidrar med något positivt, vad säger du då om alla som jobbar, pluggar och startar egna företag?

            Sen fick jag aldrig någon förklaring på hur du kan ha den här inställningen mot muslimer och samtidigt kalla dig för demokrat.
            En av grundstenarna i demokrati är ju trots allt rätten att tro på vad man vill.
            Kan du komma med en riktig förklaring nu istället för en snurrig konspirationsteori om att muslimerna ska ta över Sverige?

          • KLARTEXTEN!
            Feb 12, 2011 @ 09:42:07

            Den som inte vill behålla demokratin är inte demokrat! Islam accepterar inte demokrati och är således en odemokratisk ideologi! Dom får tro vad dom vill, men jag vill inte ha hit folk som förespråkar en odemokratisk ideologi! Jag vill inte ha hit nazister heller!

            Du har inte förklarat varför du vill ha hit en massa muslimer! Varför inte kineser, Indier m fl icke muslimer? Dom integreras väl och skapar inga problem!Vilka positiva bidrag har islam gett Sverige? Otroligt många negativa känner vi till!

            Muslimerna har växt otroligt snabbt. För inte så länge sen var dom 50.000. Nu är dom 450.000! Dom beräknas bli typ 2 miljoner här om 40 år! Fattar du inte själv att om massinvandringen av muslimer fortsätter så här så är det ofrånkomligt? Begriper du inte det? Eller spelar du dum?

            Både du och jag vet att du inte kan islams fundamenta! Så sluta låtsas!

            Kan du besvara mina frågor?

  4. Kalle
    Feb 10, 2011 @ 20:59:05

    Det är ett demokratiskt problem, när media i Sverige nonchalerar hot mot politici inom SD. Jag har hittils inte sett ett enda inslag i nyhetsflödet om våld mot SD:are.
    Däremot är media väldigt snabba med att rapportera om en SD:are gör ett fel. Då är det ingen ända på rapporterna och kommentarerna.
    Naturligtvis skrämmer det folk i allmänhet från att arbeta politiskt inom SD.
    Skall det behöva bli ett mord innan media vaknar ?
    Däremot förekommer dagligen snyftreportage, om folk som ska utvisas ! Hur många instanser skall behöva säga nej innan media fattar. Och efter PUT åker de på semester till hemlandet efter 6 månader. Man mår illa !

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 10, 2011 @ 22:58:52

      Precis, det är upenbarligen en samordnad smutskastningskamplanj! Inget annat!

      Svara

    • Vill du inte veta?
      Feb 10, 2011 @ 23:26:11

      Dom kommer inte att fatta även om det blir mord på en SD. Hur var det han sa vår ”käre” stadsminister.
      Sympatiserar man med SD så får man räkna med våld…eller hur var det han sa?
      Så att dom skulle ”fatta” även om det skulle bli så drastiska saker som mord tror jag tyvärr inte.
      Dom VILL inte förstå…för hur ska dom försvara sitt eget agerande då?

      Svara

  5. Observer
    Feb 10, 2011 @ 19:30:57

    Jag är inte svensk medborgare men jag tycker att man nog skulle kunna acceptera islam som religion om den skulle utövas av flyktingar från Bosnien Herzegovinia området,d.v.s. med lite stil, men när den börjar finansieras av Saudierna så vore det kanske bra om Saudierna istället skulle hämta hem sina rättrogna bröder. Ont om pengar tycks de ju inte ha som det framgick ur Uppdrag Granskning häromkvällen. Sedan vore det ju bra om människor skulle våga vara öppet ärliga http://www.youtube.com/watch?v=SN18vKSsbEg&feature=related i den här frågan istället för att gömma sig bakom sin ”politiska korrekthet”. Kanske man istället skulle hjälpa afikanerna att ta sig ur sitt armod och släppa in dem på världsmarknaden genom att avskaffa de amerikanska och europeiska jordbruksstöden? ”Lika barn leka bäst” är trots allt en sanning och den skandinaviska kulturen bör bevaras.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 10, 2011 @ 19:57:14

      Som du kanske vet så kom islamister från hela den muslimska världen till Bosnien för jihad. Det är islam i en annan skepnad, men skepnaden kan lätt ändras. Steget från muslim till islamist är inte långt, snarare fullt naturligt och logiskt! Så om vi tar in en massa Bosnier så är det en tickande bomb.

      Jag säger inte att de är dåliga människor, bara att deras religion på sikt utgör ett hot mot vårt samhällsystem och våra efterlevandes framtid! Det enda säkra är att ta in icke muslimer. Dom radikalisera inte och blir inte islamister. Dom utgör inget hot mot vårt samhällsskick.

      Svara

  6. Stig Palm
    Feb 10, 2011 @ 16:21:55

    Vi ska vara glada för att någon vill och vågar ställa upp för SD.
    Kanske dags för SD att skaffa sig en skyddskår som ger dom trygghet inför 2014 års val då fler svenskar har kommit till insikt?

    Svara

    • Jonas
      Feb 10, 2011 @ 18:11:34

      Bra idé! Vad sägs om att kalla den Säkerhetsavdelningen? Vi kan enkelt förkorta det med SA!

      Svara

      • Stig Palm
        Feb 10, 2011 @ 18:20:37

        Ha ha!

        Då kommer ”drevet” att skrika nasister med hänvisning till den tyska förkortningen av Schutz Abteilung. Nä, det går nog inte.

        Svara

Kommentera

