Shariapolisen slår till!

Våra svenska islamister vill ha detta i Sverige. Tro inget annat! Jag vill påminna om att Koranen och sharia är exakt densamma här som i dessa skitländer!

 

4 kommentarer (+lägga till din?)

  1. svenskasvensson
    Jun 29, 2011 @ 09:46:33

    Helt otroligt hur fega Reinfeldt och company är, vi Svenskar får skämmas för dessa fähundar.
    http://svenssonsfunderingar.wordpress.com/

    Svara

  2. kalle41
    Jun 29, 2011 @ 08:28:22

    Ja, det är tyvärr sant ! Fegfelt och de andra medlöparna till palestinavänstern och koranen och Sharia har lagt sig platta för denna medeltidsupplaga av religion och lagbok. Tur ändå att vi är några som protesterar i Sverige.
    I Tyskland, Italien, Frankrike och England har man kommit längre. Där har den sk multikulti avfärdats som en omöjlighet. Där kräver man assimilation vilket är ett fult ord i Sverige. Det är samma som främlingsfientlighet påstår vänstermedia.

    Svara

  3. Stig Olsson
    Jun 28, 2011 @ 23:22:43

    Det här är till 100% sant och jag håller helt med dig om att vi kommer att få detta vidriga även hit till oss i Sverige och det pga att våra politiker helt saknar ryggrad!

    Jag hoppas det är ok att jag tog ditt första klipp och la in på min egen blogg, för jag vill att folk ska få veta sanningen bakom shariaskiten!!!

    Svara

Kommentera

