Problem med kommentarer

Sen igår kan jag inte kommentera, däremot skriva inlägg. Något tekniskt. Alla som känner mig vet att jag gillar att krossa skallar. Att inte kunna göra det är en rent traumatisk upplevelse. Jag kan heller inte lägga in bilder i mina inlägg. När jag klickar på att svara på en kommentar händer inget alls. I övrigt har jag inga problem med datorn. Så ni som väntar på svar får hålla er till tåls lite. Njut innan släggan faller! Förhoppningsvis blir glädjen kortvarig. He he.

Jag har nu svarat på ett annat sätt än mitt vanliga, vilket är betydligt mer tidskrävande. Så jag räknar med att vänta med ytterligare kommentarer till jag kan svara på vanligt sätt. Det borde väl lösa sig rätt snart.

2 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Kanin
    Sep 05, 2011 @ 09:14:39

    Kommentera utan att logga in då, eller klämmer skon någon annan stans?

    Svara

  2. kalle41
    Sep 05, 2011 @ 08:57:27

    Som jag hela tiden har upprepat: utrymmet för kommentarer begränsas allt mer och till slut finns bara en åsikt i landet. Början på åsiktdiktatur !

    Svara

Kommentera

