Vill du skriva inlägg på denna blogg?

Jag inbjuder er att skriva egna inlägg på bloggen. Jag kommer inte att förhandsgranska inläggen, utan dom sköter ni på egen hand. Inläggen skall dock vara kritiska mot islam och massinvandringen, eller dess konsekvenser.

Jag vill inte att du förhandsmodererar kommentarerna och du kan inte radera dessa. Det är illa nog att PK-media begränsar yttrandefriheten!

Du kan skriva under pseudonym och jag behöver inga personliga uppgifter av er.

Är du intresserad? Hör av dig, tex genom att acceptera i en kommentar (var som helst). Som vanligt gäller att ifall du mailar, så skriv en kommentar att du mailat.

6 kommentarer (+lägga till din?)

  1. thores
    Okt 26, 2012 @ 01:04:23

    Jag har läst och ”tuggat” mig igenom hela den förbannade koranen, sida för sida ord för ord, allt utan undantag. Och jag noterade ca 700 hot mot oss som inte tror på skiten. Om jag nu skulle upprätta en ny religion som skulle heta ”PUTTEFNASK” och jag i den heliga boken skulle skriva att i PUTTFNASKS heliga skrift så står det om inte muslimerna tror på ”PUTTEFNASK” SÅ SKULLE VI KOKA DOM, steka dom tills huden blev helt genomstekt, hälla kokande vatten över islamerna om dom inte villa tro på våran ”PUTTEFNASK”
    Ja detta är exakt vad som står i deras koran vad dom skall göra med oss, om vi inte vill tro på deras gud.
    Jag gillar ingen religion.
    Jag läser Rickard Dawkins böcker
    Men jag har andra länkar till andra bloggar där jag har noterat en del om islam
    Kolla här http://islaminferno.blogspot.se/
    Thore

    Svara

  2. frnkopplad
    Dec 30, 2011 @ 19:28:11

    Tjena Klartexten! Eftersom du inte kollar dina mail särskilt ofta, präntar jag ner ett meddelande här. Jag har en hel uppsjö med nya uppslag men då jag har fått ett ganska kul timjobb och jag blivit ringrostig efter ett längre uppehåll mellan jobb, väntar jag med att lägga in ”dagböckerna” tills dess att jag antingen får uppehåll eller vänjer mig vid den nya arbetsbördan och får in nya rutiner…

    Ha ett gott nytt ÅR så länge! DU är inte ENSAM, kom ihåg det! VI är MÅNGA oavsett ursprung som vill bevara det svenska samhället och återskapa det till det välfärdssamhälle det en gång VAR! Vi kämpar på!

    Svara

  3. Lana
    Dec 16, 2011 @ 19:18:47

    Tillåter du ( och notera nu att min fråga är ärlig och inte retoriisk ) ,i syfte att höja taket, inlägg som strider gentemot dem som hitintills deklarerats med önskvärd tydlighet i denna blogg.

    No pun intended

    Svara

    • KLARTEXTEN!
      Dec 17, 2011 @ 17:36:17

      Menar du om jag tillåter invandrar- och islamvänliga inlägg? I så fall, Ja! Allt för att främja en fri debatt, men som sagt, inga kommentarer får raderas!

      Svara

  4. Stig Palm
    Dec 14, 2011 @ 16:24:21

    Så bra! Tack så mycket. Återkommer…

    Svara

Kommentera

