Socialdemokrat lägger upp SD:s ”medlemsregister”!

41 årige Raimo Norrgran Kettil (bilden) är en socialdemokrat som på sin partiblogg har lagt ut en länk till Sverigedemokraternas ”medlemsregister”. Vi vet att många av ren nyfikenhet och i studiesyfte hört av sig till SD och då hamnat på listan.

Syftet med publiceringen är naturligtvis att skrämma folk från att söka medlemskap i ett demokratiskt parti. Dom kan avslöjas och utsättas för trakasserier. Varje medborgare har grundlagskyddad rätt att hålla sin partitillhörighet hemlig. Att avslöja andras partitillhörighet är en antidemokratisk handling!

Jag undrar varför Breivik gav sig på oskyldiga ungdomar när vi uppenbarligen har fascister med Socialdemokratisk partibok!

Han lär redan ha polisanmälts. Men ta inte tillbaks anmälan för att han nu tagit bort länken! Brottet är redan begånget!

Bloggen med Register till Sverigedemokraterna (han har nu tvingats ta bort registret)

Ifall någon vill kontakta honom så har nu uppgifterna här:

Raimo Norrgran Kettil  född 3 juli 1970

Adress: Hede-Hult 39, Hedekas, Munkedal

hemtelefon:  0524-24110

mobil: 0761 61 67 62

email: raimonorrgran@hotmail.com

”Utan Nato hade vi haft ett folkmord” Björklund: Förläng insatsen. S tar inte utspelet på riktigt allvar. Khaddafi ska alliera sig med islamister DN på plats. Norge åker hem.   Medierna bör avstå från Breiviks förskönande bilder” bin Ladin skulle aldrig tas levande Mubarak inburen på bår i rättsalen  Kulturell bakgrund var försvårande omständighet ”Försvårande” våldta invandrarflicka Anonyme bloggaren kallas in till förhör16 svårt skadade. Tragedin i bilder. Breiviks omöjliga krav: Oslobomben vägde nästan ett helt ton Underjordisk tunnel tog stor del av smällen. Handlade på Ebay. Olycka räddade liv. Polisstöd. Det viktiga är att tänka på de fattiga Anders Behring Breiviks familj i en intervju med Aftonbladets reporter: Det är helt overkligt Hundratals tog farväl av Gizem Dogan, 17 Muhammad Alis brev till Norge Tungviktslegenden har skrivit brev till de sörjande i Norge Terrorns offer  Vakter kollade upp Breiviks bil Stoltenberg på  begravning för Utöya-offer Breiviks mat kollas för gift Norska butiker rensar bort krigsspel Breivik vill bli undersökt av japanska rättspsykiatriker Många vårdas fortfarande på sjukhus Anonym bloggare förhörs i polisutredningen Dålig kommunikation  vid terrorinsats 11 av de dödade stod på vallistor Nytt förhör mer konfronterande Stoltenberg vill undvika ”häxjakt” Ung Vänster skänker till Utøya Breivik köpte material på Ebay  Medlemmar  av minoritetsgrupper trakasserades Norska polisen tvingades kommunicera via fax Starkt stöd för Stoltenberg  Bomben i Oslo var på 950 kilo Ökat stöd för mångkulturellt Norge Polisen upprättar Breivik-enhet Uppsving för Arbeiderpartiet Norrmännen vill ha minnesdag 22 juli Elise överlevde Utøya Han leder Norge genom sorgen Trafikolycka räddade liv i Norge Breivik krävde  Stoltenbergs avgång Polisen söker svenskar med Breivik-koppling Norsk press: Breivik hade fler attentatsmål Här är Behring Breiviks krav Professorer varnar för brottsrubricering Inget hat hos  Esbati efter massakern Många trodde att det var en statskupp von Trier ångrar ”Dogville” Försäkringsbolagen täcker kostnader Polis uppges jaga svenskar för Breivik-kontakter Norsk polis: Breivik agerade sannolikt ensam Manifestation fyllde Sergels torg Massmordet väcker debatt om datavåld Vänsterläger utanför Åmål Alla döda identifierade – ingen längre saknad ”Sorgen sitter som is i oss alla” Borgerliga på  SSU-manifestation Offer från Utöya begravs Behring Breivik transporterad till nytt förhör Malin Ullgren: Mediernas prioriteringar och Reinfeldts tystnad om Norge provocerar  ”Osynlig” Reinfeldt väcker svenskars ilska Dröjde timmar innan antiterrorstyrka kallades in Övervägde döda hyresvärdens sambo Norrmän givmilda efter terrordåden Reinfeldt: Vi gav Norge stöd tidigt Rybak sjunger för mördade Bano Rashid Norgekommentar fick FPÖ att utesluta politiker   Nytt förhör med Behring Breivik under fredagen Sökandet på Utöya avslutat Terrordåden hotar inte turismen Ask vill se över regler för sprängämnen NRK ordnar stödkonsert i Oslo ”Dubbelmoral i medierna” Ambulanspersonal
blev beskjuten vid Utöya
Behring Breivik skriver tal i fängelset Behring Breivik filmad före terrorattentatet Miljardär samlar pengar till Utöya Svensk styrka dåligt rustad för attentat Nya detaljer kring Behring Breiviks gripande Bombbilen stod utanför Stoltenbergs ingång Kommission ska
utreda terrorangreppet
Många norrmän går med i partier Stor tillgång på illegala vapen Kontroversiell SD-politiker slutar blogga Stoltenberg: Jag hoppas att Norge kommer att växa sig starkare SSU håller kongress efter attacken Scouter tänker inte låta sig skrämmas Pappa ringde larmnummer – blev inte trodd Musikfestivaler tar Norge tillbaka Anne Holt: En gång var han en annan Oslos centralstation evakuerades efter bomblarm Vid stranden mittemot möts sorg och hopp Åkte från bomben i Oslo – hamnade i massakern ”Pressen bör ta mer hänsyn till offren” Så greps Behring Breivik Franska extremister uteslöt medlem Obama skrev i kondoleansbok 11 september-överlevare pratade sig igenom sorgen ”Bristen på tabu mot islamofobi är farlig” Namnen på de dödade och omkomna Breivik hade med sig stor resväska Djävulens advokat möter hat Försvarsadvokaten:
Breivik tror att han är i krig
Lång väg till rättegång mot Breivik 21 års fängelse kan bli 30 – eller evigt Här är hjältarna på Utøya Kräver översyn av svenska vapenlagar Vi är alla en del av Breiviks plan ”Vi kan inte tiga ihjäl hans berättelse” Artister ställde in spelningar ”Det hade kunnat hända i
Sverige”
Populister trängda efter attentaten Stora Experter: Terrorist är rätt ord Bedöms vara störd  – inte sjuk English Defence League erkänner kontakt SD-politiker: Inget attentat utan mångkulturen Dödade unga liknas med Hitlerjugend Just nu: Första lista med omkomna offentliggjord 150.000 hedrade terrorns offer ”Min vän Anders” – berättelsen om en mördare Dödstalen justeras ned Breivik lade alla besparingar på terrorattentaten Norska Säpo kände till kemikalieköp Flera konserter inställda i Norge Dödssiffran efter massakern kan sjunka Säpo granskar
terrormanifestet
Dilsa Demirbag-Sten: När ett samhälle står och väger Breiviks kopplingar till Storbritannien utreds Breivik häktad misstänkt för terrorbrott Svensk nazistretorik liknar Breiviks Detta har hänt: Måndagen 25 juli Pappan: Han var en vanlig men lite inåtvänd pojke Kirurgchef:
Behring Breivik använde dumdumkulor
Polisman offrade livet för sin son ”Manifestet visar att personen har tydliga tvångsmässiga drag” Polisen använde inte helikopter Troligen ingen vård för Breivik Forskare: En tydlig likhet med Ku Klux Klan Polisen slog till mot industriområde i Oslo Polisen: Vi kom så fort vi kunde Så planerade 32-åringen terrorattentaten Detta har hänt: Söndagen 24 juli Anders Behring Breivik erkänner Mördarens manifest beskriver attentaten Behring Breivik gav upp utan strid Norges sorg i bilder Troligen inga SSU:are på Utöya Misstänkte
massmördarens Facebooksida väcker frågor
Förstod inte att han filmade mördaren Få högerextrema grupperi Norge Campinggäster räddade livet på många ”Politiken behöver inte ha varit avgörande” Psykiatriprofessorn: Viktigt att våga prata med barnen ”Jag sa flera gånger att jag älskade henne” Knivbeväpnad man gripen utanför hotell Sundvolden Ögonvittne: Jag är övertygad om att det var två personer som sköt Reinfeldt: Idag är våra tankar hos Norge Just nu: Behring Breivik erkänner massmord Gärningsmannens näthat mot vänstern Stoltenberg: Mitt ungdomsparadis har förvandlats till ett helvete Han spelade död för att leva Jörgen, 18 år: Jag var livrädd Har uttryckt högerextrema åsikter 85 personer döda på Utöya Polisen utförde husrannsakan hos 32-åringen 15-åring låg under skyttens sten Terrorexpert: Det följer inga trender 32-åringen misstänks
för båda brotten
Norges smärta är vår Falsk polis sköt ihjäl minst tio på politiskt läger ”Han var helt täckt i blod”    ”Människokroppar låg utströdda” Skärpt bevakning i Stockholm Bilder från terrorattackerna i Norge. Svenskt vittne: Chockartat ”Man såg rakt igenom byggnaden” Norsk polis: Minst sju döda i explosionen Här evakueras centralstationen efter bomblarm Breiviks förklaring till massmordet Chockade norrmän sörjer Vittnen berättar om  skräcken Bilderna från Utöya Amatörfilm från Oslo Människans tunna hinna Terrorattackerna i Norge i bilder Beate Grimsrud
manar till självgranskning
Läs vittnenas berättelser Detta har hänt: Terrorattackerna i Norge   Chatt med Niklas Långström, professor i psykiatrisk epidemiologi Chatt om högerextremismen i Europa

9 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Micke
    Aug 05, 2011 @ 11:02:58

    Hybris är dock inte en god egenskap käre Klartexten, jag har tidigare sett dig som både rak och ödmjuk, men att ha den inställningen att du alltid krossar allt motstånd och att alla meningsmotståndare är svaga har blivit många stora ledares fall. Visst du vinner de flesta debatter men även en vinnare kan förlora. Du har dock troligen rätt angående motdebattörer inom vänstern som försvarar mångkultur och Islam.

    Humbleness is a virtue.

    Annars är inlägget i övrigt mycket bra, viktigt att dessa mörkermän inom sosseriet får visa sitt tryne i ljuset.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 05, 2011 @ 11:26:01

      Att jag är så jävla stöddig beror dels på att jag har rätt, men framförallt på att jag vill utmana motståndarna, vem som helst! Förlorar jag en debatt så beror det på att jag har fel! Och jag har sannerligen inget emot att låta sanningen segra! Jag blottar min strupe för mina motståndare! Hugg säger jag! Men ingen vågar hugga!

      Min utmaning är ett starkt test av våra ideer. Jag vill provocera motståndarna att kasta fram sin bästa man, som jag krossar skallen på! Det lär bli resultatet. Jag ser det som ytterst osannolikt att jag skulle motbevisas, men är inte rädd för det.

      Min styrka ligger inte i min argumentationsförmåga (som iofs är god) utan framförallt i att jag (vi) har rätt! Jag ser snabbt långt framåt, längre än mina motståndare. Då är det nästan svårt att förlora en debatt. Dessutom är jag väldigt tydlig, nästan konkret. Det är svårt att vinna en debatt med sådan tydlighet om du inte har rätt! Det är i sig en utmaning!

      Detta i kombination med en censurfri debatt är den rätta vägen. PK är deras religion som fjättrar dom, men jag är ateist.

      Svara

  2. Erik L.
    Aug 05, 2011 @ 00:04:50

    Nu lär svinskallen få sina fiskar varma!
    Det kan dock bli en liten vändpunkt i detta vansinne att förfölja politiker för sina åsikter när det kommer på tapeten på det här viset, tack PI för ett bra scoop.

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Aug 05, 2011 @ 00:51:52

      Jo det var bra av PI. Jag var så jävla förbannad att jag kokade! Tänkte skriva något dumt på hans blogg men beslöt att lugna mig och skrev av mig på min egen. Vilket jävla svin! Det visar vilka jävla fascister många av dom är!

      Svara

      • KLARTEXTEN!
        Aug 05, 2011 @ 00:59:31

        Jag vinner debatter i allas värld. Fast mina motståndares problem är att dom kliar sig i huvudet och tror att jag har retoriska knep när det bara är att se sanningen. Men jag måste vara helt ärlig! Minsta jag ljuger så får jag problem. Annars är det en dans bara.

        Mina motståndare är väldigt svaga.

        Svara

        • Erik L.
          Aug 05, 2011 @ 14:26:17

          Ja, du skulle behöva lite ordentligt motstånd emellanåt för att träna upp dig ifall det skulle komma något riktigt proffs….he he
          Men rent praktiskt så har dessa jävla muslimkramare och vänstersluskar en sinnesstörd verklighetsuppfattning, och vanligt folk tycker definitivt inte som dem.

          Nu befinner sig den här gruppen ofta i gammelmedia och hörs mycket, så därför är det viktigt med bloggar som bl.a din och nyhetssidor typ PI, röda mattan är utrullad lixom.

          Nånting som kommer att få stor genomslagskraft i höst, är SD Webb TV!

          Svara

          • KLARTEXTEN!
            Aug 05, 2011 @ 14:43:04

            Bring it on säger jag bara! Ett proffs har ingen chans om han har fel! Under bloggtiden har jag gått från sosse till Sverigedemokrat. Så visst kan jag ändra mig. Om jag är ärlig så kan jag aldrig göra bort mig fullständigt. Varför skulle jag frukta att ha fel, frukta sanningen? Bekymrar mig inte. Bekymrar mig mer att jag har rätt! För det är förjävligt!

            Jag är den förste som skulle applådera ifall massinvandring av muslimer vore bra för landet, demokatin och välfärden! varför inte???

            Men våra idioter till motståndare tror det för att dom vill tro det! Vi misstror det av logiska och faktamässiga skäl!

        • Erik L.
          Aug 05, 2011 @ 15:19:30

          Jaha du kommer från Sossarna, hela vår släkt kommer från Moderaterna.
          Tänk att vi alla kunde mötas i ett parti som tänker på Sveriges framtid längre än 4 år!!
          Jag märker att ungdomarna (yngre än 25 år) är väldigt förtjusta i SD, och när det gäller dem som äntligen får rösta för första gången 2014. ser jag ett helt fält med blåsippor framför mig.

          Svara

Kommentera

