Bög-bloggaren Bengt Held omfamnar islam!

HBT-rörelsen har tydligen bestämt sig för att välkomna islam.  T ex gör HBT- bloggaren Bengt Held det.  Han kan ju pröva att pride-festivala i Kairo! Vad islam vill göra med HBT-personer kan väl bara undgå idioter. Fick muslimerna bestämma blev det en kort process. Fast än så länge bestämmer dom inte, men kan kan mycket väl bara vara en tidsfråga.

 Här hängs fem homosexuella i Iran: 

 http://www.liveleak.com/view?i=518_1190245078

Bengt Held sviker sina HBT-rörelsen genom att ljuga om islam! Han säger i praktiken att muslimer egentligen gillar bögar. Vad händer sen när muslimerna är betydligt starkare än idag, när dom är säg 30 % av befolkningen? Kommer toleransen mot HBT att öka? Däri ligger Helds svek! Han ger vännerna ett rep och ber dom binda det runt sina halsar, för ”det är ofarligt”! Många gör det. Är det bättre att vara ärlig som jag? Är det jag eller Bengt som sviker HBT? Döm själv!

Nu säger jag inte att alla muslimer vill förbjuda HBT-personer att leva ut sin sexualitet, bara att en överväldigande majoritet vill det, även i Svedala!

Vad har vi då för objektiva tecken på att muslimerna är toleranta mot homosexuella? Inga såvitt jag kan se! Ser du något annat än ditt önsketänkande? Berätta!

Vad talar för att muslimerna kommer att ha en fortsatt intolerant attityd mot homosexuella? Först och främst har vi Koranens förbud mot homosexualitet. Ett solklart förbud. Koranen anses vara Guds egna ord, vartenda ett, så förbudet kan inte ignoreras av muslimerna. Att tro annat är bara önsketänkande! (se första videon). Lyssna för all del på vad muslimska företrädare säger och skriver om homosexuella. Läs muslimernas bloggar och i deras forum. Lyssna på ett antal av dom så lär du få en ganska bra bild! Låt muslimerna tala om vad dom tycker, det är inte vår sak!

Det finns inte och har aldrig funnits något muslimskt samhälle där homosexuella inte förföljs med stöd i lagen!

Sen har vi den Socialdemokratiska kristna Broderskapsrörelsen som anpassat sig till muslimernas homofobi. Detta säger dels att svenska muslimer är homofoba, dels att Broderskaparna accepterar detta. Varför skulle dom inte, när dumma bögar inte har förstånd att opponera sig?

Det är för mig uppenbart bögarna bestämt sig för att omfamna sin bödel, islam. Det är förstås inte vårt problem utan deras. Dom som inser islams hot mot HBT-rörelsen bör göra sin röst hörd!

Jag är besviken på att Held inte ens är beredda att öppet debattera islams och muslimers syn. Jag trodde mer om honom. Han tillvaratar hellre muslimernas än bögarnas intressen! Han hoppas att svenska muslimer skall ignorera koranens homo-förbud. Nu betraktar jag HBT-rörelsen som en samling idioter! Kan man säga annat om den som välkomnar sin bödel?

Vill dom inte kritisera muslimernas homofobi, så bör dom inte kritisera annan homofobi heller.

Jag är mycket tolerant mot HBT-personer, men inte mot idioter. Jag tror dom är för dumma för sitt eget bästa helt enkelt. Tolerans mot intoleransen är mycket illa.

Jag har debatterat och redogjort för min syn på Bengt Helds blogg, men killen verkar ha svårt att fatta. Nu får jag inte kommentera där heller, eftersom jag envisas med att säga sanningen om islams syn på HBT-personer.  Bengt Held kräver tolerans, men visar själv ingen! Jag gillar att debattera, men naturligtvis bara där det är högt i tak! Man frågar sig vem som skall värna bögarnas intressen gentemot islam. Det blir ingen det! Bögarna välkomnar sina banemän som en skock dumma får!

Nedan ett par inlägg av Held med mina kommenterar (även kopierade längst ner). I det första utvecklar jag min syn på HBT. I det andra bannlyser han mig. Vi som är toleranta mot HBT bannlyses medan  dom intoleranta välkomnas! Det bådar inte gott för bögarnas framtid, med tanke på hur kraftigt den musilmska befolkningen ökar här! Jag har kopierat mina kommentarer längst ner på denna sida.

Jag tycker förstås fortfarande att HBT-personer inte skall diskrimineras. Men nu anser jag att dom får skylla sig själva! Jag har viktigare saker att göra än att föra idioters talan.

KD tydligare i sin hbt-politik

Sd-politiker och imamer i samma säng. Del 2. 

Har Cameron och sd samma värderingar?

Tar avstånd från multikulturalism

Försvara inte diktaturer i HBT-personers namn

Så här skrev jag om HBT-personer på Bengt Helds blogg (SD-politiker och imamer ….):

Klartexten sa..Jag inser att det kan verka förvirrande och suspekt att heterosexuella SD:are skulle stötta homosexuella! Dom är ju ”intoleranta” av naturen. Allt skall ju vara i enlighet med gamla ”fina” ideal, folkhemsmodellen och kärnfamiljen. För mig är det mycket enkelt. Varje människa står till svars för sina BESLUT! Sexuell läggning är INGET BESLUT! Därför skall ingen skugga falla över olika sexuella läggningar, homosexuella, bisexuella, transsexuella, pedofiler, sadister, masochister osv!Det enda man kan begära att dom, som alla andra, inte skadar sina medmänniskor! Så allt som HBT-personer gör är OK för mig så länge ingen skadas. Det borde vara självklart för alla!
Oavsett vad som står i bibeln eller koranen!Därav följer att jag inte stöttar HBT-personers samtliga önskemål! Det gör mig inte till HBT-hatare! Av humanitära skäl anmäler jag avvikande åsikt i vissa frågor:
T ex är jag emot att homo-adoptioner. Av hänsyn till barnen. Annars blir resultatet psykologiska komplikationer, mobbing etc. Det är lättare för ett barn att växa upp i en normal kärnfamilj! Kanske det finns fler saker jag opponerar mig emot, men vet ej. Vad gäller homosexuellas giftermåla så är jag FÖR detta! Varför inte? Ingen tredje person drabbas (som i adoptionsfallet)! Det är bara att tillämpa allmänna humanitära regler, så poppar ett vettigt svar upp!Däremot påstår jag inte att HBT är ”normala”. Men å andra sidan så är inte heller ett geni normal! Vänsterhänta är det inte heller. Mänsklighetens och f ö allt levandes främsta mål är fortplantning. Att föra släktet vidare. Det är normen, det normala. Allt annat är onormalt!Men onormalt innebär inte att det förtjänar kritik! Absolut inte! Jag skulle kunna säga att HBT-personer är ”normala”. Visst, det är lätt att ljuga, och många gör det! För att vara politiskt korrekta. Men man behöver inte ljuga för att försvara HBT! Dom har INTE VALT LÄGGNINGEN! Därför måste den respekteras, helt oavsett om den är normal eller inte! Och vi skall inte lägga för stor vikt vid begreppet ”normal”. Jag menar bara att ifall begreppet används i dessa sammanhang bör vi vara ärliga. Annars är det OK att behandla alla sjuka, handikappade, färgblinda etc illa! Det faller på sin orimlighet! Jag menar inte att HBT är en SKADA, bara att det är onormalt. Normalt är en ändamålsenlig sexualitet. Och ingen kan väl förneka att det ljupare ändamålet med sex är fortplantning. All sex som inte leder till fortplantning är onormal. Men INTE DÅLIG! Vi skall bara vara ärliga med begreppen.Ingen skall lastas för något man inte BESLUTAT om som sagt, men dom som huggit av sitt eget ben (i onödan) förtjänar ingen respekt. Den som skadar andra förtjänar ingen respekt, oavsett läggning osv. På dessa grunder, förutom positiva personliga erfarenheter, vilar mina HBT-åsikter. HBT är onormalt, men HELT OK! Snarare tenderar jag att känna ödmjukhet, sympati och engagemang i vissheten om vilka enorma problem dessa människor OFÖRSKYLLT drabbas av! Märkvärdigare än så är det inte.Allmänmänsklig humanism kommer man långt med, men man måste vara konsekvent. Detta leder till att jag är stark kritiker mot ALLA religioner och ideologier som är emot våra humanistiska ideal! Det borde vi alla vara!För mig (och jag tror många delar mina åsikter) vore det ONORMALT att INTE respektera HBT-personer!

30 januari 2011 14:02

Klartexten sa…Jag har även debatterat ”TVÅNGSSTERILISERING” av transsexuella. Dom ACCEPTERAR sterilisering vid könsbyte, så det är förstås inget tvång! Vissa vill ”byta kön” UTAN att byta kön! Där ligger vansinnet! Könet avgörs av huruvida man har äggstockar eller testiklar. Dom yttre könsorganen är IRRELLEVANTA! Det vet alla med mediciniska kunskaper! Alltså kan man i logikens namn inte byta kön utan att åtminstone avlägsna könskörtlarna! Annars kan vi lika gärna byta längd i passet utan att kapa lite av benen! Det är idioti! Den debatten tar jag gärna med vem som helst. Det innebär inte att jag hatar transsexuella! Tvärtom! Jag säger bara att även dom måste följa sunt förnuft! Vill man inte byta kön, så behåller man könskörtlarna, fritt val! Alla HBT måst följa sunt förnuft, annars drabbas ni, som alla andra, av kritik!En människa med testiklar ÄR en man, inte en kvinna, OAVSETT hur tolerant jag är! Tolerant innebär INTE lögnaktig!Däremot är det fullständigt jävla självklart att dom måste få frysa in ägg och spermier! Allt annat är horribelt!

30 januari 2011 14:14

Klartexten sa…Jag vill tillägga några saker vad gäller homosexuellas adoptioner:Dom har ju faktiskt möjlighet att skaffa EGNA BARN! Ingen ifrågasätter det. Bögar har t ex skaffat barn med lesbiska kvinnor. Helt OK! Att den möjligheten finns måste tas med i kalkylen! När heterosexuella adopterar beror det oftast på att dom inte kan få barn.Det råder ingen brist på heterosexuella adoptivföräldrar ”wannabees” såvitt jag kan förstå. I annat fall vore det självklart att låta homosexuella adoptera.Problemet som det växande barnet lär drabbas av är reaktionerna från en intolerant omgivning och ”könsrollsgrubblerier”. Påverkar grubblerierna barnet positivt? Vad skulle barnet välja, ifall det fick och vet vad vi vet?Sen har vi homosexuella som är sterila. Då har dom ju ett legitimt skäl att adoptera. Då ställs de homosexuallas intressen mot barnets. Vems intressen bör väga tyngst och varför? Inte för ett ögonblick tror jag att homosexuella skulle vara sämre föräldrar! Jag sätter barnets psykiska hälsa främst. Därmed inte sagt att barnen skulle bli mentalpatienter. Men de får problem de annars hade sluppit, allt annat lika.

. r . t . o a :    n .

 

 

14 kommentarer (+lägga till din?)

  1. jesse fransson
    Feb 14, 2011 @ 22:25:46

    Jo du en Bög-Bengt skulle inte få det lätt när islam tar över pinnen i Sverige, Samma för Gardell, Brorsan hans förråder sin stjärtiga broder likt Kain å Abel

    Svara

  2. Holländskan
    Feb 11, 2011 @ 14:51:30

    Jag tror mig förstå dina invändningar gentemot homosexuella adoptioner (hoppas jag). Ett bögpar må vara uppfyllda av kärlek och välvilja men de saknar förmågan att vara de manliga förbilder som ett gossebarn behöver för att kunna utvecklas till en stolt och harmonisk man
    Visst kan barn uppfostras av ensamstående mödrar, som iofs kan göra ett enastående jobb , men i sådana situationer finns alltid möjligheten att styvpappor kan introduceras och göra kärnfamiljen komplett.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 11, 2011 @ 21:50:16

      Jo ungefär så. Du kan fråga dig själv vilket du skulle föredragit om du var ett känsligt och påverkbart spädbarn. Barnet skulle utsättas för mer eller mindre mobbing i skola och av ”vänner”. Varje barn skulle förstås föredra att slippa den risken och då är mamma pappa barn ett tryggare alternativ. Jag menar inte alls att bögarna är sämre förläldrar! För jag tror att dom flesta skulle göra sitt bästa! Det riskerar att ge barnet sexuella identitetsproblem, grubblerier, trakasserier etc. Inget vi bör utsätta det för.

      Svara

  3. Observer
    Feb 08, 2011 @ 21:03:52

    Sedan barnsben så har jag känt att det är ett lika stort fel att vidröra könsorganen på en samkönad individ som på ett barn. Jag har dock inte gått ut och förföljt HBT människor för den skull utan jag har respekterat dem trots att jag inte omfattar deras livsstil. Däremot börjar jag bli trött då HBT människorna påtvingar sin livsstil på andra människor med att trycka sina argument i facet på en. Vad har månntro Genus-aktivisterna, som inte låter pojkar vara pojkar, för livsstil i sitt privata liv?

    Svara

  4. Anders
    Feb 07, 2011 @ 22:06:35

    Det är kanske dags för bögarna ute i stugorna att ta sig en funderare på vilka som ska föra deras talan.

    Själv har jag svårt att tro att sexuell läggning förenar i några andra frågor – t.ex. Politik.

    Vad säger RVB om islam?

    (Riksförbundet Vi som Bajsar, d.v.s. Den intresseorganisation som företräder alla svenskar som någon gång behövt gå på toaletten)

    Idiotergör bäst att utplåna sig själva för att eliminera den genetiska påverkan på människosläktet som de annars får.
    Hoppas fler gör det.

    Svara

  5. Skeptisk
    Feb 07, 2011 @ 21:23:52

    Nu är jag ju inte insatt i debatten mellan Held och dig (många av inläggen var raderade verkar det som)men vad är det som säger att Helds åsikt i frågan motsvarar hela HBT-rörelsens? Tycker av det lilla jag sett och hört av islamisternas syn både vad det gäller jämliket mellan könen och synen på HBT-personer är avskräckande. Om nu bögarna vill omfamna islam så är det väl bara att ta med pojkvännen till moskén så får vi se hur toleranta de är… (länktips: http://tinyurl.com/6a2lkdw, http://tinyurl.com/ybc9zdp
    )

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 07, 2011 @ 21:39:32

      Så snart någon representant uttalat sig i islamfrågan har dom intagit samma attityd som Held. Jag räknade med att intolerante Held skulle radera kommentarerna så jag kopierade dom. Lägger upp det snarast.

      Svara

  6. Kalle
    Feb 07, 2011 @ 20:31:42

    Hur den soc dem kristna broderskapsrörelsens skulle kunna ha något gemensamt med de homofoba islamisterna är för mig en gåta !

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 07, 2011 @ 21:09:28

      Jag tror att det delvis handlar om att dom kristna sett hur religiositeten sjunkit mer och mer i landet. Sen kommer muslimern med sin eldiga religiositet och dom ser en chans till ”revival” för religionerna. Sen tror jag att alltför få satt sig in i vad islam innebär. Dom låter sig lätt luras av deras snack om tolerans etc. Ändå vågar dom inte avkräva muslimerna tolerans för kvinnor och bögar! Dom är dumma helt enkelt, enligt min mening. Dom gräver också sin egen grav.

      Svara

  7. ea1984
    Feb 07, 2011 @ 20:00:52

    Hur kan man trycka in så mkt ogrundat skitsnack på ett o samma blogginlägg?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Feb 07, 2011 @ 21:01:02

      Din kommentar saknar både fakta och analys. Helt virrig kort sagt! Säg vad som är ogrundat och varför det är ogrundat. Men det vågar du väl inte ditt ynkedom, för du skulle mosas.

      Svara

  8. Micke
    Feb 07, 2011 @ 19:06:57

    Människan är självdestruktiv av naturen; så även bögarna.

    Trist men sant

    Svara

Kommentera

