Även svenska muslimer är islamister!

Tre arabiska länder har nyligen haft val och i samtliga (Tunisien, Marocko och Egypten) vann islamisterna! En kvalificerad gissning är att dom vinner även i Libyen och i övriga arabländer där dom får rösta.

30 % av tunisier bosatta i Frankrike röstade på islamisterna. Samma sak med svenska muslimer. Finns inget skäl att tvivla på att dom lägger sin röst på islamister här, när dom får chansen.

Massinvandringen gör Sverige alltmer islamistiskt för varje år!

utan-invandrare-stannar-sverige hart-arbete-for-att-fa-behorighet hogskoleutbildad-bakom-ratten breiviks-halvsyster-uttryckte-oro breivik-fick-2-av-100-i-psykologiskt-test

11 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Sophia Suladrena
    Jan 02, 2012 @ 07:37:13

    Hejsan bloggen, jag tà nkte jag skulle uppdatera lite grann om vad som hà nder i mitt liv Just nu kà nner jag mig ganska så upptagen.

    Svara

  2. Evan Rupalanite
    Dec 24, 2011 @ 16:15:08

    Såg vi någon f r ndring så var det tv rtom en v nstersv ng i politiken påtvingad av samarbetet med V nsterpartiet och det faktum att de var tvungen att opponera sig mot Alliansregeringen.

    Svara

  3. Eleagle
    Dec 08, 2011 @ 18:04:13

    Vems blogg är detta, skicka ett meddelande till mig. har några frågor🙂
    eleagle@live.se

    Svara

  4. Sherlock
    Dec 07, 2011 @ 23:48:18

    Tjena Klartexten och ni som läser hemsidan (kan tänka mig att det är några belackare samt många fler nitiska?)

    Jag skriver här eftersom jag inte hittar något annat ställe som bättre passar in (med andra ord har jag inte för avsikt att kommentera rubriken)

    Det som fyllt min hjärna på sistone medan jag suttit på tunnelbanan och iakttagit och iakttagits är följande:

    Det som du antagligen är ute efter att belysa är INTE att spy ut din avsky mot invandrare och muslimer i första hand- det är din längtan efter svunna tider (som försvann alltför snabbt!)

    Jag vill inget hellre än att mitt barn får samma trygga uppväxt som jag själv fick. Mina föräldrar var inga höginkomsttagare, min pappa arbetade heltid medan min mamma var deltidsanställd. Ändå växte jag och mitt syskon upp i villa och hade egen häst. Vi fick ett ansvar som barn och unga och cyklade till stallet innan skolan, under lunchen och utfodrade osv. Vi visste vilken skola vi skulle gå i och vi visste vad vi skulle göra som vuxna. Allt handlade inte om klasstillhörighet på den tiden. Det var T R Y G G T. Vi hade kompisar ur alla samhällskikt; de som hade fler än 12 rum i villan och pool, och vi som hade färre rum utan pool. Vi hade kompisar som bodde en tvårumslägenhet. Det var inget problem och vi tänkte inte så på den tiden. Jag märkte ju att den där poolen ändå inte användes så mycket ändå och verkade mest vara till besvär med mögel och skit… Och den där tvåan var rätt mysig den med.

    Jag trodde ju liksom säkert många andra att mina eller mitt barn skulle få samma förutsättningar och på den tiden hette det att man inte behövde plugga för att få samma typ av liv…

    Men sen hände något: Medan jag jobbade på som jag brukade anställde plötsligt kommunen flera stycken som vare sig hade fattat hur jobbet gick till eller vad de egentligen gjorde där. Det blev outhärdligt!
    Först insåg jag inte varför de anställdes då jag på den tiden var mycket dåligt insatt i politik,men insåg snart att kommunen börjat anställa gratis arbetskraft med hjälp av ams/sfi.

    Det var då som jag sa upp mig och tänkte att jag säkert skulle få annat jobb. Men sen fick jag se att överallt var detta överenskommet.

    Det har hänt väldigt mycket med vår lilla ankdamm på alldeles för kort tid. Jag kan undra varför så många nya människor fått precis samma standard som vi som bott här hela våra liv och med ett tiotal generationer före? Varför det skulle var självklart att alla som blir nya medborgare får en pension som är på samma summa som min mormor som tagit hand om 11 barn sedan sekelskiftet i detta land, eller tom större, är något som får mitt hjärta att brista.

    För det var ingen som informerade henne om hur folkhemmet skulle bli. Hon trodde på sverige. Varför är det så konstigt och FEL att vi egentligen bara har en önskan att få bevara sverige så himla underbart som det var på den tiden???

    Jag kan känna ibland när jag läser dina texter,Klartexten att du hettar till och utformar orden till din nackdel. Jag skiter egentligen i allt vad islam heter och allt annat skit som har och kommer att förstöra vårt så förut fina hem. Jag önskar bara att skiten hade stannat där det hör hemma. Jag vill så gärna kunna älska mitt sverige så som jag en gång gjorde. DEt går inte att älska ett sverige som inte känns igen. Jag tror faan att jag snart sätter mig på parkbänken med de gamla pundarna och alkisarna. För detta jävla samhälle som grundar sig enbart på marknaden och allt annat jävla skit vill jag inte ha att göra med. MIN kärlek till mitt gamla hemland går INTE att SÄLJA!

    Svara

    • Sherlock
      Dec 08, 2011 @ 00:03:24

      Jag vill inflika (innan ngn annan viktigpetter gör det som inte är uppvuxen på samma sätt som jag) : BETÄNK först hur du definierar din egen uppväxt och vilken nationalitet DU skulle benämna den och var DITT hjärta finns, INNAN du går till attack mot det som JAG kallar för MITT och det som är SVENSKT. TÄNK på att DU också snyltar på MINA minnen innan du påstår dig ha SAMMA minnen eller vill göra om DIN bild av det sverige DU vill göra om det till! Tack på förhand!

      Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 12, 2011 @ 14:58:44

      Jovisst var Sverige bättre förr! Men jag hyser inga illusioner om att det landet någonsin kommer tillbaka! Däremot kan vi förhindra att läget försämras ytterligare! För om massinvandringen fortsätter oförändrat i 50 år till har vi 2-3 miljoner muslimer. Då är inte bara välfärden borta, utan än värre är att yttrandefriheten och jämlikheten allvarligt urholkats! Betänk hur stor hänsyn vi visar 500.000 muslimer. Hur blir det då inte när dom är 2-3 miljoner? Då är vi i skiten! Vill vi ha den framtiden för våra barn?

      Invandring av arbetslösa är illa nog, men att dom dessutom är muslimer, gör saken etter värre!

      Svara

  5. HH
    Dec 06, 2011 @ 14:17:47

    Kanske en del inte vågar rösta på något annat en islamisterna???!!! Extremister gör allt för att få sig anhängare…. Ordet ”hot” har aldrig kommit upp i tankebanan… Tro att en del vanliga, fredliga muslimer kanske känner att de måste rösta på något som de egentligen hatar, överlevnads instinkt u know…

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 12, 2011 @ 14:38:58

      Varför skulle dom känna sig tvingade att rösta på islamisterna ifall dom har valhemlighet? Och framförallt, varför har valkontrollanterna inte sett och hört detta i så fall? Din slutsats är osannolik!

      Svara

  6. Sherlock
    Dec 05, 2011 @ 20:06:25

    Svar från en Mammaist: You Have Got Mail!

    Svara

  7. Olli Rein
    Dec 05, 2011 @ 19:22:26

    Först, ska du ha tack för din länk. Sedan instämmer jag inte med skribenten före mig. Det finns gott om Salafister och Wahhabister i Sverige, Danmark och Norge, men de är många fler i Tyskland, där särskilt Salafisterna är talrika, och ofta leds av tyska konvertiter som Pierre Vogel, en f.d, proffsboxare, av storleken att döma så gick han troligtvis i den tyngsta klassen tungvikt, såvida han inte var så mycket tunnare, och att det är den arabiska kosten som gjort honom lika fet som de flesta araber.

    Att de skulle bli så många som 24 % i Kairo, var nog lite oväntat av de flesta, men att Det Muslimska Brödraskapet skulle få mer än 40 % var nog tvärtom oväntat lite. Man talade ju om egen majoritet före valet.

    Av den arabiska våren blev det inget annat än ett stort fiasko, och inget land kommer att få några egentliga förbättringar att tala om. Egypten, det folkrikaste av arabländerna, saknar ju det de flesta andra arabländer har, nämligen olja, åtminstone är det inte mycket som har hittats än så länge.

    Egypten är istället mycket beroende av sin turistindustri, något som har gått på sparlåga, ända sedan de första oroligheterna bröt ut i vintras. För någon vecka sedan fick de sin kreditvärdering sänkt till, B+ vilken är skräpstatus, men det var även redan tidigare kreditvärderingsbetyg.

    De som lever på turism, kan inte ha oroligheter i sitt land, eftersom detta drabbar alla i turistnäringar mycket hårt, och ska man åter dra i krig mot Israel, vilket framförs allt häftigare, så är den andra stora inkomstkällan Suezkanalen i stor fara att behöva stängas. Då kan det inte ta lång tid förrän landet Egypten går ner för räkning, likt ringvraket Pierre Vogel i Tyskland säkert har fått gjort när han boxades. Men det är det ingen fara för nu, och just därför kan Salafisterna bli mer farliga i Europa än i arabvärlden och där särskilt i Egypten.

    http://petterssons.bloggsida.se/politik/egypten-far-sankt-kreditbetyg

    Svara

  8. Z H
    Dec 05, 2011 @ 11:24:55

    Jihadister ökar mer och mer i arabländer men dem har även anhängare i europa. Det går åt miljarder för att finansiera terrorrorganisationer runt om i världen. De lever på två källor: fattighet och okunnighet på ena sidan och västvärldens omoraliska aktioner mot muslimer runt om i världen inklusive support för Israel.
    Jag tycker att det krävs hårdare tag mot dem å ena sidan och en ideologisk isoleringsprocess å andra sidan. Det finns hundratusentals muslimer i nordeuropa och miljontals i hela europa. De allra flesta är goda medborgare även om det finns en del sympatisörer. Genom att väcka debatt i massmedia och ha öppna diskussioner med dessa Jihadister så vinner man tillbaka potentiella sympatisörer och försvårar rekryteringen för terroristerna. Märk väl att en klar majoritet av muslimerna i världen ser dessa Jihadister (Salafister och Wahhabister) som deras största fiende. Detta är en stor fördel som västvärlden skall utnyttja.

    Svara

Kommentera

