Nyttig idiot hängd av islamister!

Det vimlar av nyttiga idioter, islamistkramare som tycker att islam är minst lika bra som kristendomen. At muslimerna helst vill bo sig i kristna länder, blundar dom för.

Vittorio fattade inte att islamisterna inte delade hans fina västerländska värderingar. Han förstod varken islam eller dess stora betydelse. Det blev hans öde.

Vittorio Arrigoni fick en islam-lektion i Gaza. Efter tortyr hängdes han. Mitt råd till hans kompisar: läs på, så kanske ni slipper undervisas av wahabbiter. Ni är otrogna hundar oavsett hur mycket ni hjälper muslimerna.  Ateistiska vänsteraktivister anses dessutom mycket sämre än kristna. Dom flesta islamister utnyttjar er, andra mördar er, men alla föraktar er! Ingen, inte ens islamister, respekterar en förrädare! Man kan låtsas, men det är en annan sak.

Vittorio Arrigoni fick betala ett högt pris för sin naivitet! Han förstod inte.

Återigen en hård, men sann, rubrik! Jag funderade fram och tillbaks på om jag borde ändra rubriken, av respekt för Vittorio. Men då missar jag poängen, som ju är att dessa ”nyttiga idioter” faktiskt inte förstår islamisterna. Det är som att försöka hantera en orm utan att först försöka förstå ormen. Har jag fel? Dom beter sig korkat och jag måste få fram det! Jag vet förstås att inlägget kommer att portas av alla tidningar.

Jag kan se framför mig hur han snyftade framför islamisterna ”men jag står ju på er sida!”. Men i deras ögon är han guds fiende och bör behandlas som en sådan! ”Han är ju fan inte ens muslim!”

Hoppas andra nyttiga idioter har förstånd att dra lärdom av Vittorios öde!

Så här skrev jag på denna sajt. Nästan säkert publiceras inte kommentaren:

He was an infidel, right? Probably not even religious. And thats a disgrace according to the Quran. The Quran doesnt say that some infidels are OK! Or is the Quran irrellevant? I dont think so!

Kidnappad italienare hittad död
Italienare kidnappad i Gaza     Fredskämpen gav sitt liv för Gaza 5

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. jihadjanne
    Apr 18, 2011 @ 20:26:11

    han får väl skylla sig själv idioten om han skulle dit spela nån jvla hjälte

    Svara

  2. Kalle
    Apr 17, 2011 @ 09:56:13

    Hur smart är det att mörda en medlöpare ? Visserligen var han bara en otrogen hund, men jag tror knappt de får fler italienare att sätta sin fot där.
    Terroristorg Hamas har fördömt dådet. Vad skulle de annars göra ? Deras ev goodwil ligger ju redan på kraftigt minus.
    Och dessa välkomnar kungariket Sverige !

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Apr 17, 2011 @ 19:58:22

      Hamas föraktar alla vänsteraktivister. Dom är islamister, så islam är det viktiga. Dom är dock smarta nog att ta emot hjälp från nyttiga idioter. När dom hjälpt färdigt slängs dom på soptippen.

      Svara

    • Uffe Bing
      Apr 24, 2011 @ 21:08:01

      Ett visst svinn får man räkna med. Och nyttiga idioter är ju just nyttiga idioter, varför de används just till nyttiga uppgifter.

      Svara

  3. Nisse Pärlemor
    Apr 16, 2011 @ 23:07:11

    Ja, inte bara nyttiga idioter. Det formligen vimlar av idioter överallt. Men det får vi helt enkelt ha överseende med, leva med. Det är det som bygger vårt samhälle. Ooops, kanske fel sagt. Menade förstås att alla behövs, o.s.v. et.c.

    Svara

    • Nisse Pärlemor
      Apr 16, 2011 @ 23:49:55

      Usch! sa jag verkligen det där?

      Menade förstås att det är hemskt att människor inte fritt kan hänge sig åt fria fantasier som religion och vördnad för imaginära figurer. Ja, just det menade jag. Det var väl inte nedsättande eller kontroversiellt på något sätt, hoppas jag.

      Svara

      • Nisse Pärlemor
        Apr 16, 2011 @ 23:53:55

        Men, vad svårt det var idag. Egentligen menar jag att alla människor har lika värde, typ. Och att vi alla sitter i samma båt, typ.

        Svara

Kommentera

