Islam sanktionerar pedofili!

Det är klart som korvspad att islam accepterar och t om uppmuntrar pedofili. Eftersom muslimernas främsta förebild hade samlag med en 9-åring, så blir detta ett efterföljansvärt exempel, oavsett vad svensk PK-media svamlar om! Koranen uppmanar muslimerna att följa Muhammeds exempel.

Här i Sverige känner vi alla till barnäktenskapen, som sker med svenska myndigheters goda minne. Svenska pedofiler hamnar i fängelse, medan muslimska får grönt ljus!

Wikileaks avslöjande att småflickor säljs som sexslavar i Muhammeds hemland bör inte förvåna någon.

varför förnekar inte muslimerna detta?

Dom kan inte! För hennes ålder vid samlaget återges i ett flertal av dom allra främsta haditherna och på flera ställen i dessa. Tillsammans med Koranen är haditherna helt centrala för islam och kan inte undvaras. Dom utgör de trovärdigaste källorna till Muhammeds leverne. Att hävda att haditherna far med osanning är ett allvarligt brott enligt islam! så muslimerna förnekar det inte.

[http://youtu.be/F13gtjjDEgE]

här kan ni läsa om dom överväldigande bevisen.

 

Femåriga flickor säljs som sexslavar

Småflickor görs till sexslavar

Småflickorna blir sexslavar åt rika saudier

Advertisements

34 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Josefina Bergfast
    Maj 10, 2011 @ 12:49:09

    Det kan ju vara, som kuriosa, intressant att kasta ett öga genom de europeiska kungliga, och adliga släkterna, och deras giftasåldrar, inklusive deras släktskapsförhållanden. Ofta var där kusingiften, men också ”mostrar och fastrar” som gifte sig med sina syskonbarn. Prins Albert och drottning Victoria var ju kusiner, och många, många andra ….och de låga åldrarna, 13, 14, 15, 16 år och så vidare, var det absolut vanligaste….

    Eleonora av Akvitanien (Aliénor d’Aquitaine), född ca. 1124, död 1 april 1204 gift 1137-1152 med Ludvig VII av Frankrike med vilken hon fick två döttrar.

    Eleanora av Provence, född ca 1223, död 26 juni 1291, engelsk drottning, gift med kung Henrik III av England.
    Eleonora gifte sig med Henrik III 14 januari 1236. Hon hade aldrig sett honom innan bröllopet och aldrig satt sin fot i hans försvagade rike. Edmund Rich, ärkebiskop av Canterbury vigde dem. Eleanora och Henrik fick fem barn:

    Eleanora av Kastilien, född 1241, död 28 november 1290, var en engelsk drottning och Edvard I av Englands första hustru.
    Hon gifte sig med Edvard, son till Henrik III av England, i oktober 1254 i Burgos
    1. Dotter, dödfödd i maj 1255 i Bordeaux, Frankrike.

    Rikard II, (eng. Richard II), född 6 januari 1367 i Bordeaux, död 14 februari 1400, kung av England 1377-1399.
    Gift:
    1. 1382 med Anna av Böhmen (1366-1394)
    Henrik IV, (eng. Henry IV), född 3 april 1367, död 20 mars 1413.

    Henrik gifte sig 1380 med Marie de Bohun;

    Marie de Bohun, född ca 1369, död 4 juni 1394, var Henrik Bolingbrokes hustru och mor till Henrik V,

    Katarina av Aragonien, född 16 december 1485 i Alcalá de Henares, 1501 avreste Katarina till England från Spanien för att gifta sig med Arthur, prins av Wales. Den 14 november 1501 vigdes de i Sankt Pauls-katedralen. Den 2 april 1502 avled dock Arthur . Katarina var yngsta barn till Isabella I av Kastilien och Ferdinand II av Aragonien, och syster till Johanna den vansinniga.
    Ferdinand II av Aragonien , kallad den katolske, född 10 mars 1452 i Soz, Aragonien. Den 19 oktober 1469 gifte han sig med sin kusin, Isabella I av Kastilien, Isabella I av Kastilien , född 22 april 1451.
    Margareta Tudor, född 28 november 1489 på Westminsterpalatset i London. Gift med Jakob IV av Skottland, den 25 januari 1502.
    Karl I (engelska: Charles I), född 19 november 1600 på Dunfermline Palace i Skottland, död 30 januari 1649 , giftermål med franske kungen Ludvig XIII:s syster Henrietta Maria i (november 1624. Henrietta Maria av Frankrike, född 15 november 1609 i Paris.

    Etc. etc. Det är bara att bläddra vidare genom de olika släkterna i Europa och studera åldrar och släktskapsförhållanden, ända fram till våra dagar…

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 10, 2011 @ 13:17:35

      En imponerande sammanställning, men du missar poängen! Koranen uppmanar muslimerna att följa Muhammeds exempel och han hade samlag med en 9-åring.
      Kristna uppmanas att följa Jesus exempel och han knullade inga småbarn!
      En god muslim knullar småbarn, medan en god kristen inte gör det! En avgörande skillnad.

      Min poäng är int iofs att Muhammed hade samlag med barn, utan att koranen uppmanar muslimerna att göra detsamma!

      En religion kan inte lastas för felsteg i strid med läran, men den kan lastas för felsteg i enlighet med läran!

      Svara

      • Josefina Bergfast
        Maj 10, 2011 @ 13:49:37

        Ja, det är verkligen ett bedrövligt, och absolut inte försvarbart förfarande, om det nu praktiseras som något slags ”ideal” i stor omfattning.
        Det jag vill belysa med min insändare är hur ”illa det också”, uppenbarligen, är ställt i den ”högtstående västerländska” civilisationen, men det innebär inte automatiskt försvar för de negativa sidorna av islam.
        Men man kanske ska försöka komma ihåg att många kanske i mångt och mycket lever efter de förhållanden, traditioner och sedvänjor som de är präglade av, efter deras levnadsförhållanden, med klan och stamrelationer som sammanhållande socialt kitt….
        Mänsklighetens historia är mycket grym, barbarisk och krigisk. De europeiska kunga- och furstehusens släktförhållanden, som också var några slags klanarrangemang, för åtkomst av makt och inflytande, innehöll också mycket fula förfaranden, med intriger, mord och förgiftningar om vartannat….
        Svårt att veta hur människor ska kunna ”kultiveras” till sundare, klokare, bättre livsstilar, med större empati, förståelse och insikter…..

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 10, 2011 @ 16:07:16

          Du kommer aldrig ifrån att profeten hade barnsex och att det då utgör en del av islam. Det finns bara ett sätt att komma ifrån det, att ta avstånd från islam. men det problemet är för stort för att svenska debattörer ens skall våga ta i ämnet. Lugnare då att se mellan fingrarna på muslimsk pedofili.

          Svara

          • Josefina Bergfast
            Maj 10, 2011 @ 16:43:05

            Man behöver då gå till ”roten av problemet” (kring varför alltför många (invandrare), muslimer, tillåtits invandra till Sverige. De ansvarig för att detta har tillåtits ske i den omfattning som har skett, är de som behöver ”attackeras” och ”avslöjas”.

            Islam är ”en främmande religion”, för de flesta västerlänningar, (liksom också det västerländska samhället, och västerlänningar, är ”främmande” för många muslimer), men väst har för den sakens skull ingen rätt att klanka ned på deras sedvänjor och religion.

            De kan ha sina traditioner, konflikter, inbördesstridigheter, och moderninseringar, för sig själva.

            Varför har de tillåtits komma hit i alltför stor omfattninga? Vilka är ansvariga för det, och hur har det gått till? Det är viktiga frågor, om man menar att det finns för många muslimer här.

            Att försöka ge sig på en religion som har 1,5 miljarder utövare, är väl ganska övermaga ändå? Vilka ”idioter” (vill dra med sig alltfler västländer?) på ett sådant ”företag” (Som endast verkar medföra än fler ”flyktingar” till Europa?)….

            Varför, hur och vilka är det som ”driver” denna ”utveckling”?

            Hatar de muslimer? Eller hatar de Europa och européer? Är det ”kapitalister”, eller är det ”kommunister”?….

            Islam har naturligtvis brister, (precis som alla religioner och ismer), men vilka, eller vad, är det som ser till att muslimerna ”måste” lämna sina egna länder?…

          • KLARTEXTEN!
            Maj 10, 2011 @ 22:32:42

            skälet till den muslimska massinvandringen är att svenskarna i allmänhet är otroligt naiva. man tror att alla tänker som en själva, delar våra grundläggande värderingar. ett stort misstag! beror på okunskap och dumhet.

            Islam hämmar mänskligt skapande och välstånd, är oförenlig med demokrati, yttrandefrihet och jämlikhet. muslimerna är för dumma för att se sambandet med islam. många svenskar har också svårt att fatta detta.

      • profanum_vulgu
        Maj 10, 2011 @ 17:00:25

        Judar och kristna ska ju följa Moses exempel (hans handlande utgör exempel på lagens tillämpning) och han beordrade ju våldtäkt på samtliga flickor i ett helt folk.

        Svara

        • Josefina Bergfast
          Maj 10, 2011 @ 19:48:24

          Kung Håkon av Norges föräldrar var också kusiner….

          Hur som helst. Det är naturligtvis inte försvarbart att (små) flickor får ingå äktenskap, vare sig det är sanktionerat av GT´s profeter, eller av islams.

          Betänk att de flesta ”moraliska” (religiösa), lagar är skrivna av män, liksom också många ideologiska ismer och politiska (förödande) doktriner.

          Det har konstaterats vetenskapligt på senare år, att kvinnor och män har fundamentalt olika hjärnor, vilket kan vara bidragande orsaker till att män och kvinnor (flickor och pojka, tanter och farbröder) kan se på livet och tillvaron så fundamentalt olika….

          Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 10, 2011 @ 23:27:41

          skitsnack! Judar och kristna skall inte följa moses exempel och gör det inte heller. Men muslimerna skall följa muhammeds exempel och gör det!

          Svara

          • profanum_vulgu
            Maj 11, 2011 @ 08:57:01

            Har du inte gått i svensk grundskola? Kristendomsundervisning var obligatoriskt i lågstadiet på min tid.

            Moses handlingar som är beskrivna i lagen utgör lagregler. En jude eller kristen får inte bryta mot ens ett komma i lagen. Det åligger en kristen att mörda alla kvinnor, män och pojkar i ett besegrat folk och att våldta och förslava alla flickor. Detta efter Moses exempel.

          • KLARTEXTEN!
            Maj 11, 2011 @ 23:06:44

            För att göra en lång historia kort:
            Kristna länder har överlag utvecklats till sekulära och demokratiska välfärdsstater medan muslimska länder överlag är fattiga och odemokratiska med ena foten kvar i medeltiden.

            Medeltida barbari tillämpas numera endast av muslimer.

          • Anonym
            Maj 11, 2011 @ 18:46:50

            Judar och kristna är ålagda att leva efter budorden inte att åtfölja någon specifik profets leverne och handlingar.

          • KLARTEXTEN!
            Maj 11, 2011 @ 23:24:37

            Huvudet på spiken!

          • profanum_vulgus
            Maj 11, 2011 @ 23:29:28

            Anonym:
            Moses exempel som nämns i lagen ÄR lag.
            De ska åtföljas till varje punkt och pricka.

          • KLARTEXTEN!
            Maj 11, 2011 @ 23:51:24

            Bevisa det.

            Islam är den enda världsreligionen som uppmuntrar till pedofili!

          • profanum_vulgus
            Maj 12, 2011 @ 13:00:18

            Bevisa att GT är lag???? Vilket land gick du i grundskolan i?

            Dumheter. Maria tvångsgiftes ju av präster med den 90-årige Josef då hon var tolv år gammal.
            Moses förordade våldtäkt av alla flickor i besegrade folk.
            osv osv.

          • KLARTEXTEN!
            Maj 12, 2011 @ 14:10:10

            Var står det någonstans att en god kristen bör knulla småbarn?

    • wmb
      Maj 10, 2011 @ 20:08:07

      ”… ända fram till våra dagar …”

      Varför är dina exempel flera hundra år gamla då? Det hade varit mer intressant om du hade koncentrerat din lista på kändisar som gift sig under det senaste halvseklet.

      Svara

      • Josefina Bergfast
        Maj 10, 2011 @ 22:22:39

        Det är bara att fortsätta att följa ”trådarna”, och forska vidare framåt i tiden….Det är så oändligt många furste- och kungahus, där ”ingifte” (mellan kusiner osv.), förekommit, så det skulle vara alldeles för många att räkna upp…
        Jag påbörjade endast ”den oändliga listan”, (ganska långt tillbaka i tiden eftersom också islams början är långt tillbaka).

        Naturligtvis har KLARTEXTEN f.ö. rätt i att kritisera dessa vidriga sedvänjor, och tycka, som säkert många med honom tycker, mycket illa om dem, men också den västerländska historien är ofullkomlig…..

        Det är klart att dessa vidriga sedvänjor (eller sanktionerade ” religiösa muslimska ideal”, är ingenting annat än avskyvärda, men frågan är HUR man kan övertala människor att förändra sina ideal?…

        Genom att bomba deras länder?…

        Risken finns att de blir än mer ”fanatiska” i stället? Och, inte minst, ”flyr” till väst i ännu större omfattning?

        Då är frågan om det är det som är en del i projektet ”bomba muslimska länder”?….

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 10, 2011 @ 23:40:42

          Det väsentliga är att kristna länder överlag har utvecklats till sekulära, demokratiska välfärdsstater. Muslimska länder har inte genomgått en sådan utveckling.

          Att kristna länder genomgått en positiv utveckling är skälet till att du går långt tillbaks i tiden. Inom islam händer skiten idag.

          Svara

          • Josefina Bergfast
            Maj 11, 2011 @ 08:09:33

            Som sagt, även ”kristna” länder har genomgått mycket inbördes stridigheter, och är ännu idag absolut inte ”perfekta”.

            Det verkar inte bättre (om man tittar i historisk tid och också nutid) att det förekommit och förekommer mycket ”galenskap”.

            Är det inte ”krigsgalenskap” (och krigspropaganda och ”hatmobiliseringar, där ”fiendens” allra värsta karaktärer plockas fram som ”typiska”) så år det ”sexgalenskap”?

            Kanske det trots allt, (nu när det finns möjligheter till konstgjorda befruktningar), inte vore så dumt om världens alla kvinnor helt enkelt slutade att föda pojkfoster?

            Sperma kan ju samlas nedfrysta ”spermabanker”, och så ”äntligen” skulle världen så sakteliga bli av med både ”krigs- och sexgalenskap”, genom att antalet män helt enkelt drastiskt minskade, (och så småningom helt och hållet försvann från jorden?) ….(!)

          • KLARTEXTEN!
            Maj 11, 2011 @ 08:39:20

            Du har en sällsynt förmåga att missa väsentligheterna! Om du ständigt hänger upp dig på undantagen så kommer du aldrig att begripa något alls!

            Jag upprepar: kristna länder har överlag utvecklats till demokratiska välfärdsstater medan muslimska länder överlag är fattiga, ojämlika länder med ingen, eller bristfällig demokrati!

            Det är inget fel på våra hjärnor, varken i muslimska länder eller här. Problemet är islam. Enda räddningen är att muslimerna blir sekulära och överger religionen.

          • Josefina Bergfast
            Maj 11, 2011 @ 13:10:54

            Jasså.

  2. harry
    Maj 10, 2011 @ 11:12:05

    Det är ingen idé att tro att en muslim ska berätta sanningen om den är obekväm för den han/hon ska lura.
    Googla på Al-takeyya eller kitman.

    Det är tillåtet att använda det orättfärdiga (ljuga) för att uppnå det rättfärdiga (islam).

    Dessutom med nuvarande skärpning av sexlagen som jag till stor del tycker är vriden, så är det att anse som våldtäkt om en man i 50-års åldern har sex med en 19-åring.

    Men detta om något visar hur säkert Svenska småflickor rör sig på våra gator, när den muslimska kulturen ”berikar” vårt samhälle!

    Svara

  3. M_B hagman
    Maj 10, 2011 @ 10:18:04

    Det blir värre och värre Hur kan man ge stöd till en religion med så ondskefulla medlemmar.Så fruktansvärt för dessa flickor.Hur kommer det sig att så många religioner ger stör till pedifiler?
    Varför är dessa män är så omogna att de inte klarar en relation med en vuxen kvinna som är på deras egen nivå??Hur kan man få dem att växa mentalt så de inte ger sig på barn.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 10, 2011 @ 10:21:23

      Muslimernas främste förebild hade barnsex. Problemet är omöjligt att lösa så länge muslimerna är religiösa! Vad vi kan göra är att inte låta dom komma hit i vart fall. För här ägnar dom sig åt barn- och tvångsäktenskap.

      Svara

  4. Kalle
    Maj 10, 2011 @ 08:49:12

    Ja, far vi antligen veta vad sanningen. Harkommer en ny version som jag inte hort tidigare. Far vi be om en forklaring snalla klartexten !

    Svara

  5. profanum_vulgu
    Maj 10, 2011 @ 08:27:24

    Du blir mindre och mindre ärlig.
    Bilden är en känd förfalskning (det är far och dotter som ombeds om en bild).
    Aisha var 19 år då hon hade sex med Muhammed.
    Muslimer ska inte härma Muhammed.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Maj 10, 2011 @ 10:51:37

      Nu får du fan sluta ljuga om Aishas ålder. Alla muslimer vet att han hade sex med henne när hon var 9 år! Bevisa ditt påstående att hon var 19! I koranen står klart och tydligt att muslimerna bör följa Muhammeds exempel! muhammeds exempel återges i haditherna. Vet du inget alls?

      Svara

      • profanum_vulgu
        Maj 10, 2011 @ 17:02:24

        Det har jag redan bevisat flera gånger.
        De flesta muslimer anser att hon var 19 och inte 9.

        Så då ska muslimer försöka skaffa lika många fruar som han hade?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Maj 10, 2011 @ 23:29:27

          Du har aldrig bevisat det! Ge mig bevis nu på Aishas ålder när hon hade samlag med muhammed! Om du skriver det en gång till utan att bevisa det, så portar jag dig från bloggen! Det får vara nog med dina lögner!

          Du skrev i gamla kommentarer att muslimska hadither utelämnade ettan i Aishas ålder. hon skulle alltså ha varit 19 istället för 9 år vid samlaget. Problemet var bara att i haditherna uppges hennes ålder inte i siffror utan i ord ”nio” (inte 9). Då tystnade du! Detta var dina sk bevis!

          Svara

    • Josefina Bergfast
      Maj 11, 2011 @ 19:59:54

      Onekligen kan där anas vissa släktdrag (över näsa och ögon bl. a.), så helt omöjligt att det faktiskt är far och dotter är det kanske inte….
      Vad vet man, helt säkert, om någonting egentligen…

      Ibland finns det faktiskt (mycket illvilliga) människor, som inte drar sig för att sprida lögner och ”förvridna”, eller ”överdrivna” och ”förvanskade” ”sanningar”, endast därför att det på ett eller annat vis tjänas deras egna syften, intressen och mål….

      Men, eftersom det verkar som om ”traditionen” också i västvärlden (omkring tiden för islams tillblivelse, och fram över århundradena, som jag visade prov på), verkar ha varit att faktiskt gifta sig med (enligt våra mått) alldeles för unga flickor (inte mycket mer än barn), så kanske det inte är omöjligt att äktenskapet förverkligades vid 9 eller 10 års ålder….

      Liksom alltså också Henrik IV gifte sig med en 11-årig flicka….Henrik IV, (eng. Henry IV), född 3 april 1367, död 20 mars 1413.Henrik gifte sig 1380 med Marie de Bohun; Marie de Bohun, född ca 1369, död 4 juni 1394, var Henrik Bolingbrokes hustru och mor till Henrik V…..

      ”Kungar” och ”profeter” kunde kanske göra lite som de ville….utan att för den sakens skull s.k. ”vanliga dödliga” i så särskilt stor utsträckning hade möjligheter till det….

      Överallt där man överskrider gränser behöver det kanske påtalas och fördömas, vare sig det är kungar, profeter, mångmiljadärer eller vanliga dödliga som begår övergrepp och kränkningar, vare sig det är i väst eller öst….

      De som i det offentliga rummet översexualiserar barn, vare sig genom leksaksindustrin, reklamindustrin, modeindustrin eller kosmetikaindustrin, samt film-, musik och tv-industrin, har naturligtvis också ett stort ansvar, som inte alltid axlas….

      De flesta människor, vare sig de är muslimer, kristna, hinduer, judar eller buddister osv., har förebilder i profeters ord och handlingar, men de flesta människor är ju inte profeter, och vet att de (eventuella) liv, som (kungar), profeter osv., levde, inte är möjligt för dem att leva….

      Många lärjungar och efterföljare till ”Gud” och ”Hans Ords förmedlare”, profeterna, försöker nog vara så ”goda” människor de kan…..men överallt och i alla tider finns det i anslutning till alla ”gudaläror” illdådare, mördare, banditer, tjuvar och bedragare, som med sina onda handlingar ”smutsar ner” ryktet för alla de övriga, ”goda” och ”välartade” anhängarna…

      Kan inte påstå att jag känner till Koranen särskilt mycket, men där finns väl riktlinjer kring att praktisera bigami med max fyra hustrur, vilket alltså skulle gälla för de vanliga muslimerna…

      Även mormonkyrkan har ju praktiserat detta, fullt öppet i USA, så islam är ju inte ensam om en sådan tradtion (även om den för de flesta kristna västerlänningar är svårt att begripa sig på)…

      Svara

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: