Politiskt inkorrekt´s hårda censur!

Politiskt inkorrekt hycklar och ondgör sig över Expressens beslut om censur och åsiktsregistrering. Själv bedriver dom en mycket omfattande censur av politiskt oliktänkande t om  meningsfränder som mig. Fri debatt existerar inte på PI. Inte ens Expressen har någonsin censurerat mig! (Däremot gör Aftonbladet det ofta, så jag måste ständigt byta pseudonym)

Dom skriver att dom bara censurerar på goda grunder. Det stämmer inte! Jag frågade i två artiga mail varför jag portats, men fick inte ens något svar! Jag har stött på många andra med samma erfarenheter! PI ljuger sig blåa!

Jag säger att PI styrs av ett antal imbeciller! Idioterna kan inte klaga på tidningarnas censur samtidigt som dom själv censurerar som den värsta islamiststat!

En artikel på PI rubruceras Fulmedia visar sitt rätta ansikte – censurerar läsarkommentarer”. Hur fan kan man skriva så när man själv gör precis samma sak?

Dessa fjantar skadar oss invandringskritiker väldigt mycket! Deras censur ger tidningar ett fullgott alibi att själva censurera! Om vi censurerar våra meningsmotståndare så är det väl bara rätt av tidningarna att censurera oss, eller hur? Men PI är för korkade för att fatta detta! 

Jag kommer att fortsätta denna kritik mot PI tills dom ändrat sig och inför yttrandefrihet!  Varför gör jag detta? Jo därför att vi övertygar inte genom att censurera våra meningsmotståndare. Vi måste bemöta dom med argument. PI ökar den allmänna censuren i samhället!

Yttrandefrihet är ett tveeggat svärd, som gynnar den som har rätt. Anser PI att dom har rätt så bör dom tillämpa yttrandefrihet!

Till döskallarna på PI: Skärp er idioter!

Rövhålen på Politiskt Inkorrekt!

DN Därför stänger vi kommentarsfälten tillfälligt

Expressen stänger nätkommentarer

EXP Ny policy för artikelkommentarer

AB Allt hotfullare debattklimat – nu måste du stå för det du skriver

Kampen om orden Viktigt att orden inte förlorar sin betydelse Stå för vad du tycker på Aftonbladet

Tidningarna tjänar pengar på näthatet

Guillou vill åsiktsregistrera

SD-politiker utsatt för brandattentat

Välvilliga populister farligare än galningar

Attacken mot yttrandefriheten!

Media triggade Breivik!

Ny policy för artikelkommentarer

Tidningarna tjänar pengar på näthatet

Jakten på maskulinitet förenar högerextrema

17 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Tjatte
    Sep 12, 2011 @ 18:43:34

    Hänt mig många gånger.
    Senaste igår på den här, såg att en hel del blev borttaget där
    http://politisktinkorrekt.info/2011/09/11/911-tio-ar-sedan/
    postade en länk till http://www.911truth.org/
    och ja, givetvis var inlägget borta när jag kollade idag.

    Svara

  2. Rolf Westerberg
    Sep 02, 2011 @ 02:18:10

    Jag kommer ihåg att du blivit censurerad på PI jag råkade själv ut för detta idag när jag kommenterade en video där tusentals muslimer breder ut sig på Moskvas gator och ber.Min kommentar var följande,en skrämmande syn en mardröm ett varningstecken hindrar vi inte massinvandringen av muslimer så går vår västerländska civilisation under.Jag loggade också in via facebook.Vad har hänt på PI ren och skär censur!

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Sep 02, 2011 @ 08:20:18

      Exakt! Din kommentar var allt annat än kritisk! Precis som de flesta av mina kommentarer. Droppen för mig var när dom vägrade besvara två artiga mail. Jag tycker jag har märkt en jävla arrogans. En arrogans dom skall få äta upp. Att censurera motståndare behöver bara den göra som har fel! Den som har rätt tjänar på att ta debatten. Dom tänker med röven!

      Skulle någon av dom våga käfta emot så avrättar jag dom helt enkelt (med argument)! Lätt som en plätt!

      Svara

      • Rolf Westerberg
        Sep 02, 2011 @ 22:49:33

        Censuren på på PI har blivit hårdare,för någon månad sedan kunde jag kommentera om Islam och massinvandring utan problem.Men nu är censuren så hård att även islamkritiker som Robert Spencer, Kent Ekeroth eller Gert Wilder mfl inte skulle uppfylla de interna kriterierna för deras kommentarsfält.Då blir debatten helt utslätad och uddlös och därmed förlorar PI mycket av sin tidigare attraktionskraft,man tappar lusten att överhuvudtaget kommentera där.Följden blir att många kommer att söka sig till andra forum.Vad är det som pågår bakom kulisserna,kan det vara någon som ligger bakom och vill ta över på PI,eller är det krav från potentiella annonsörer?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Sep 03, 2011 @ 09:21:15

          Dom sket i byxorna efter Breiviks attentat. Dom har fegat till sig något oerhört. PI har blivit PK!

          Svara

          • Lövet
            Sep 03, 2011 @ 11:58:11

            Alternativt kan de börjat blockera de som, i PIs ögon, skadar SD med sina inlägg.

            Just my 2c.

          • KLARTEXTEN!
            Sep 03, 2011 @ 12:17:26

            Självklart är det så de tänker. Vad tror du skälet är till att jag är portad? Inte för jag bryr mig speciellt. Jag gillar att fajtas. Men dom borde inse att dom inte övertygar genom censur. Jag har stött på många som censurerats efter ett enstaka kritiskt inlägg. Det skapar tvivel på om PI har rätt. Berättigat tvivel! Man skall ifrågasätta den som inte vågar ta en fri debatt.

            Istället borde dom skapa en arena där invandringskritiker och invandrinsförespråkare kunde fajtas fritt. Då först kan saken avgöras definitivt och övertygande. Det är mycket bättre att skapa en arena för fri invandringsdebatt och motståndaren flyr (eller besegras) än att censurera. Annars blir det bara pajkastning. Motståndarna kan alltid, med rätta, hävda att PI inte vågar ta debatten! ”För dom skulle förlora!” Det är ju förstås idiotiskt, när man har rätt och skulle vunnit en fri debatt!

            Och varför motiverar dom inte när folk frågar efter skäl? Jag tycker dom är precis lika ruttna som tidningarna! Dom gör det lätt för tidningarna att införa censur. Varför skulle tidningarna inte ha censur om PI har det? Dom är lite korkade.

          • Lövet
            Sep 03, 2011 @ 12:57:46

            ”On 03 september 2011 at 12:17 KLARTEXTEN! said:
            Självklart är det så de tänker. Vad tror du skälet är till att jag är portad?”

            Ingen aning. Jag läser inte PI, förutom när du länkar dit.

          • KLARTEXTEN!
            Sep 03, 2011 @ 16:13:25

            Jag anser kort sagt att dom tänker för kortsiktigt. För PK. Det är synd på en sån fin blogg i övrigt. Men dom utnyttjar inte sin potential utan ställer tom till skada för oss alla.

  3. Osynlige Mannen
    Sep 01, 2011 @ 16:20:16

    Nåja, jag kom hit via en länk från högerspalten på PI. Gnäll lagom. Du kommer ändå aldrig att kunna tävla med de riktigt lättkränkta, de spelar liksom i en annan division…

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Sep 02, 2011 @ 03:54:05

      Jag har aldrig påstått annat än att PI är en bra blogg. Dom spolierar dock sin trovärdighet genom att inte våga ta debatten! Fegt och jävligt dumt! Dom är några jävla imbeciller som kritiserar tidningarnas censur samtidigt som dom själv censurerar ännu hårdare! Många läsare har klagat på deras omfattande censur!

      Och hade jag velat att denna blogg blev stor så skulle jag blogga i vart fall ett par gånger per dag. Men det kan gå 10 dagar mellan blogginlägg här. Dessutom tjänar jag (i motsats till PI) inte en krona på bloggen. Den är endast min säkerhetsventil!

      Svara

      • Osynlige Mannen
        Sep 03, 2011 @ 22:09:09

        Tja, jag vet inte jag. Kanske har PI blivit stramare sedan Gustavs tragiska bortgång, jag vet inte jag. Jag har själv skrivit några inlägg på PI under Gustavs tid och hade viss kontakt med honom via e-post. Nu har jag nog tappat gnistan och även lagt ner den egna bloggen. (Dock ej raderat den, eftersom mitt lösenord inte längre accepteras! Skit samma.) Jag känner att du kanske borde tagga ner lite. Du verkar ibland vara mer än lovligt ilsken. Men å andra sidan så känner jag ofta att jag själv håller på att koka över, så jag kanske fiser i korthus. Jag borde kanske helt enkelt hålla käft och låta andra säga och tycka vad de vill. Men det är svårt att hålla käft, eller hur? Och vi håller nog med varandra om det mesta, så jag tänker inte mucka med dig. Det största problemet är ju faktiskt bristen på yttrandefrihet.

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Sep 04, 2011 @ 08:26:18

          Jo jag går över gränsen ibland. Men jag blir så jävla förbannad emellanåt. Gustav var definitivt bra. Inget snack om att jag gillar PI. Men om dom dessutom tog debatten vore det grymt. Nu kan alla avfärda dom. ”Dom har fel för dom vågar inte ta debatten”. Tidningarna skulle få svårare att genomföra censur ifall PI inte hade censur.

          Svara

  4. Anonym
    Aug 31, 2011 @ 18:34:30

    Jag avskyr politisk korrekthet! Ännu mer avskyr jag idioter som t ex är emot en alla som har en viss religion!

    Svara

  5. Lövet
    Aug 30, 2011 @ 18:33:58

    igen 😉

    Svara

  6. Lövet
    Aug 30, 2011 @ 18:32:36

    😉

    Svara

  7. Trackback: Rundgång i censurdebatten - DN.se

Kommentera

