Muslimerna är parasiter!

Det är den enkla verkligheten! Det stora flertalet muslimer i väst parasiterar på våra samhällen. Dom utnyttjar oss för sin egen överlevnad. Jag förespråkar att vi lämnar Irak, Afghanistan och alla andra muslimska länder och låter dom leva i sin egen skit! Men vi vet, dom klarar varken av att hålla fred eller försörja sig själv!

Resultatet skulle bli krig och massvält i den muslimska världen! En humanitär katastrof där alla jävlar skulle gapa om att väst måste hjälpa.

Dom parasiterar på våra uppfinningar, upptäckter, samhällen och pengar! Utan oss skulle dom dö som flugor!

Utan oss hade dom inte elektricitet, TV, radio, bilar, cyklar, flygplan, läkemedel, datorer, internet, kylskåp, boktryckarkonsten osv. Dom skulle leva kvar i medeltiden! Att dom inte har dött ut beror på att dom snyltat på västs fina uppfinningar och upptäckter. Själv har dom inte åstadkommit ett smack!

När vi hjälper dom med bistånd, sjukvård etc så tackar dom oss med att skära halsen av oss!

Om muslimerna stannade kvar i sina hemländer och väst inte hjälpte dom på något sätt, ja då vore dom inga parasiter. Men nu är dom det!

Det är hårda ord ja! Men sanna! Ge dom inte en spänn! Låt dom stå på egna ben, om dom kan!

Bad till Allah – skonades 

Terry Jones leder ny anti-islamsk protest

Reinfeldt oroad för spridning  

.        n s s r       r                                                                 n

64 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Anonym
    Sep 14, 2012 @ 12:36:12

    Lämna dom jävla svinen ifred samt sluta ta in dem här i sverige som kostar oss skjortan. Ta de pengarna och investera i ”riktig arbetskraft från utlandet” samt låt våra ungdomar och pensionärer ta en del av kakan! Känns som vi i dagsläget financierar vådtäkter, rån och mord samt otrygghet i samhället!

    Svara

  2. mariama
    Apr 13, 2011 @ 09:17:47

    jag tycker att du är äcklig och du borde inte säga någonting du uppenbarligen inte förstår eftersom det var både öst och väst med varandras hjälp ledde båda folkslagen ut ur medeltiden. jag hoppas verkligne att ingen lyssnar på ditt löjliga trams och du borde hålla käften innan någon riktigt sur person komme roch slår dig på käften!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 13, 2011 @ 12:45:22

      Det är just min poäng. Muslimerna är våldsamma, men klarar inte av att bygga välfärdsstater. Vi vet! Du får gärna kommentera era vetenskapliga framsteg t ex. Borde vi imponeras? Klarar du av att argumentera?

      Svara

  3. Erik
    Apr 12, 2011 @ 18:49:19

    Jag håller med dig i sak Lövet, men måste du använda så grovt språk?

    Herr Klartexten, står du fast vid att du skulle vilja ha tusentals syrianer i Malmö? SD kanske skall verka för att Malmö ska ta emot nästa ström från Irak? Vi tog emot fler än USA och Kanada tillsammans, men eftersom du verkar tycka det är positivt så föreslå Malmö nästa gång.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 13, 2011 @ 00:35:07

      Låt Lövet ”triumfera”. Jag unnar honom lite glädja innan han får en välriktad spark, ja ni vet var! Jag har faktiskt deklarerat min ståndpunkt till dig vad gäller syrianerna. En förutsättning även för deras invandring är att dom fungerar här! Syrianerna hotar inte vår demokrati och våra grundläggande värden på någon sikt. Om dom verkligen utgör ett stort problem så hör dom inte hemma någonstans här, såklart! Men jag anser det inte bevisat att dom verkligen utgör ett så stort problem! Självklart anser jag det vore bra med en kristen motvikt i Malmö! Det skulle pressa tillbaks muslimerna! Jo jag anser det! Några som är tuffa kan gott sätta dom på plats! Vi svenskar är uppenbarligen inte ”up to the job”!

      Svara

    • Lövet
      Apr 13, 2011 @ 08:59:42

      Bäste Erik,

      erfarenhet genom kommentarer i den här bloggen ger tyvärr att blogginehavarens pannben äro så till den milda grad massivt att inte ens skuggan av subtilitet uppfattas av densamme. Enär den inte finns någon garanti att grövre språk genererar blogginnehavaren att läsa kommentaren, så förefaller det så att han i alla fall ögnar igenom det som skrivits när budskapet levereras i en spektakulär förpackning.

      Problemet är att Herr Klartexten har en specifik förutfattad mening och försöker anpassa verkligheten till denna, oavsett kvalitet och art på de kommentarer som skrivs med avseende på hans blogginlägg och även om hans ursprungliga inlägg har skvatt intet med hans specifikt förutfattade mening att skaffa. Jag vet, det låter otroligt.

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Apr 13, 2011 @ 12:47:42

        Märkligt att du inte inser att hotets allvar i hög grad beror på vem som hotar. Elementärt!

        Svara

        • Lövet
          Apr 13, 2011 @ 16:42:18

          ”On 12 april 2011 at 12:00 KLARTEXTEN! said:
          Du försöker framställa det hela som att mordhot från kristna är lika allvarliga som mordhot från islamister. ”

          Klartexten säger att man kan minsann lita på Islamister. Kristna däremot, hävdar Klartexten, kommer med utfästelser de sedan inte är kapabla att genomföra = bedragare.

          Svara

          • Erik
            Apr 13, 2011 @ 22:15:20

            Om det är något jag lärt mig om syrianer så är det att de ganska frekvent gör verklighet av hot.

            Att syrianerna är ”up to the job” lär den som vågar ställa ut ecce homo i våra trakter få erfara snart.

            Ett Ronna i Malmö önskas av SD, oj då. Malmös ”blonda horor” skulle snart få erfara att syrianerna är ”up to the job”!

            Sexualbrotts statistiken skulle snart skjuta i höjden, liksom bilbränder, stenkastning mot polis och organiserad brottslighet. Ni har ju redan en del av sådant, men ni ligger i lä jämfört med Södertälje.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 14, 2011 @ 17:47:28

            Om vi svenskar inte kan tackla muslimerna, så låter jag gärna syrianerna göra det! Jag är bekant med flera syrianer och dom är både trevliga, öppna och snackar inte skit om muslimer i första taget! Dom sprider inget hat! Däremot frågar man så kryper problemen fram. Den kritik dom har är saklig. Vi har olika erfarenheter av syrianer.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 14, 2011 @ 17:43:31

            Alla religiösa är bedragare! Dom börjar med att bedra sig själv! Ett tomt hot är bättre än ett allvarligt hot, trots att lögn är inblandat.

          • Erik
            Apr 14, 2011 @ 22:09:10

            Blev du inte övertygad om de problem som följer med en stor grupp syrianer av länkarna jag skickat?

            Eller är du ok med svenskfientlighet o brott om det samtidigt uppstår en konkurrens situation gentemot muslimerna? Så är det för övrigt norra Botkyrka.

            Vems intresse företräder du egentligen? Inte de svenska tjejer som vill kunna gå hem trygga efter mörkrets inbrott i alla fall. Hon gläds föga över om mannen som drar in henne i busken är kristen eller muslim.

            Den som vill ha in syrianska brödraskapet i sin stad måste jag nästan kalla svenskfientlig. Men jag antar att det ligger okunskap bakom din ståndpunkt.

            Mitt förslag till alla SDàre som umgås med sådana idéer är, ta med ett par blonda flickor på en kvällspromenad genom Ronna.

            Om du på allvar är beredd att utsätta Malmö borna för detta så är min fråga, vems ärenden går du?

  4. Erik
    Apr 07, 2011 @ 11:07:54

    Nu kommer ni med samma argument igen!!! Mellanösterns folk har samma ruttna beteende oavsett om de är kristna eller muslimer. Åk till Södertälje och titta på de kristna arabparasiterna innan ni skriver sådana artiklar.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 07, 2011 @ 20:29:01

      Det är en väsentlig skillnad mellan muslimer och kristna i mellanöstern! Dom kristna lever i muslimska samhällen! Dom har inte format dessa misslyckade samhällen, utan det har muslimerna gjort! Så ansvaret fallet på dom!

      Anledningen att jag kritiserar muslimerna så hårt här är att dom har för vana att skylla sitt elände på väst. Men det är uppenbart att dom skulle leva i medeltiden om det inte var för alla kristna samhällen som skapat den modernitet dom nu har! Utan oss skulle vi bara höra ett ”slurp!” så skulle deras samhällen kollapsa!

      Ingen klagar på väst som muslimerna gör. Ändå slåss dom för att bosätta sig här! Det är bara naturligt för kristna att leva i kristna samhällen och muslimer att leva i muslimska samhällen! Syrianerna har naturligtvis formats av den muslimska miljön. Som dom saknar ideologiska hinder att anpassa sig. Hur ofta läser vi om syrianer som skär halsen av svenska biståndsarbetare, kör in i WTC eller spränger tåg, bussar osv? Hur många syrianer har försökt spränga svenskar i luften eller attackerat såna som Vilks eller Westergaard?

      Syrianernas religion har möjliggjort mänsklighetens stora landvinningar!
      Islam hämmar all utveckling, det är lätt att inse!

      Svara

      • Erik
        Apr 08, 2011 @ 12:21:42

        Syrianer angrep Ecce homo utställningen för att den hädade Jesus. Många svenska kristna kritiserade utställningen (vilket de har rätt att göra) men syrianerna använde reflexmässigt våld för att ”försvara Jesus”.

        Spränger svenskar gör de och hotar svenskar gör de regelbundet, bla för att vi skall flytta på oss från ”deras stad”.

        Att de skulle integreras inom några generationer pga sin religion har du knappast några belägg för. De syrianer som bedrev svenskfientliga kravaller på mitten av 70-talet i Södertälje uppfostrar fortfarande sina barn till att förakta svenskar och lär dom att blonda tjejer är horor. Deras barn kastar fortfarande sten och spottar på svenska tjejer. När skall vi börja se tendenser till integration tror du?

        Tvärt om mot vad du hävdar är kyrkan den kraft som förhindrar integration och lär vara det även inom ett par generationer.

        ”Syrianer har rätt till ett hemland” brukar de använda som ett självklart argument för att svenskar skall bort från Södertälje.

        Problemet med syrianer är inte bara kriminalitet utan en medveten strategi att etniskt rensa en stad (på sikt flera, huka er Norrköping) från svenskar och styra den själv med sina egna lagar. Kyrkan står i centrum för denna ideologi.

        Sist en fråga jag verkligen vill att du funderar på, förstår du hur provocerade det är för en Södertäljebo som sen barnsben fått stå ut med kristen assyrisk svenskfientlighet, att höra din argumentation för kristen invandring till Sverige?

        Låt Malmö ta emot tiotusentals syrianer på några år så blir det nog en annan ton i skällan!

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Apr 08, 2011 @ 15:05:54

          Kan du länka till vad syrianer gjorde med Ecco homo? Att kritisera något är yttrandefrihet! Våld är det inte! Kriminella spränger konkurrenter, där utgör syrianerna inget undantag! Dom spränger dock inga utomstående (med flit), som islamisterna gör!

          Syrianerna har samma religion som oss, så uppenbarligen är prognosen densamma som för oss! Jag tror inte på din svepande smutskastning av syrianerna. Du får allt bevisa dina påståenden, visa att problemen inte bara orsakas av en liten minoritet syrianer!

          Den kristna miljön har möjliggjort våra sekulära och demokratiska välfärdsstater! Eller från vilken religiös miljö har våra fina demokratier bildats? Den muslimska miljön omöjliggör en sådan utveckling! Att syrianerna säger sig ha rätt till hemland, syftar förstås på mellanöstern!

          Du måste bevisa ditt påstående om att icke kriminella syrianer har en ”medveten strategi att etniskt rensa en stad”! Lycka till!

          Som jag skrivit förr, jag är för kristen invandring i den mån det inte skapar några större problem i vårt land. Inte annars!
          Jag tycker det vore en utmärkt idé att låta Malmö ta emot en massa syrianer! En fin motvikt till muslimerna!

          Svara

          • Erik
            Apr 08, 2011 @ 19:42:30

          • KLARTEXTEN!
            Apr 10, 2011 @ 00:08:43

            Jag blev faktiskt förvånad över att våld brukades mot Ecco Homo! Det är förbannat illa att kristna brukar våld också! Dock tar övriga ”kristna” avstånd från detta våld! Dom saknar stöd i de breda lagren förstås. Den avgörande skillnaden är att svenskarna (även religiösa) vill behålla yttrandefriheten, medan muslimerna i allmänhet vill avskaffa den! Men det ändrar ju inte på faktumet att det är i dom kristna samhällena som sekulariseringen tagit fart och demokrati, välfärd och jämlikhet nått längst! Det motsatta gäller i dom muslimska länderna! Ur den kristna myllan har sekularisering, yttrandefrihet, demokrati och jämlikhet växt fram. Mycket svårt i den muslimska myllan!

            Att tona ner missförhållandena i Södertälje är fullständigt åt helvete! Det enda raka är att överallt beskriva verkligen korrekt och objektivt så att människorna har en korrekt bild av verkligheten när dom röstar! Idag röstar folk utifrån medias censurerade och förljugna bild! Medias uppgift är att ge väljarna en korrekt verklighetsbeskrivning. Jag ser dock inget i länkarna som motsäger vad jag sagt. Mycket pekar på att problemen är stora där. Politiker och media måste vara ärliga! Men kriminalitet är en ”världslig sak” som kan åtgärdas. Islam kan aldrig åtgärdas, bara begränsas invånarmässigt!

          • Erik
            Apr 10, 2011 @ 20:01:12

            Jag hoppas att du ändrar din uppfattning om att ”det vore en utmärkt idé att låta Malmö ta emot en massa syrianer!”?

            Kristendom liksom islam, kommunism och hedendom slår olika ut beroende på vilken kultursvär den hamnar i.

            Syrianer har varit kristna fanatiker i nästan 2000 år, de visar inga tecken på att sekularieras eller acceptera demokratiska värderingar.

            Kurder (med undantag av vissa delar av Irak med mulla Krekar o co) är nog ett av världens mest sekulariserade folk.

            Det har inte gjort dem mindre benägna att vara terrorister eller hindrat dem att införa lagar som endast ger symboliska straff till mördare av döttrar om motivet är heder.

            Hamnar islam däremot i Bosnien så blir de inte mindre demokratiska än svenskar.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 10, 2011 @ 22:28:17

            Jag vill gärna tro att du har rätt, men tror det inte. Jag har inget intresse i att framställa islam som farligt för landet. Det är helt enkelt en logisk slutsats jag tvingats till! Vad du säger innebär nog att muslimer mycket sällan blir sekulariserade! Vad du menar med sekulariserad är förmodligen att dom inte går till moskén. Dom är säkerligen inte sekulariserade i meningen att dom inte bryr sig om islam ”kränks” t ex! Varför öppnar dessa ”sekulariserade” muslimer aldrig truten när andra muslimer demonstrerar mot yttrandefriheten, mot Vilks osv? Var finns dom? Gömmer dom sig i källaren? Om dom fanns så skulle dom naturligtvis organisera sig och visa upp ett alternativ till islamisterna. Du inbillar dig!

          • Lövet
            Apr 12, 2011 @ 11:48:19

            On 12 april 2011 at 11:47 Lövet said:
            Din kommentar inväntar granskning.
            ”On 10 april 2011 at 0:08 KLARTEXTEN! said:
            Jag blev faktiskt förvånad över att våld brukades mot Ecco Homo!”

            Anledningen till din förvåning är att du i bästa fall har ett minne motsvarande en bananflugas, i sämsta fall väljer du vad du vill erinra dig.

            https://klartexten.wordpress.com/2010/03/10/muslimerna-accepterar-terrorn/
            ”On 11 mars 2010 at 15:21 Lövet said:

            Vilks är ingen Stauffenberg, möjligen en Elisabeth Ohlson Wallin. Vilks rondellhundar är ekvivalensen till Ohlson Wallins Ecce Homo.
            http://www.ohlson.se/utstallningar_ecce.htm

            Domprosten (han som först visat utsällningen) Tuulikki Koivunen Bylunds audiens hos Påven ställdes in, Elisabeth Ohlson Wallin exkommunicerades. Ohlson Wallin, de som visade hennes bilder och ordföranden för den tvärpolitiska gruppen i riksdagen som diskuterade frågan blev mordhotad(e).

            Hördes stöd för yttrandefriheten från Svenska Kyrkan? Icke. Tord Harlin som var biskop i Uppsala hävdade att ”I bästa fall är det dålig teologi, i värsta fall är det hädelse.”

            Blev det fart på Klartexten i det här ärendet under den här tiden? Fördömde han Svenska Kyrkan och den Krista kultur som inte vågat stå upp för yttrandefriheten? Näppeligen.

            Det handlade ju om mordhot från kristna knäppgökar i det här fallet.”

            ”Klartexten skrev i sitt bloggbidrag https://klartexten.wordpress.com/2010/03/10/muslimerna-accepterar-terrorn/
            den 10 mars 2010 kl 8:18

            Lars Vilks hotas till livet och inte oväntat är det knäpptyst från muslimerna! Man ger sitt tysta medgivande till terrorn!”

            ”On 10 mars 2010 at 15:56 Lövet said:
            http://www.dn.se/nyheter/muslimska-organisationer-fordomer-hoten-1.521144

            Stora muslimska organisationer i Sverige fördömer dödshoten mot konstnären Lars Vilks och Ulf Johansson, chefredaktör för Nerikes Allehanda.”

            Et cetera.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 12, 2011 @ 12:00:31

            Som jag skrev redan när vi debatterade detta: det är skillnad på mordhot från mördare och mordhot från gaphalsar! Dom förstnämnda skall man ta på allvar, vilket jag gjort. Dom andra kan man ignorera, vilket jag också gjort!

            Dessutom fanns inte Klartexten när Ecco Homo var på tapeten! Annars hade jag säkert kommenterat det. Men skulle förstås omöjligen kunna betrakta hoten som ens jämförbara med dem från islamister!

            Du försöker framställa det hela som att mordhot från kristna är lika allvarliga som mordhot från islamister. Vakna upp för fan!

          • Lövet
            Apr 12, 2011 @ 15:32:58

            ”On 12 april 2011 at 12:00 KLARTEXTEN! said:
            Som jag skrev redan när vi debatterade detta: det är skillnad på mordhot från mördare och mordhot från gaphalsar! Dom förstnämnda skall man ta på allvar, vilket jag gjort. Dom andra kan man ignorera, vilket jag också gjort!”

            Det finns inte mycket att tillägga, mer än att citera dig. Läsare av denna blogg, låt detta bli er musik: segregera mordhot beroende på vilken religion den hotande knallhatten kan förväntas utöva. Vi vet ju av erfarenhet att en kristen galning är mindre galen än en muslimsk galning, eller hur? Dessutom vill Klartexten att kristendomen ska ha en särställning i det svenska samhället och således ska man ha översende med brott som utförs av kristna, kan man tänka.

            ”Dessutom fanns inte Klartexten när Ecco Homo var på tapeten! Annars hade jag säkert kommenterat det. Men skulle förstås omöjligen kunna betrakta hoten som ens jämförbara med dem från islamister!”
            Ecce Homo är en pågående uställning, nolla!
            Stormingsförsöken i Norrköping 1999 med misshandel och mordförsök, stenkasting och skanderningen ”Hora” och ”Fitta” är inte den enda incident uställningen t.o.m. dags dato har haft. Ecce Homo har ofta utsatts för attentat och vid ett ental tillfällen har man lyckats bryta igenom säkerhetssystemen. Museitjänstemän har fått motta hot, och museilokaler har vandaliserats. Elisabeth Ohlson Wallin har mordhotats, bombhotats och fått hatbrev.

            Dessa hot ska man ignorera enligt dig, eftersom de kommer från kristna mordhotare. Vi kanske ska skriva om brottsbalken så den passar herr Klartexten bättre? Ska kapitlet heta särbehandling beroende på religion, kanske? Vi kan ju plagiera det mesta ur Nürnberger Gesetze, vad är det för mening att vara en trångsynt hycklande bigott när man inte tar steget fullt ut?

            ”Du försöker framställa det hela som att mordhot från kristna är lika allvarliga som mordhot från islamister. Vakna upp för fan!”
            Ett mordhot från kristna fundamentalister är lika allvarligt som ett mordhot från islamister.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 13, 2011 @ 00:33:41

            Först och främst anser jag självklart att alla hot är allvarliga, särskilt mordhot! Men det finns grader även i helvetet! Vi vet alla att hot från islamister bör man ta betydligt allvarligare än hot från kristna, särskilt i Svedala! Det är en realitet som du uppenbarligen inte begripit, eller låtsas begripa!

            Det har självfallet en oerhörd betydelse vem som dödshotar dig! Om det är kärringen på ICA eller en islamist! Skulle du ta båda hoten lika allvarligt? Endast dom allvarliga hoten är systemhotande, dvs påverkar vår yttrandefrihet och i förlängningen demokratin!

            Det är som skillnaden mellan att någon siktar på dig med en vattenpistol eller en skarpladdad pistol! Vill du inte förstå det, så slipper. Jag tror det är uppenbart för dom flesta. Min liknelse är överdriven får att få fram poängen. Islamisterna har otaliga gånger bevisat att dom är beredda att sätta kraft bakom orden! Kan vi knappast säga om dom kristna här.

            Dock måste båda hoten beivras och fördömas! Men dom är inte lika allvarliga!

          • Lövet
            Apr 16, 2011 @ 19:50:35

            ”On 13 april 2011 at 0:33 KLARTEXTEN! said:
            Först och främst anser jag självklart att alla hot är allvarliga, särskilt mordhot! Men det finns grader även i helvetet! Vi vet alla att hot från islamister bör man ta betydligt allvarligare än hot från kristna, särskilt i Svedala! Det är en realitet som du uppenbarligen inte begripit, eller låtsas begripa!”

            Vi kanske ska skriva om brottsbalken så den passar herr Klartexten bättre? Ska kapitlet heta särbehandling beroende på religion, kanske? Vi kan ju plagiera det mesta ur Nürnberger Gesetze, vad är det för mening att vara en trångsynt hycklande bigott när man inte tar steget fullt ut?

          • KLARTEXTEN!
            Apr 16, 2011 @ 20:42:40

            Gode gud! Vet du inte att alla domstolar dömer hårdare om hoten är allvarligt menade? Det är en självklarhet.

          • Nisse Pärlemor
            Apr 16, 2011 @ 20:11:40

            Intressant diskussion.

            Noterar att det hela handlar om preventiva aktiviteter då mig veterligt ingen Svensk Demokrat avlidit oförhappandes av bomber eller dylikt.

            Bra jobbat grabbar! Snart har vi täckt in alla möjligheter.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 16, 2011 @ 20:49:14

            Kan du förtydliga din kommentar?

          • Galmin Tireantvs
            Jan 04, 2012 @ 11:24:06

            ”KLARTEXTEN! skriver:
            Först och främst anser jag självklart att alla hot är allvarliga, särskilt mordhot! Men det finns grader även i helvetet! Vi vet alla att hot från islamister bör man ta betydligt allvarligare än hot från kristna, särskilt i Svedala! Det är en realitet som du uppenbarligen inte begripit, eller låtsas begripa!”

            För att rekapitulera: gäller detta även i Norge i dag? I Svedala? Kan man i modern tid med fog hävda att kristna knäppgökar som tror sig vara korsriddare är mindre farliga än muslimska knäppgökar?

          • KLARTEXTEN!
            Jan 11, 2012 @ 02:05:45

            JA, detta gäller även i Norge idag! Polisen har inte sett annat än att Breivik var en ”lone wolf”. Inga belägg för att det skulle finnas ett invandringsfientligt terrornätverk. Sådana finns det gott om när det gäller islamister i hela Norden.

            Kristna knäppgökar är mindre farliga genom att de är så oerhört sällsynta. Radikala islamister finns det tydligen hur många som helst i Norden och Sverige!

        • Nisse Pärlemor
          Apr 16, 2011 @ 22:22:31

          Lite svårt att förtydliga mer då det hela verkar vara en pseudodiskussion. Därav min kommentar.

          Men fortsätt för all del, jag läser även strunt.

          Svara

  5. Lövet
    Apr 07, 2011 @ 09:45:21

    On 06 april 2011 at 11:52 Lövet said:
    Din kommentar inväntar granskning.
    Klartexten skriver:

    ”Muslimerna är parasiter!”

    ”religiös slakt”

    ”Ghetto”

    parafras: -Islam är ingen religion, det är en politisk sammansvärjning för att suga ut Sverige.

    ———————————–

    Jämförelse med filmcitat…gissa filmen!

    ”De vägrar arbeta och lever likt parasiter på sina värdfolk”

    ”Dessa bilder är ett entydigt bevis för hur brutal slaktmetoden är. Bilderna visar dessutom upp en karaktär, som gömmer sin brutala råhet under en from religionsutövning”.

    ”Detta är ingen religion. Det är en sammansvärjning mot världens folk.”

    ——————————–

    Intressant läsning. Nürnberger Gesetze i Klartexttappning: olikhet inför lagen beroende på vilken religion du har…
    https://klartexten.wordpress.com/2010/03/10/muslimerna-accepterar-terrorn/

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 07, 2011 @ 20:33:37

      Tyvärr hamnade det i spamfiltret. Har haft problem att jobba med bloggen och kunna läsa de senaste kommentarerna den senaste veckan.

      Svara

  6. Lövet
    Apr 06, 2011 @ 11:52:25

    Klartexten skriver:

    ”Muslimerna är parasiter!”
    https://klartexten.wordpress.com/2011/04/03/muslimerna-ar-parasiter/

    ”religiös slakt”
    https://klartexten.wordpress.com/2010/01/24/human-slakt-eller-ingen-slakt/

    ”Ghetto”
    https://klartexten.wordpress.com/2010/11/24/darfor-ar-massinvandringen-meningslos/

    ”islam är grunden för // terror”
    https://klartexten.wordpress.com/2010/12/14/assange-behandlas-som-en-livsfarlig-terrrorist/

    ———————————–

    Jämförelse med filmcitat…gissa filmen!

    ”De vägrar arbeta och lever likt parasiter på sina värdfolk”

    ”Dessa bilder är ett entydigt bevis för hur brutal slaktmetoden är. Bilderna visar dessutom upp en karaktär, som gömmer sin brutala råhet under en ”from” religionsutövning”.

    ”Detta är ingen religion. Det är en sammansvärjning mot världens folk.”

    http://www.holocaust-history.org/der-ewige-jude/stills.shtml

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 07, 2011 @ 20:39:30

      Jag förstår din poäng. Och jag tyckte själv att ordet ”parasiter” är osmakligt! Men när jag tänkte efter så insåg jag att det var fullständigt adekvat! En parasit är någon som är beroende av andra för sin överlevnad. Och det är ju exakt vad det är frågan om! Muslimerna är fullständigt beroende av våra uppfinningar och landvinningar för sin överlevnad! Likaså stannar dom inte ens i sina hemländer utan kommer hit och parasiterar på våra välutvecklade och demokratiska samhällen som dessutom har yttrandefrihet.

      Dom parasiterar på vår ekonomi, på vårt system och på vår yttrandefrihet! Dom njuter av vad vi åstadkommit men accepterar ändå inte det! Dom vill att vi anpassar oss efter dom och deras traditioner! Det bör vi inte göra! Vill dom leva enligt muslimska seder skall dom flytta till ett muslimskt land!
      Vidare betalas bistånd till dessa underutvecklade länder! Varför det?? För att dom är för dumma att skapa välfärdsstater! Det är ett jävla tyckasyndom:ande hela tiden! Dags att inse att islam är orsaken till deras elände! Tom dikaturerna är en produkt av islam! Diktaturerna har införts för att förbjuda islamistiska partier och därmed fria val. Det är en naturlig process. Att diktaturerna sen missbrukats ligger i sakens natur! Listan kan göra lång!

      Dom flyr som lämmlar till kristna samhällen och gapar om hur jävla bra islam är! Fy fan vilka jävla hycklare! Om islam är bra skulle dom flytta till muslimska länder. Varför älskar muslimer att bo i kristna länder? Idioter säger jag!

      Det finns en otrolig skillnad mellan judar och muslimer: judarna har gett mycket mer än vad dom tagit från våra samhällen! Med muslimerna är det tvärtom! Ljuga om judar är en sak, säga sanningen om muslimer är en annan!

      Svara

      • Lövet
        Apr 08, 2011 @ 15:46:45

        Svara

      • Lövet
        Apr 12, 2011 @ 09:18:46

        ”On 07 april 2011 at 20:39 KLARTEXTEN! said:
        Jag förstår din poäng.”

        Det betvivlar jag.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Apr 12, 2011 @ 09:38:05

          Jag medger att ordet ”parasit” är mycket otrevligt! Men efter att ha analyserat mina egna argument måste jag tillstå att det är fullständigt adekvat. Du säger att du ”betvivlar” att jag inser din poäng. Kan du motivera ditt tvivel, mot bakgrund av mitt fylliga genmäle den 7 april? Var ligger ”felen” i mitt resonemang? Det är faktiskt chockerande att ett så pass kraftfullt ord är motiverat! Det borde inte vara det! Jag vill dock betona att jag inte jämställer dom med insekter! Bara i betydelsen att dom utnyttjar oss!

          Svara

          • Lövet
            Apr 14, 2011 @ 08:08:26

            ”Du säger att du ”betvivlar” att jag inser din poäng. Kan du motivera ditt tvivel, mot bakgrund av mitt fylliga genmäle den 7 april?”

            Inget hellre än det:
            (Fylliga genmäle? Du misstar kvantitet för substans.)

            Jag jämförde din propaganda ett antal av dina, öh, ”argument” i ”debatten on Islam” med den mest kända slagorden från den antisemitiska nazistiska propagandafilmen Den evige juden(1940) och påvisade de till förväxling likartade formuleringarna.

          • KLARTEXTEN!
            Apr 14, 2011 @ 17:51:00

            Problemet ligger inte i formuleringarna! Problemet ligger i den ev lögnen! Sanning kan sägas på många olika sätt. OK så länge det är sant! Lögn är åt helvete, oavsett hur det berättas!

          • Lövet
            Apr 14, 2011 @ 21:01:44

            ”On 14 april 2011 at 17:51 KLARTEXTEN! said:
            Problemet ligger inte i formuleringarna! Problemet ligger i den ev lögnen! Sanning kan sägas på många olika sätt. OK så länge det är sant! Lögn är åt helvete, oavsett hur det berättas!”

            Så nu vill du bestämma vilken poäng jag ville göra med mitt inlägg? Gonatt!

            Din revidering angående ditt uttalande om att muslimer är parasiter till att likna dom vid parasiter gör det om möjlig bara än mer likt citatet från ”Den evige juden”:
            ”de lever likt parasiter på sina värdfolk”

            Det vore humor på högsta nivå om du insåg ironin, vilket aldrig kan hända.

          • Lövet
            Apr 16, 2011 @ 19:51:42

            Hello. Is there anybody in there? Just nod if you can hear me. Is there anyone home?

          • Galmin Tireantvs
            Jan 04, 2012 @ 11:26:34

            Come on, now, I hear you’re feeling down.
            Well I can ease your pain, get you on your feet again..

  7. vinterbadaren
    Apr 04, 2011 @ 23:48:14

    Ditt inlägg satt tydligen perfekt på rötäggen. Touché!

    Kämpa på!

    Svara

  8. Focus HipHop
    Apr 04, 2011 @ 07:43:44

    Hahahah, det är inlägget är ju fan rakt av sorgligt!
    Grabben, du behöver hjälp.. allvarlig hjälp.
    Du kanske inte vet om att det var araberna som uppfann matematiken. Och säg mig, vad fan hade du gjort utan den? Det verkar som om du är den otacksamma jäveln. Och sen att du kallar dom rasister, du säger ju att du hatar alla muslimer? Och vad gör sverige då? Dom jagar folk som missbrukar cannabis medan flera tjejer våldtas ute på gatan, men det skiter väl polisen i. Tänk först innan du bestämmer dig för att argumentera en sak nästa gång så slipper du skämma ut dig så här på internet. Förövrigt kan jag typ sätta mitt huvud på att du inte hade vågat säga det här framför en muslim som står för sin tro.. Kanske därför du skriver på internet.. haha, pajas.

    Svara

    • Focus HipHop
      Apr 04, 2011 @ 07:49:44

      Låt mig bara tillägga, missförstå mig inte, jag har inget emot sverige, jag menade att alla land har sina fel. Jag ser inte på folk som ”svensk” och ”arab”, jag bryr mig inte om sådana saker. Men som folk också nämnt längre ner.. din dag kommer kompis.

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Apr 05, 2011 @ 00:18:59

        Ynkliga dumbom! Du kallar dig muslim, men vill inte ens bo i ett muslimskt land! I likhet med mååånga muslimer föredrar du kristna samhällen! Din jävla hycklare!

        Svara

  9. Azlan
    Apr 03, 2011 @ 23:17:04

    Så länge folken i Afghanistan inte vill ha hjälp utifrån spelar det ingen roll hur mat, skolor, sjukhus och militär närvaro vi fixar fram.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 05, 2011 @ 00:30:06

      Där håller jag helt med! Jag tycker vi skall lämna alla muslimska länder och stänga alla gränser för flyktingar! Inte lyfta ett jävla finger medan muslimska länder går ner i kaos. Tror du på fullt allvar att den muslimska världen klarar sig utan mamma väst? Ni skulle svälta ihjäl! Utan bistånd går ni under. Kan du berätta för mig hur du tänker dig att den muslimska världen skall kunna stå på egna ben?

      Svara

  10. jalle
    Apr 03, 2011 @ 15:58:51

    ett sånt skit snack varför inte skaffa dig ett jobb som alla andra i samhället i stället för att spy din galla över dina med människor i världen .sitta framför datorn o sprida en massa skitsnack och dynga går bra varför inte ta ett rep om halsen och hänga dig

    Svara

    • Nollställd
      Apr 03, 2011 @ 16:13:48

      Undrar just vilka Du kallar ”dina medmänniskor”? Verklighetens medmänniskor, de bryr sig och varnar när det är fara och färde från onda och degenererade människor som överhuvud taget inte anser att VI är dem jämbördiga, endast att föda dem, dessa av Mohammed utvalda.Är du inte en av dessa blodsugare så är du en av alla dessa tusentals depraverade som lever gott på att föda och handlägga deras ärenden på en dålig svenska som tyder på att du är invandrare.Din stund kommer, var så säker….

      Svara

      • jalle
        Apr 04, 2011 @ 12:39:33

        tror du på fullaste allvar att nån människa skulle bli rädd för en hotelse från en sån sketen individ som dig. gör samhället en tjänst och häng dig själv i närmaste träd för du har nog gott om såna där du befinner dig jag betvivlar att nån kommer att sakna dig

        Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 03, 2011 @ 18:37:32

      Dumma pucko! Klarar du inte av att argumentera, så är det för att jag har rätt i vad jag skrivit!

      Svara

      • jalle
        Apr 03, 2011 @ 20:24:41

        skälet till att jag inte inte klarar av att argumentera med dig är att ja har ett jobb o sköta som du inte verkar ha . sitt där o beklaga dig bara dum jävel eller som de brukar säga om såna som dig horunge .ring din mamma o klaga istället de e hennes fel att hon fött en sån skit som dig som tror sig vara mer värd än folk i allmänhet bara för att slippa skämmas för att du lever på andra
        och ja betackar mig för nåt svar från en sån skit hög som dig

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Apr 03, 2011 @ 21:42:42

          Sådana är ni islamistkramarna! Klarar inte en enkel debatt! På dom rader du skrev hade du fått plats med fina argument, ifall du hade några! Och det hade inte tagit längre tid. Stackare!

          Svara

          • jalle
            Apr 03, 2011 @ 23:02:58

            vad skulle det va för mening med att ja skulle få in några FINA argument om du redan vet om de

  11. Nollställd
    Apr 03, 2011 @ 14:14:44

    Du har fullständigt rätt, vidhåller man ett leverne som på intet vis är förenligt med vårt har vi ingen skyldighet att känna förbarmande med dessa blodsugare som inte kan se något vackert eller gott utan att trakta efter att förstöra det.Man behöver endast se en video med dessa skränande och adrenalinstinna galningar som kommer upp i full orkanstyrka för varje oförrätt, äkta eller påhittad, för att inse hur primitiva dessa människor är och hur närstående djuren de är.Rainfeldt och co borde verkligen frukta folkets vrede, för att svenskarna för sin överlevnads skull är tvungna att resa sig är ofrånkomligt.Se bara på Finland vad som händer där, trots det fåtal de tagit emot.

    Svara

  12. lasse
    Apr 03, 2011 @ 12:31:04

    Håller med Alla dessa negrer som kommer hit bara för att få det bra Det är inga fattiglappar som kommer hit Nerlusade med guld här o där Fina kläder Upptäkt att jag som svensk får nöja mig med ärtsoppa ,medans invandrare kommer med fulla vagnar med mat , Nya barnvagnar ,fullt med ungar som föds upp med godis o dricka Mobiltelefon har alla och ringer konstant i denna ,förmodligen till hemlandet Kanske en timma om dagen årskostnad 42000kr Hur fan kan det få gå till så här

    Svara

    • ???
      Apr 03, 2011 @ 14:04:14

      Skaffa dig en bättre utbildning och jobb då bonde. Istället för att hata folk med annan hudfärg. urlöjligt.

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Apr 03, 2011 @ 14:21:37

        Vilken hudfärg har muslimer? Handlar inte om hudfärg: många av oss välkomnar fredliga och intelligenta japaner, kineser, indier, vietnameser och många andra! Bara inte muslimer som skapar problem varthelst dom dyker upp: intolerans, hat och våld!

        Svara

        • Anonym
          Apr 03, 2011 @ 14:47:41

          Mycket av det du säger är fel. Det märks att du blivit hjärntvättad av media och fått den där bilden av just muslimer. Du kanske inte visste att ”islamist”, ”terrorist”, ”taliban” och alla dessa ord är uppfinningar av USA. De finansieras och tränas av USA. Det är ett sätt att få sådana lättlurade människor som dig att hata muslimer. De har som mål att ”utrota” religionen och göra världen till ett, där folket likt robotar styrs och hjärntvättas. Du är ett bevis på att de verkligen lyckats… Om du har någon kunskap om muslimer, om du personligen känner någon muslim, borde du veta att troende muslimer är väldigt fredliga och har funnit inre harmoni, vilket vi som inte har någon tro knappast kan finna…

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Apr 03, 2011 @ 18:36:39

            Undrar vad biståndsarbetarna i Afghanistan säger om det? Muslimerna visar att dom är några jävla rasister som inte drar sig för att skära halsen av oskyldiga bistådsarbetare! Jag har inte sett några muslimska demonstrationer mot morden, däremot mot koranbränningen!

            Jag känner personligen muslimer ja! Jag hatar inte alls muslimer! Jag är bara less på alla problem som härrör från den religionen! Otacksamma jävlar!

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: