Terry Jones – en hjälte!

Till slut brände Terry Jones Koranen! Muslimerna blev förstås skogstokiga! En muslimsk folkmassa slaktade alla otrogna dom kunde hitta! Svensken Joakim Dungel lär vara en av dom två halshuggna. Islam i ett nötskal! Pastor Terry Jones brände Koranen just för att det inte är någon tolerant religion! Att Talibanerna mördar ett antal i Afghanistan bevisar just hans poäng! Terry Jones är ansvarig för sina handlingar, inte för andras! Allt Terry Jones har gjort är att avslöja islams sanna natur!

Joakim Dungel mördades pga islam, inget annat! Han ville bara hjälpa civila Afghaner, som tackade med att skära halsen av honom! Att vara snäll och klappa muslimer på huvudet funkar inte!

Huvudskälet att inte bränna koranen är att muslimerna då blir våldsamma. Skulle vi låta bli att utöva vår yttrandefrihet för att någon blir våldsam? Det är ynkedom! Då tar vi hand om dom våldsamma bara!

Vi tjänar inget på att vända andra kinden till! Som mannen i översta videon säger: ” Dom mördade oss redan innan Koranen brändes”! Så det gör ingen skillnad! Tvärtom bör vi provocera tills dom fattar att vi gör vad i helvete vi vill!

Youtube är så rädda att stöta sig med muslimerna att dom censurerar jättemycket som har med koranbränningen att göra. Det visar också Jones poäng: muslimerna försöker skrämma oss. Vi måste sätta hårt mot hårt, som vi gjorde mot nazisterna! Det var farligt att bekämpa Hitler, men det måste göras!

Förvänta er dock inte att ynkryggen Reinfeldt kommer att yppa ett ord till yttrandefrihetens försvar! Mesen föreslår att vi vänder andra kinden till! Vi uppmanas visa tolerans, inte muslimerna! I helvete!

Bränn en Koran för varje västerländsk flagga som bränns!

Vi skall provocera tills vi satt muslimerna på plats! Tills dom fattat budskapet!

Och vår islamistkramande statsminister: Jag har inte sett honom tydligt fördöma morden! Istället likställer han koranbränningen med massmorden!

Bad till Allah – skonades 

Terry Jones leder ny anti-islamsk protest

Reinfeldt oroad för spridning  

t g .       n s s r       r                                                                   s n n n g r a n g 0 e b b    s t b 1 b a a n

65 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Korsriddare mot islam dvs satan
    Sep 12, 2013 @ 22:59:35

    Jag vet inte hur gamla dem här kommentarerna är,jag läste dem nu.Allt som du sa KLARTEXTEN om islam är 100% sant.Det stämmer på pricken om muslimerna och deras falska satanistiska religion som dem har tagit emot av satan.Gud är kärlek.Han manar inte till krig,plundring,mord,stöld,våldtäkt,lögner,hyckleri osv,medans deras så kallade Gud gör det.Det betyder att satan är deras Gud.Jag ber Gud att öppna våra kristna bröders och systrars ögon så att dem förstår allvaret med islam innan det blir försent

    Svara

  2. Galmin Tireantvs
    Sep 22, 2011 @ 15:00:48

    Svara

  3. stina
    Sep 21, 2011 @ 16:45:33

    Vart går gränsen mellan vad man får göra och hur man får bete sig inom sin yttrandefrihet och vad man inte får göra för att kränka rätten till religionsfrihet (en grundlag som USA var först i hela världen att införa)?

    Vad är det som gör alla muslimer till terrorister?
    Varför kallas området som som domineras av muslimska läder för ”islam”, medan vårt område i världen där kristendomen dominerar kallas för ”väst?
    Varför dömer vi individerna i mellanöstern efter deras religion medan vi själva klassas som ”västerlänningar” och inte som kristna?
    Vad har en kristen Serbien gemensamt med en kristen i Sverige? Inte mycket alls. Varför skulle då alla i mellanöstern kallas som ”en och samma typ av” muslim. En människa påverkas av så mycket mer än sin religion.
    En människa är muslim är inte nödvändigtvis en mördare bara för att terror attentatet 9/11 utfördes av muslimer. Det finns extremister i alla religioner, extrema sidor leder oftast inte till något bra, men det är inget som bara är dåligt när det handlar om muslimer.

    Att bränna en helig skrift är en människorättskränkning, tänk bara hur ”västvärlden” skulle reagerat om en Imam hade bränt bibeln på liknande grunder.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Sep 22, 2011 @ 09:15:36

      Varför överdriver du? Vem har påstått att alla muslimer är mördare? Gränsen mellan yttrandefrihet och förbud bör följa resp. lands lagar. Som muslimerna skall respektera. Vilks har följt lagarna och det skall fan även muslimerna göra! Vill dom inte följa lagarna i relationerna med oss, så bör vi heller inte följa lagarna i relationerna med dom! Fast koranen tycks gå före alla andra lagar!

      Muslimerna kan vara olika ja, men ISLAM är alltid densamma! Detta hävdar alla kunniga muslimer. Och det är islam och dess konsekvenser jag diskuterar framförallt. Det fanns bra nazister också, men för den sakens skull skall man inte låta bli att kritisera nazismen!

      Skillnaden är väl att Kristendomen inte uppmuntrar till våld, medan islam gör det. Bör vi då stärka islam här?

      Svara

  4. Leif
    Jul 12, 2011 @ 22:58:41

    Fler och fler vill bränna koranen och kommer att göra så. Sätta hårt mot hårt mot islamismen och deras underhuggare ska vi, precis som vi gjorde mot axelmakternas mörka horder.

    Inget kan besegra oss, det har historien visat. Islam sågar av den grenen som den har sitt arsle vilande på. Ni kan hallshugga så många ni vill för snart så kommer även ni att hallshuggas. Våld föder våld och det är ju som bekant våld och hot som islamismen bygger på.

    Oskulder i paradiset…., hahahahaa, Gud har gett bort er till Satan.
    Det märks klart och tydligt att folk från österns öknar har inget eller lite hjärna, skrattar när jag läser texterna och funderar lite på den ytliga, barnsliga och korkade retoriken som ni för er med. Svart och vitt.

    Svara

  5. Anonym
    Maj 23, 2011 @ 23:47:24

    Präster över hela världen anklagas för övergrepp mot barn. Låt oss då säga att alla kristna är pedofiler.

    ”Muslimer dödar”. låt oss säga att alla muslimer är mördare.

    Ska vi fortsätta att leka som barn.
    – min pappa är starkare än din pappa

    Terry Jones är din hjälte.. De säger mycket om dina hjärn celler.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 24, 2011 @ 01:51:42

      Jag har mer hjärnceller i min stortå än vad du har i knoppen. Kriminella finns överallt! Islam är den enda religion där pedofili anses eftersträvansvärt. så är det inte med kristendomen!

      Gillar du islam? Vill du stärka islam i sverige? Tror du att dina barn och barnbarn skulle tacka dig för att muslimerna blir 20-50 %? Tror du på fullt allvar att sverige mår bättre av ett starkt islam här? Idiot!

      Svara

      • Gå in på länke och kolla in källan till denna snubbens fakta
        Jul 16, 2011 @ 01:00:13

        Fan snackar du för skitt vill du fucking ha ett bråk kom till Borås eller säg bara var du bor så kommer jag. Får vi se hur mycket man du är, lätt att vara tuff framför datan din pajas! Just det ” nu är jag en farlig muslim” ”Farlig för Sverige” Du läger upp fel fakta som irriterar människor tro fan man blir upprörd! Som den hemsidan du beskrev din källa ifrån. Ha Det står minst lika fel fakta om bibeln i den, men det har du missat. http://skepticsannotatedbible.com/Quran/int/long.html

        ”Islam är den enda religion där pedofili anses eftersträvansvärt. ”
        Varför ljuger du om det, prata fakta om du ska leka docktor phil.

        Du kan väll nämna alla de präster som har blivit uppmärksammade runt om i världen. Nämn alla namn på dessa kristna pedofiler, där kan du ge oss lite fakta.
        Just de raket forskare som du är, det finns kriminella överallt säger du.. Varför ger du muslimer skulden för det vissa personer gör??

        Men det är klart du vinner denna oseriösa debatten eftersom som om du kan säga ÅK HEM OM DET INTE PASSAR!
        Det är bara du som stannar i tiden, men lev livet och koncentrera dig på att hata blattar.

        Jag själv trivs i Sverige och har bott här länge. Jag har gått ut Gymnasiet och jobbar på ett företag som personal chef. Tjänar mer än dig och mår bättre än dig. Glöm inte.. ropa hem alla svenskar som har lämnat Sverige =) lovar det är en hel del.

        Svara

        • Anonym
          Jul 17, 2011 @ 09:16:36

          Jag vet inget om dig,”gå in på länken…”, men balls, det verkar du ha.

          Svara

        • KLARTEXTEN!
          Jul 18, 2011 @ 08:19:41

          1. Förnekar du att Muhammed hade samlag med en 9-årig flicka?
          2. Förnekar du att Muhammed är muslimernas främsta förebild?
          3. Hade Jesus samlag med barn?

          Svaret på frågorna är fakta
          och du vet det (om du kan islam)! Jag hatar inte blattar, säger bara att islam är problematisk! Men du verkar blind! Ni brukar ha svårt med att argumentera. Bevisa att jag har fel!

          Svara

  6. Anonym
    Maj 19, 2011 @ 18:02:42

    Menans Egyptierna byggde pyramider, hackade ni stenar dum huve!

    Det nya testamentet visar bara att kristna inte äns tror på sin religion. Jag fråga min kompis Adam josefsson om han tror på jesus, han svarade
    – nej, varför ska jag tro på den bögen för?
    Tro fan att bibeln är guds ord, är det annars bara
    en människa som har hittat på eller? Ska man be till gud då eller den människan. Var fick han allt ifrån?
    Gamla testamentet är väldigt lik Koranen när det gäller regler. Tex att inte gris, drick inte och inget sex innan äktenskap. Kolla upp de!

    Jag tog en diskussion med dig, men de visade sig att du inte har någon fakta bakom de hela som du säger.
    Du påstår fortfarande att muslimska länder är skit, när jag upprepar gång på gång TURKIET, TUNISIEN, QATAR,DUBAI, EGYPTIEN, JORDANIEN, MAROCKO, MONTENEGRO MM. Vad finns de för mening att försöka övervinna diskussionen, de ända du vill är att tjäna pengar på din jävla blogg. Du är en smutsig jävel..

    Jag är från Bosnien, mitt folk blev slackade av ”kristna” serber. Men jag lägger inte skiten på någon serb eller kristen, jag har inget emot människans religion eller härkomst.

    Vi flydde hit på grund utav krig. So what, de kan hända vilket land so helst. Finskarna flydde till Sverige på grund utav krig so what. Om de blir krig i Sverige vad gör en tuffing som du då? Ska du sitta bakom datan och hota fienden lr? Skicka hem alla svenskar som har flyttat till Spanien och Usa. Och på tal om din dåliga historia. Svenskarna emigrerade till usa på grund utav att Sverige var fattigt. Just de, ett fattig land.

    Lite mer info om svenskar.

    Svenska gubbar åker ner till Thailand och Filipinerna för att hitta fruar. Gamla äckliga
    gubbar går och hämtar unga tjejer.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 20, 2011 @ 23:05:29

      OK kriget är slut. Du kan flytta hem! Varför bor du kvar i ett kristet land? Uppenbarligen föredar du kristna länder!

      Många muslimska länder var jättefina kulturer före islam! Islam betydde slutet för arabländernas lysande kulturer! Egypten var en lysande kultur, de första skrifterna och historiska kulturerna fanns i Irak. Khartago, fenicierna och Hannibal fanns i Tunisien. Perserväldet var fint och välutvecklat! Nu är det skit med dom länderna!

      När länderna blev muslimska stoppades all utveckling!

      sverige var fattigt, men vi har utvecklats till ett rikt land. Usa också. Men dom muslimska länderna har inte utvecklats! Alla är fattiga utom dom som råkat hitta olja! Inte ens oljan hade dom kunnat utvinna och sälja utan kristnas hjälp!

      Kristna kulturer: rika välfärdsstater
      Muslimska kulturer: fattiga och oroliga. Alla vill därifrån! Jag anser du är en hycklare! Alla som säger att islam är bra, men inte vill bo i ett muslimskt land är hycklare!

      Svara

  7. Anonym
    Maj 14, 2011 @ 17:34:58

    Terry Jones visste som alla andra att bränna koranen är en stor provokation för muslimer. Eftersom att koranen är helig för muslimer. Det är bara att acceptera, och de är absolut inget fel på det heller.

    Du säger att Terry Jones är ansvarig för sina handlingar och det stämmer. Men det gäller de samma med dem ”muslimerna” som gör ont!. Och tro inte att du på något sätt är vägledare,perfekt att du är smart. Jag har läst ditt inlägg och du är en dum jävel.

    Koranen är en bok som värnar för fred, sen om människor beter sig som dem gör har inte med saken att göra.

    Sverige lätt Tyskland tåga igenom deras land för att kunna döda och ta över Norge. Norge och Sverige var som bröder. USA går in i Afghanistan för att hitta Usama Bin-Laden, hur många har inte dött för de?? Terry Jones en pastor och han bränner en koran??

    Sluta prata om religion, det är upp till var och en.
    /

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 14, 2011 @ 19:21:30

      Om du påstår att en bok (koranen) som förespråkar mord på kristna och judar som fredlig, då undrar jag hur du tänker! Det finns hundratals verser i koranen som gör just detta! Den som vill utöva våld har minsann hittat rätt bok! sen finns det även fredliga verser. Men problemet är alla våldsamma verser! sen är det muslimernas plikt att följa Muhammeds exempel och han lät halshugga och stena. så därför halshugger och stenar muslimerna. här har du några av dina ”fredliga” Koranverser:

      http://skepticsannotatedbible.com/Quran/int/long.html

      Svara

      • Anonym
        Maj 16, 2011 @ 14:48:42

        Ett alldeles utmärkt svar av dig, du är ju sveriges motsvarighet till Oprah winfrey.
        En riktig raketforskare blir det av dig!

        Skämt åsido..

        http://skepticsannotatedbible.com/Quran/int/long.html

        Du utgår med att tro att denna hemsidan vissar upp koranens bodskap. Bara så du vet så står det minns lika mycket skit om Bibeln på hemsidan. Dock så stämmer inte detta. Men det förklarar dina dåliga källor.

        förespråkar Muslimer mord på kristna och judar??

        Vad gjorde inte de kristna i Tyskland mot judarna?? har du svar på de?
        Vad GJORDE de kristna i usa mot vietnameserna??

        / lägg ner skiten

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 16, 2011 @ 15:11:03

          Poängen är att den som vill bruka våld hittar lätt stöd i koranen. Och den är ju ”guds” ord, i motsats till bibeln. Nazismen innehöll inget reliöst budskap. Vad Usa gjorde i vietnam var dåligt. Men det var inte religiöst motiverat.

          Svara

          • Anonym
            Maj 17, 2011 @ 17:09:19

            Bibeln är också guds ord, det låter väldigt ologiskt annars? men det fattar inte din hjärna, och jag pallar inte prata med en vägg. Du har helt fel syn på Koranen och Islam. Du lägger upp all negativt som vissa muslimer har gjort på oss alla. Som om ni inte gjort något ont. Vad tyskarna gjorde mot judarna, kan man diskutera om vad det var för avsikt. Men tanken på alla kristna i landet, så undrar jag hur dem kunde tolerera detta. Säg inte att dem inte hade något val för det har alla. Under första och andra världskriget var det helt kaos i Europa, men inte i mellanöstern.

            Jag tänker inte skriva något mer till dig, för du har ingen fakta att komma med och du bara lägger upp en massa påhitt. Men det är riktigt fel av dig att skriva så som du skriver. Du är en feg person bakom en data, som säger bla bla.. inget stämmer

          • KLARTEXTEN!
            Maj 17, 2011 @ 22:31:25

            Både du och jag vet att Koranen anses vara Guds ord, inte Muhammeds! Muhammed tänkte inte ut orden, utan det var Gud. Muhammed bara berättade för andra vad Gud sagt! Det vet alla muslimer!

            så är det inte med bibeln! Lucas-evangeliet är skrivet av Lucas, inte av Gud! Likadant med resten. Det är stor skillnad mot Koranen! särskilt gäller detta nya testamentet, som ju är viktigast för kristna.

            Jag tror du missförstår mig lite. Jag är emot islam för att det inte är kompatibelt med vårt samhälle! sprängningarna bryr jag mig inte så mycket om. Waberi är mycket farligare än alla självmordsbombare tillsammans!

            Jag är beredd att ta diskussion med vem som helst om islam. Få klarar den diskussionen dock. Dom flesta gör som dig, ger upp efter några kommentarer. Tråkigt. För jag skulle gärna bli överbevisad.

            Vi ser hur dåliga dom muslimska länderna är. Ingen vetenskap, ingen humanism, ingen välfärd, dålig eller ingen demokrati osv. All vill flytta till kristna länder. Alla begriper att islam inte har gjort dessa länder bra! Enkel logik!

  8. 911001
    Apr 30, 2011 @ 00:32:34

    – YTTRANDEFRIHET ? URSÄKTA, MEN DU VET INTE ETT SKIT. SJÄLV ÄR JAG MUSLIM, LÄSER BÅDE JURIDIK & MR.. KOM INTE HÄR & PÅSTÅ ATT JONES HAR NGN YTTRANDEFRIHET NÄR DET GÄLLER DETTA. JAG HAR OCKSÅ YTTRANDEFRIHET. DJUR HAR SINA EGNA FRIHETER, SINA RÄTTIGHETER. MAN HAR YTTRANDEFRIHET, JAVISST, MEN INTE PÅ ANDRAS BEKOSTNAD. HAR DU HÖRT TALAS OM FN-STADGANS ART.1? ELLER ALLA ANDRA ARTIKLAR? ALLA HAR SINA RÄTTIGHETER & SKYLDIGHETER, O FÖR ATT FOLK SKA TILLGODOSE DINA RÄTTIGHETER BÖR DU GÖRA DETSAMMA. OCH ATT KRÄNKA NGNS RELIGION ÄR INTE RÄTT! NI KLAGAR JÄMT PÅ MUSLIMER & INVANDRARE, MEN SNÄLLA, HERREGUD, VARFÖR SLÖSAR NI INTE ENERGI PÅ ATT LÄRA KÄNNA DE MUSLIMER & INVANDRARE SOM GÖR NGT BRA? ELLER BLUNDAR DU FÖR DET? LÅT OSS SÄGA ATT 4% AV ALLA MUSLIMER PÅ JORDEN ÄR BRA & 96% ÄR DÅLIGA. VISST, 96% ÄR DÅLIGA & DET E MKT MER ÄN ANTALET BRA, MEN DU KAN INTE BLUNDA FÖR ATT DET VERKLIGEN FINNS 4% KVAR SOM ÄR BRA OCH FÖRSÖKER VISA ER EN SANN BILD AV DE SJÄLVA. JAG HAR MIN EGEN PERSONLIGHET, LIKASÅ ALLA ANDRA. ATT DU DRAR IN KRIMINALITET OCH EXTREMISM I RELIGIONEN ÄR TVÅNGSYNT. SKAFFA ER LITE MER KUNSKAP VET JAG, OCH LÄR ER SKILLNADEN MELLAN MUSLIMER & EXTREMISTER! // Slöjbärande muslim 😉

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 30, 2011 @ 19:20:18

      I Sverige har man yttrandefrihet på andras bekostnad! Ja! Jag förmodar att du med bekostnad menar att man inte får säga något som inte alla håller med om. Stämmer det?

      Berätta hur jag kränker islam! Varsågod!
      Skriv inte med versaler! Det blir svårläst för alla!

      Svara

  9. bank account offshore
    Apr 18, 2011 @ 07:44:36

    Men det betyder inte att det ar ratt av dessa manniskor att gora sa. Men alla fundamentalistiska muslimer da? Jag ar sjalv uppvuxen som muslim och kan lova dig att fundamentalistiska muslimer inte ar i majoritet inom islam utan snarare en minoritet…….

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 18, 2011 @ 09:03:27

      Det var inga fundamentalister som halshögg svensken! Det var vanliga muslimer!

      Svara

      • Anonym
        Maj 16, 2011 @ 21:53:04

        Är du säker på att det var vanliga muslimer, har du kontakt med dem eller? är det bekanta till dig? ”vanliga muslimer” som bor i sverige och resten av världen, går dem runt och hugger halsar av folk?

        Engla blev våldtagen och mördad av Anders Eklund, betyder de att kristna är helt galna??

        Vart fan vill du komma?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 16, 2011 @ 22:37:06

          Jag säger att det är släktingar, som jag tycker väldigt mycket om! Och jag vet att dom tycker mycket om mig. En av dom är väldigt muslimsk i sin syn på kvinnan och hennes roll i familjen. Men han är inte politiskt intresserad, gillar tjejer, är intelligent och trevlig. Går på baren, dricker, kollar strippor etc. Vi har haft otroligt långa diskussioner om hans relationsproblem (pga sin kvinnosyn etc). Jag har stor respekt för honom, bortsett från den biten. Jag har även snackat med hans muslimska vänner. Hur sympatiska som helst. Jag kan inte fatta att det skulle vara en konflikt mellan att gilla enskilda muslimer och ogilla islam!

          Frågan är inte om x är sympatisk utan vilket samhälle miljoner olika x vill skapa. Det är skillnad. Att jag gillar vissa muslimer, innebär inte att jag vill ha hit miljoner fler muslimer!

          Återigen, problemet är inte den enskilde muslimen, utan gruppen muslimer. Du verkar inte förstå detta.

          Svara

          • Anonym
            Maj 17, 2011 @ 16:51:59

            Vem fråga om du har bekant vänner som är muslimer? varför drog du den berättelsen? vem bryr sig?

            Du värkar inte förstå mycket. Du ger den enskilde muslimen skit, du ger muslimer skit. Bara för att den svensken blev halshuggen så ska vi alla muslimer stå för detta. Visst det är jävligt tråkigt, för han var oskyldig. Men du kan inte säga att det var muslimer som gjorde de.

            Inlägg från GT
            Imamen i Stockholms största moské, shejk Hassan Moussa skriver i ett mejl till TT att han ”fördömer sprängningen som inträffade i Stockholms stad”

          • KLARTEXTEN!
            Maj 17, 2011 @ 22:28:49

            Jag säger inte du är en dålig människa! Den enskilde muslimen är ofta inget problem! Det är gruppen muslimer som är problemet! Ju större grupp, desto större problem! Det var muslimer som halshögg svensken ja! Om antalet muslimer inte ökade i sverige skulle jag inte oroa mig. Men när dom ökar så flyttar arabvärlden hit! Flydde du inte därifrån? Vill du ha hit dom???

            Jag har inte hört någon imam försvara Lars Vilks eller Kurt Westergaard! Nej, för imamerna är emot yttrandefrihet! Det är problemet med muslimerna (bl a) att ni är emot yttrandefrihet!

  10. Omskuren man
    Apr 04, 2011 @ 01:25:35

    Islam är den största relgion som sprids ivärlden över och en del Marsh invånare blivit muslimer enligt NASA.
    stakars alla ni som hatar muslim och tillbehör

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 04, 2011 @ 07:51:06

      Jag hatar inte muslimer. Men den religionen är uppenbarligen problematisk! Vi bör stoppa den muslimska massinvandringen som inte tillför Sverige något alls! Muslimska länder är misslyckade och klarar inte av att ta hand om sitt egen befolkning. Islam=problem. Varför flyttade du inte till ett muslilmskt land, om islam är bra? Är kristna länder bättre än muslimska länder? Varför är muslimska länder skit?

      Svara

      • Anonym
        Maj 16, 2011 @ 22:12:48

        OM Muslimska länder är misslyckade och klarar inte av att ta hand om sitt egen befolkning, som du säger. Varför ska då snälla kristna Sverige inte hjälpa till?

        Fakta

        Muslima länder är skit säger du, men det är tecken på att du inte vet ett skit. Jovisst, Irak, Iran och Afganistan har en massa problem. Det är konflikter som jag tycker är väldigt tråkigt.
        Tunisen, Turkiet och Egyptien är bland dem mest vanligast semesterorterna i världen. Dubai, och Qatar ? du har nog missat en hel del.

        Du kan inte ett skit,

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 16, 2011 @ 22:43:15

          Det är meningslöst att hjälpa muslimska länder som tycker att religion är viktigt. Då har dom valt att leva enligt en sagobok och då kan dom aldrig utvecklas till demokratiska välfärdsstater. Helt utsiktslöst! Bortkastade pengar! Länder som väljer att leva efter en sagobok får skylla sig själva!

          Varför har du själv flyttat till ett kristet land? Inser du inte hur falsk du är? Flytta till ett kristet land och gapa om hur bra islam är? Om islam är bra, varför bor du i ett kristet land?? Varför flyttar du inte till ett muslimskt land?

          Muslimska länder har inte gjort en enda vetenskaplig upptäckt av betydelse! Utan våra uppfinningar skulle ni leva kvar i medeltiden utan ström, kylskåp, bilar, flygplan, TV, dator, Radio, läkemedel osv. Allt kan ni tacka kristna länder för! Alla muslimska länder är fattiga och/eller diktaturer. Dom enda rika länderna (diktaturer) är dom som råkat hitta olja.

          Det är enkelt att se att islam inte befrämjar välstånd, demokrati eller vetenskapliga framsteg!

          Svara

          • Anonym
            Maj 17, 2011 @ 16:36:31

            Vilka muslimska länder är det som ni har hjälpt???
            Att skicka soldater till Irak är det hjälp? otroligt mer människor har dött för de? Det finns inget som stämmer med det du säger.

            Alla muslimska länder är fattig,säger du?Börja med att läsa om Qatar, och efter det så kan du gå på nästa land. Med fakta så kan du prata, men annars så låter du bara som ett barn som gnäller.

            Kan du förklara varför det var så många svenskar som immigrerade till Usa ?

            Jag har inget emot ”kristna länder” din pajas,

          • KLARTEXTEN!
            Maj 17, 2011 @ 21:48:21

            Jag har sagt att vi inte bör hjälpa något muslimskt land! Jag har inte sagt att vi har (även om vi säkert har det).

            Quatar och andra oljestater har råkat hitta olja! Dom har inte producerat ett skit. Kan knappt tillverka tandpetare! Allt medan väst uppfinner allt och tillverkar all högteknologi! utan olja hade oljestaterna varit fattiga länder.

            Dom emigrerade till Usa för dom fick utöva sin religion utan att förföljas. Det kan man inte i muslimska länder, men i kristna länder idag.

            Du har visat att du tycker muslimska länder är skit, genom att bosätta dig i ett kristet land, på andra sidan jordklotet!

  11. Ali
    Apr 03, 2011 @ 18:41:08

    Jävla intoleranta dårar. Islam är en religion och inte en folk grupp. Om en som kallar sig muslim dödar för jihad betyder inte att alla muslimer är skyldiga för det! Jones borde skjutas, inte för att han utövar sin yttrande frihet, men för att han en en trångsynt, ignorant och dumstridig människa som bidrar till motsättningar mellan människor!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 19:59:44

      Typisk muslim! Jones som bara bränt en bok, borde skjutas säger du! Morden bekymrar dig inte alls! Vem är intolerant? Den som eldar upp en bok, eller den som mördar? Jo, vi vet hur ni muslimer resonerar!

      Svara

      • Ali
        Apr 04, 2011 @ 10:17:19

        Vilken skarp observation, utav mitt namn fick du ut att jag var Muslim, du bevisade just min poäng din trångsynta och fördomsfulla ursäkt till människa. Det finns inte en enda anledning att försöka resonera med sånna som er!

        Svara

    • Mia
      Apr 03, 2011 @ 21:56:52

      ”Jones borde skjutas”
      Ha ha en riktig jävla muslim har pratat, håll dig nere vid kamelerna, här kommer du aldrig någonstans!

      Svara

      • Ali
        Apr 04, 2011 @ 10:20:02

        Håll tyst kvinna lägg dig inte i männens prat! Annars kastar jag dig över kamelen och rider ut till öknen med dig!

        Svara

    • Micke
      Apr 04, 2011 @ 09:31:50

      Kameler och sand är ting av värde, kamelen är ju en portabel dusch i din del av världen samt ett utmärkt fordon att transportera sig i den gyllene sanden.

      Svara

      • Ali
        Apr 04, 2011 @ 10:23:57

        Kameler och sand var det bästa du kunde komma med i den här diskussionen, gå och skaffa mer kunskap, så har du kanske något mer att säga nästa gång.

        Svara

  12. mycketyck
    Apr 03, 2011 @ 17:05:24

    Så du menar att vi ska bete oss lika dåraktigt som de som bränner flaggor? Jag tycker Jones bör tas in för vård. Så förbaskat idiotiskt att provocera. Vad blir bättre av det?

    Svara

    • Mia
      Apr 03, 2011 @ 18:17:30

      Du har inte förstått hur farliga muslimer är när de lever enligt sina heliga normer! Men läs lite i koranen, så kanske du förstår att det är en viktig markering att bränna skiten!?

      Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 19:58:26

      Vi tjänar inget på att ständigt backa. Samma skit som med Muhammedteckningarna! Dom vill avskaffa vår yttrandefrihet! Antingen backar vi till yttrandefriheten är avskaffad, eller så tar vi konflikten! Bättre att ta konflikten rakt av! Visa var skåpet ska stå! Antingen ger vi upp vår yttrandefrihet eller så utnyttjar vi den, som vi känner för!

      Svara

    • Micke
      Apr 04, 2011 @ 09:33:08

      Sometimes its better to make a stand for what is right and good.

      Svara

  13. Pmid
    Apr 03, 2011 @ 12:12:24

    Det du ska med din simpla huvud fråga är varför idioten måste bränna koranen. Vad vill han bevisa. Att muslimer värna om det som är heligt för de. Hade han bränt en torah så hade han nu förbannats av hela väst. Kallats för anti semit. Nazist och suttit i fängelse resten av livet. Så sluta va så dum. Han och du är bara en del av det krig som har startats av sionister mot muslimer. Punkt slut.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 12:18:42

      Hade han bränt bibeln eller en Tora så hade ingen brytt sig! Inte en rad i tidningar eller media, inga demonstrationer, inga mord, ingenting! Vi skall inte visa hänsyn mot dom våldsamma, tvärtom!

      Svara

      • Kim
        Apr 03, 2011 @ 14:40:01

        Helt rätt där Klartexten!
        Muslimer ska man inte visa någon hänsyn, angående sina perversa lagar i koranen!

        De kan hålla sig hemma i sina egna jävla länder, här i Europa vill vi inte ha deras galenskaper!

        Svara

  14. Robban
    Apr 03, 2011 @ 09:57:43

    Starta ett stort bål med koraner i Sverige, så får vi se muslimernas rätta jag!

    Svara

  15. Hugo
    Apr 03, 2011 @ 07:25:39

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 10:10:52

      Jag försvarar inte USA:s övergrepp! Jag fördömer dom! Jag stödjer Wikileaks avslöjande av dessa övergrepp! Men att bränna koranen är en helt annan sak. Det behövs för att visa att muslimerna värderar en bok mer än människoliv!

      Vi skall krossa alla som jävlas med oss!

      Svara

      • Hugo
        Apr 03, 2011 @ 20:53:36

        Den sista raden visar att du är av samma skrot och korn som talibanerna.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Apr 03, 2011 @ 21:47:34

          Jag vill gärna tro att jag har fel. Jag ser dock inget som pekar på det. Vi vet ju alla att muslimer sällan bryr sig när folk mördas, däremot blir dom skogstokiga av teckningar och bokbränningar. Något är jävligt fel!

          Svara

  16. Asiatsvensk
    Apr 03, 2011 @ 04:55:14

    Så du menar att Terry Jones är tolerant?

    Hans handling ledde till att oskyldiga människor dog. Är det ett sätt att visa tolerans?

    Du är en hycklare, precis som för alla brunskjortor. För dig krävs tolerans bara för vissa.

    Talibaner är muslimer, men muslimer är till 99,99 % inte talibaner. Got it? Tror inte det, men jag försöker påminna dig ändå.

    profanum_vulgus är (nästan) lika illa ute. De som mördades var inte ockupanter utan civil FN-personal. Man kan ha vilken syn som helst på deras uppdrag, men om talibanerna kan bindas till detta är det ett brott mot krigets lagar (Geenvekonventionen och IHL).

    Hursomhelst, när man diskuterar andra länders konflikter gäller det att veta vad man snackar om. Herr Klartext vet inte det! Han är ju tyvärr inte ensam, men det gör ju inte hans åsikt mera relevant.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 10:06:27

      Terry Jones handlingar har inte dödat någon alls! Endast talibanernas handlingar dödade! Ja, det var självklart helt rätt att visa hur intolerant islam är!

      Muslimerna bekymrar sig mer om brännandet av en bok än om mördande av oskyldiga!

      Svara

    • Hasse
      Apr 03, 2011 @ 11:02:49

      ”Talibaner är muslimer, men muslimer är till 99,99 % inte talibaner. Got it? Tror inte det, men jag försöker påminna dig ändå.”

      Endast en minoritet av muslimerna som stormade FN-basen var beväpnade. Därför kunde inte vakterna försvara basen. De har order om att inte skjuta mot grupper som innehåller civila. Detta är typiskt för islam. Här i väst skiljer vi på stridande och civila. Muslimer däremot gör ingen skillnad på dem. Islamiska terrorister ser civila icke-muslimer som lättare men minst lika legitima mål som soldater. Den västerländska åtskillnaden utnyttjar man skamlöst med mänskliga sköldar som i många fall, exempelvis denna, är fullt frivilliga och delaktiga i terrorn.

      En minoritet av muslimerna utövar terror även utanför Afghanistan men de kan räkna med skydd hos den passiva majoritet som utgör deras vänner och släktingar.

      Fattar du? Jag tvivlar.

      Svara

      • erik h
        Apr 03, 2011 @ 14:46:17

        Det var inte Tallibaner som mördade FN-personalen. Det var helt vanliga muslimska män som blivit hetsade att ta till våld under fredagsbönen.

        Hatet mot väst ska inte underskattas

        Svara

  17. AnnaPanna
    Apr 02, 2011 @ 23:21:19

    SKall vi mörda muslimska ockupanter i Sverige? Det tycker inte jag. VI måste bekämpa dom med lagliga medel, tar vi till olagliga så är vi själva muslimer som godtyckligt terroriserar folk.

    NOLLTOLERANS mot muslimer och andra kriminella, dvs. UT, UT och UT efter avtjänat brott.

    Svara

  18. profanum_vulgus
    Apr 02, 2011 @ 22:56:07

    Det var ju fler muslimer som mördades av kristna, judar och hinduer än tvärtom även före.

    Men själva poängen är ju att man inte kan mörda ockupanter i sitt eget land. Den som INTE försöker döda ockupanterna i sitt eget land är en quisling. Man behöver inga ursäkter eller andra anledningar än att de ockuperar ens land.
    Sedan är det klart att offentliga skymfer av ens kultur från ockupanterna ska besvaras.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 10:05:27

      Är inte Talibanerna att betrakta som ockupanter? Är det någon principiell skillnad mellan Talibanernas förtryck av sitt folk och Nazisternas förtyck av tyskarna, eller Pilkorsarnas förtryck av Ungrarna, Mussolinis förtryck av italiernarna? Var det rätt att ockupera Tyskland i kampen mot Hitler, eller Italien i kampen mot Mussolini? Det var väl också ockupation, felaktigt enligt dig, eller hur?

      Fast jag tycker förstås att vi bör lämna Afghanistan, Irak och alla andra muslimska länder! Så får dom leva i sin egen skit.

      Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: