Apartheid-media – idioternas skyddade verkstad!

Jag läste idag en artikel i DN där Björn Wiman, skyddad av censorerna, kastar skit på den enda fria median i dagens Sverige – bloggarna. Apartheid-media censurerar oliktänkande och då tänker jag på vår mest överhettade samhällsfråga – massinvandringen.

Jag skall villigt erkänna att Breivik skrev mycket förnuftigt i sitt manifest. Det har jag hävdat alltsedan hans dåraktiga attentat! Finns det någon PK-idiot som vågar utmana mig i denna fråga? Dagens idiot Björn Wiman t ex? Fast sannolikt vågar han inte lämna sin skyddade verkstad. Det är ju inte kul att få käftsmällar offentligt. Den debatten kan inte föras i gammel-media, eftersom censuren kväver all verklig debatt. I svensk PK-media förs endast en pseudodebatt om invandringen och islam.

På nätet förs den verkliga debatten, där man går till roten med problemet. Björn kallar yttrandefrihet för en pissränna! Detta bekräftar den låga status yttrandefriheten alltid haft hos kulturmarxisterna! Ta debatten istället ynkrygg!

Ett talande exempel på kulturmarxismen som genomsyrar dagens svenska media är att tidningar helt tiger om faktumet att kulturmarxisten nr 1 Jan Guillou varit en KGB-agent! Svensk media försöker helt tiga ihjäl detta. Guillou själv är knäpptyst. En landsförrädare som skyddas av tidningarna. Det säger inte så lite om vilka sjuka värderingar som råder!

Vi är många som inte respekterar dagens svenska fega, okunniga och dumma journalister. Personligen känner jag ett stort förakt för alla som kastar skit på andra utan att våga ta en fri debatt! Själv tillåter jag alla uttalanden på bloggen, så länge man argumenterar för sin sak!

Kommunismen har redan fallit och kulturmarxismen står på tur! Det är bara en tidsfråga.

bjorn-wiman-gardagens-kulturbolsjeviker-har-blivit-dagens-kulturmarxister unga-man-dominerar-pa-extremhogerns-sajter asylsokande-maste-vanta-pa-halsokoll dns-lasare-chattade-med-expos-daniel-poohl sa-erovrade-hogerextrema-jobbik-den-ungerska-opinionen man-kan-inte-ha-respekt-for-en-lag-dar-det-ar-okej-att-kalla-svenskar-idioter riksdagsledamot-talar-for-nazister-i-stockholm jag-ser-mig-inte-som-hogerextrem-pa-nagot-satt unga-man-dominerar-pa-extremhogerns-sajter tomt-vid-karl-xiis-staty-men-bomberjackan-har-bytts-till-blazer extremhogerns-nya-ansikte

14 kommentarer (+lägga till din?)

  1. frnkopplad
    Jan 02, 2012 @ 18:50:43

    Där slog du huvudet på spiken, Klartexten. Exakt vad jag menat när jag nämnt att jag förstår hur Breivik tänkte. Att ungdomarna sysslade med förräderi, fast de var för naiva för att inse det. Liksom alla andra som inte ser faran med muslimernas övertagande av europa. Jag har inte läst någon ”Eurabia-teori” men kan tänka mig vad den innehåller bara pga dess namn. Jag tycker att fokus ligger helt fel här: varför inte försöka ge sig på en intervju med någon dessa islam-lobbyister som sponsrar hjärntvätten bland fundamentalister vars inkomster får Ingvar Kamprad att se löjligt fattig ut? Tålamod och att inte synas i väst och att överta väst, är deras mål. Målen är inte långtifrån nådda.

    Är det detta som är eurabia-teorin så fattar jag. Men varför ödsla tid att benämna saker vid dess rätta namn? Dör jag så spelar det ringa roll om det var ett lasersvärd eller ett antikt svärd från bronsåldern som högg av min hals. Det finns faktiskt också många muslimer som flytt från förtryck och som bott här länge och som delar vår önskan att fördriva islamfundamentalisterna härifrån. Varför skriver inte de här? Jag vill gärna tro gott om människor,men ibland är det jäkligt svårt!

    Svara

    • frnkopplad
      Jan 02, 2012 @ 18:53:38

      Jo, jag glömde att skriva att jag självklart vet att dessa sponsorer och lobbyister håller sig väl gömda för västvärldens insyn. Men DET tror ni väl medelsvenssons inte på alls? Nej då, det FINNS ju ingha såna sponsorer som uttalat att de vill ta över världen…. Yeah right! Och bröderna Cartwright bor här bredvid.

      Svara

    • KLARTEXTEN!
      Jan 11, 2012 @ 02:12:21

      Det finns många bra muslimer. Men varje muslim kan bli fundamentalist och radikaliseras. Det räcker tydligen med att studera Koranen.

      Svara

  2. Erik
    Dec 29, 2011 @ 11:02:06

    Ursäkta, vad pratar du om? Jag debatterar ju ”diagnos och behandling” hela tiden. Dvs hur resultaten av massinvandringen ser ut, lär komma att se ut och vad som borde resp inte göras. Har du missat det?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 31, 2011 @ 20:10:30

      Du har gjort det i andra sammanhang, men inte i sammanhanget Breivik.

      Svara

      • Erik
        Dec 31, 2011 @ 21:23:53

        Kanske för att jag inte ser Brevik i sammanhanget massinvandring. Jag ser honom som en representant för terrorism av det värsta slaget. Han och alla de som sympatiserar om ens för en sekund med det han gjort är fiender till vår civilisation, vår demokrati och själva vår brodernation Norge! Han borde inte sitta på psyket, han borde hängas!

        Svara

  3. William Pasagrante
    Dec 21, 2011 @ 11:03:18

    Jag r v rdefull ven utan ett jobb, eftersom min identitet inte sitter i mitt yrke.

    Svara

  4. Erik
    Dec 13, 2011 @ 18:56:10

    Jag vet inte om jag faller under din definition av ”PK idiot” men jag vågar absolut utmana dig ang terroristens manifest. Enligt Brevik och andra anhängare av eurabia kulten så är väst politiker bundna av ett kontrakt att föra in araber med syfte att de skall ta över EU. EU i sig är skapat för att bli en islamisk stat.

    Jag vet att du själv är tveksam till detta men du kan inte förneka att Brevik mfl tror på dessa snurrigheter. Man måste vara rubbad för att tro på smörjan i manifestet.

    I övrigt så förstår jag inte vad du tycker är förträffligt med en handbok i hur man bygger bomber och undgår upptäckt?

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 13, 2011 @ 20:29:24

      Du hänger upp dig på orsakerna till massinvandringen. Jag tycker det är dumt att förespråka Eurabia utan belägg. Men har du kollat ifall dom har belägg? Bat Yeor själva hänvisar till specifik dokumentation (såvitt jag förstår). Jag SKITER (primärt) i orsakerna! Jag fokuserar på resultatet, som är skit! Där är jag helt enig med Breivik!

      Så debattera utan att blanda in Eurabia, för annars ägnar du dig åt en ointressant skendebatt. Frågan gäller förstås främst om den muslismska massinvandringen är skadlig för sverige eller inte. Orsakerna är ju av mindre intresse. Jag har uppfattningen att du inte är för massinvandring alls, så vi är i så fall inte särskilt oeniga.

      Nej du är definitivt ingen PK-idiot. Först och främst tänker du självständigt även om vi är oeniga i vår analys om kristna invandrare. Men jag kan inte döma ut dig, eftersom du har kunskap jag saknar på området.

      Vem är då PK? Man behöver inte vara PK för att man är invandringsförespråkare eller tom gillar muslimsk massinvandring etc. Motivet är det avgörande! Den som ärligt anser att invandringen är bra är inte PK! Men den som förespråkar invandring för att vara just politiskt korrekt är PK! Många svenska journalister är PK, av rädsla att förlora jobbet. Dvs syftet med att förespråka invandring är att framställa sig själv i god dager, att vara just politiskt korrekt, bli socialt accepterad. Syftet kan vara osäkerhet, rädsla att mista jobbet, av karriärskäl etc. Dom är aldrig bättre än medelmåttor. Dom karakteriseras av att dom flyr debatten, vilket ligger i sakens natur, man saknar ju vettiga argument, då motivet inte är argumenten.

      Svara

      • Erik
        Dec 14, 2011 @ 19:06:08

        Jag förstår vad du menar. Jag önskar vi kunde diskutera utan att gå in på de bisarra eurabia teorierna. När vi ska diskutera våra egna värderingar så blir eurabia som du säger en meningslös skendebatt eftersom ingen av oss är anhängare av eurabia kulten.

        Men ska vi diskutera Breviks terrorism och manifest, Robert Spencer, Ekroth eller partiet SD så blir det tyvärr eurabia kulten en central del av debatten, precis som Marx blir ett självklart inslag i en debatt om Lars Ohly.

        Eftersom det inte var dina värderingar utan Breviks manifest som denna artikel tog upp som motvikt till Björn Wiman så är det väl högst rimligt att debatten handlar om det centrala i manifestet, vilket är eurabia kombinerat med tips till framtida terrorister.

        Vad gäller mina kunskaper om kristna från mellanöstern och det hot de utgör mot vårt samhälle och vår demokrati så behöver du inte söka jobb inom rättsväsendet i Södertälje för att förstå min poäng. Egentligen behöver du bara google och lite tid. Men innan du skriver mer i ämnet så kosta på dig en tågbiljett till Södertälje och ta buss till Ronna och Hovsjö.

        Ta gärna med dig en blond svensk flicka men då bör du lämna dessa områden innan mörkret inträder, du lär förstå poängen ändå. Prata gärna med en polis när du är där och hoppas att han kan släppa PK snacket.

        Jag är ganska övertygad om att du släpper ”islamiserings” snacket efter det och börjar tala om faran med arabisk massinvandring oberoende av religion. Om Malmös polis går kurser i arabiska kallar du det ”islamisering”. Men vad kallas det när Södertäljes lärarkår måste gå kurser i assyriska och syriansk kultur i ett hopplöst försök att få någon respekt från eleverna? Kristendomisering?

        Svara

        • KLARTEXTEN!
          Dec 14, 2011 @ 22:45:25

          Jag har inget emot ”kristendomisering”! Jag åker till Södertälje om du åker till Iran. Sen kan du välja vilket du föredrar. Thats what I´m talkning about!

          Jag blir besviken på dig när du inte fattar trots att jag så tydligt förklarat varför Eurabia är överflödigt i debatten om Breviks samhällsanalys. Låt mig ta en liknelse:

          Ifall du har en infekterad patient (Sverige), så är det oviktigaste hur (Eurabia) han smittats! Det väsentliga är istället ifall infektionen (islamsk massinvandring) är farlig och hur den bör behandlas (stoppa massinvandringen)! Inser du inte det? Breivik beskrev smittoorsak, sjukdomens farlighet och behandlingen! Du begränsar dig till det oviktigaste, smittoorsaken.

          Är du rädd för att debattera väsentligheter?

          Svara

          • Erik
            Dec 23, 2011 @ 16:52:05

            ”Rädd att debattera väsentligheter?”. Jag håller med om att massinvandringen och dess konsekvenser är väsentliga, oavsett hur olämpliga element kommit in i landet. Påstår du att jag någonsin backat för en debatt om det?

            Men att nästan bara prata om ”muslimsk massinvandring” är ungefär lika logiskt som att bara knyta ena skon. Massinvandring från mellanöstern är ett hot oavsett religionstillhörighet.

            Din parallell med att jämföra Södertälje med Iran var aningen bisarr, jag har rest i mellanöstern i jobb och i Nordafrika som turist och sett mycket, dock har jag sluppit Iran.

            Dock så har jag besökt ert Rosengård och mitt arbete har tagit mig till Stockholms förorter som Rinkeby, Tensta, Fittja mfl. Ska man jämföra massinvandring av olika grupper så måste man kolla på vad som händer när de kommer till Sverige. De förorter som totalt domineras av kristna från mellanöstern toppar listan vad gäller bilbränder, sexualbrott, våld mot poliser mm. Era försök att koppla sådant till islam är missvisande, det är arabisk kultur oavsett religion.

            Men nu gled jag utanför ämnet. Det är knappast en oväsentlig skendebatt att diskutera vad som drev Brevik att springa runt på ön och skjuta prick på barn. Eurabia var en viktig motiverande faktor där, Brevik trodde på fullt allvar att barnen på ön kämpade för att förvandla EU till en islamisk stat.

            Så ska du och jag diskutera massinvandring så behöver vi inte blanda in Eurabia. Men ska vi diskutera hurvida Brevik, Fjordman, Spencer och Ekroth är vid sunda vätskor och hurvida man bör lyssna på dem så kan vi tyvärr inte frångå dessa barocka konspirationsteorier. Det vore lika fel som att diskutera Lars Ohly utan att nämna Marx och Kommunismen.

          • KLARTEXTEN!
            Dec 24, 2011 @ 02:43:49

            Det är möjligt att Breivik ansåg att barnen medverkade till islamiseringen. Det är iofs korrekt. Men inte ens Breivik ansåg att det var skäl att mörda dom! Skälet var istället att gör ett så fruktansvärt illdåd att han lyckades spränga hål i medias pansar (censur av oliktänkande). Det ligger en stark logik i detta resonemang. Men man kan för den sakens skulle inte begå helt omänskliga handlingar!

            Du ÄR feg, då du hävdar att Brevik och hans meningsfränder inte kan diskuteras utan att inkludera Eurabia. Därmed har du slagit fast att du inte vill diskutera Breivik. Fegt av dig. Jag säger att dom i många stycken har helt rätt och det kan jag hävda utan att tro på Eurabia.

            Återigen du vill enbart debattera sjukdomens orsak, inte diagnos eller behandling. Dåraktigt!

Kommentera

