Rebecka Black-hatkärlek!

Rebecka Black, 13, har gjort en egen musikvideo bekostad av föräldrarna. Den har setts av 33 miljoner på Youtube!

Inte helt utan skam, måste jag erkänna att jag gillar videon och låten! Den är proffsig, men samtidigt ytlig som fernissa, töntig. Men uppenbart är den bra ändå! Jag vet inte vad jag gillar mest, hennes töntiga uppsyn eller texten. Att jag gillar den visar nog bara vilken primitiv människa jag är innerst inne! Vad tycker du om musikvideon?

Hånas över hela nätet

Hon är drabbad av hatet på nätet Rebecca Black, 13

1 kommentar (+lägga till din?)

  1. Virginia
    Mar 31, 2011 @ 20:53:53

    Låten är charmig och tösen näpen. Vad som gläder mig också är att lady Gaga har ryckt ut till hennes försvar.
    http://www.hollywoodreporter.com/news/lady-gaga-rebecca-black-is-170345

    Svara

Kommentera

