Ynkryggen Reinfeldt!

http://youtu.be/7AVk9hKnq_U

Ingen förvånas över att Reinfeldt inte vågar möta Juholt i en debatt om sjukvården. Hade han varit en karl med gott självförtroende skulle han se fram emot ett möte där han får visa sin politiks ”överlägsenhet”. Han är helt jävla kass helt enkelt. Tyvärr Reinfeldt, senast vid partiledardebatten 2014, tvingas du möta honom! Året då SD når 10-20 %.

Själv ser jag mycket fram emot en debatt mellan Reinfeldt och Juholt, där Juholt lär klä av Reinfeldt!

Vägrade debattera med Juholt.

Reinfeldt nobbar debatt med Juholt

Reinfeldts nej kan minska röstandet

n b b t t
3 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Observer
    Apr 12, 2011 @ 19:05:31

    Svara

  2. Observer
    Apr 12, 2011 @ 18:58:30

    Men nog är det väl inom SD som framtiden finns! Juholt är av samma skrot och korn som övriga feminister inom Socialdemokraterna. Bara kjolen fattas på honom! Vad som behövs är ett parti som också går emot Genusvansinnet inom systemet. Hur många miljoner slösar man inte på Genusvetenskap i Sverige där feministiska medystrar sitter och sysselsätter varandra!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 13, 2011 @ 00:38:13

      Självklart är SD framtiden. För mig gäller SD och inget annat. Dock njuter jag av god underhållning! Men jag står närmare Juholt än Reinfeldt. Närmare Reinfeldt än Sahlin! Håller helt med dig om genusvansinnet. För mig är Juholt-Reinfeldt som att se en match mellan Tyson-Woody Allen! Jag ogillar Reinfeldt så till den milda grad att jag vill se honom krossar. Juholt är mannen för jobbet. Juholts personlighet är överlägsen Reinfeldts.

      Svara

Kommentera

