Massinvandringen bäddar för marknadshyror!

Alliansens mål med massinvandringen har från början varit lönedumpning (via arbetslöshet) och marknadshyror (via bostadsbrist)! Mycket riktigt ökar kraven från Alliansens på marknadshyror i takt med den katastrofala bostadsbristen. Trorts skriande bostadsbrist i storstäderna (där jobb och utbildning finns) ökar massinvandringen.

Studenter, ungdomar och arbetsvilliga kan inte flytta dit utbildning och jobb finns! Alltfler kommuner deklarerar att det råder bostadsbrist och att man därför inte kan ta emot fler fejk-flyktingar. Men vansinnet fortsätter och flyktingarna blir kvar i flyktingförläggningar.

Att vi har världens största massinvandring men inga bostäder till dom invandrade är helt vanvettigt! Men naturligtvis får ”flyktingarna” förtur i bostadskön! Svenskar får snällt ställa sig sist!

Detta är en medvteten strategi från Alliansens sida! Det finns ingen som helst moral med att hyresgäster skulle finansiera massinvandringen via marknadshyror! Bostadsbristen är artificiellt skapad, via en onaturlig massinvandring. Dom som har skapat bostadsbristen har också ansvaret för att lösa den! Hyresgästerna måste naturligtvis bestämt sätta ner foten!

Det finns bara ETT vettigt sätt att komma tillrätta med bostadsbristen: stoppa massinvandringen! Men regeringen Reinfeldt har gett sig fan på att trotsa SD och allt förnuft; Kosta vad det kosta vill! Och det kostar!

SVD idag:

”Dags införa marknadshyror”

Det behövs en friare hyressättning

10 kommentarer (+lägga till din?)

  1. Lövet
    Jan 17, 2013 @ 12:36:18

    Alliansen vill införa marknadshyror eftersom deras klientel vill tjäna mer pengar. Detta har inte ett skit med de invandrare som kategoriskt svartmålas på den här bloggen att skaffa.

    Svara

  2. Mats Olsson
    Jan 16, 2013 @ 19:10:41

    jag hatar nasism och komunism men dem som tycker att jag som inte stavar prefekt och stavar bättre är bättre och dom som är snyggare eller dom som inte e feta är bättre så vad då så kan vi intre träffas så vi kan ”prata” om det eller och??????? jag vill träffa dig så ge en tid så vi kan träffas????? när och var som hälst eller???

    Svara

  3. Mats Olsson
    Jan 16, 2013 @ 18:44:10

    så vem är vinnaren det är inte jag och absolut inte du för framtiden är snart här

    Svara

  4. Mats Olsson
    Jan 16, 2013 @ 18:41:53

    men den som i slutänden kommer att straffa dom som står för den politiken som förs är JAG och det kommer inte vara nådig så jag sparar din kommentar och dit namn

    Svara

  5. Mats Olsson
    Jan 16, 2013 @ 18:33:49

    fasism e inte det jag förespråkar men jag ser att det är det som gäller i dagens sverige eller i eu är fasism rools så jag inte är värd mycket jag vet att jag jag inte är värd lika mycket som andra så är det så framtiden är skrivan som du vet

    Svara

  6. Mats Olsson
    Jan 16, 2013 @ 18:23:17

    ännu en fasist som tänker att om man är ordblind så är man inte lika myket värd så det innebär fasism rools eller?????????????????

    Svara

  7. Mats Olsson
    Jan 16, 2013 @ 15:59:46

    Hej
    detta är inte ämnet som du skrev om men det rör oss alla.
    Jag frågade göteborgs tingstätt om namnet på dummare om 2 mål först om villken dummare som var ansvarig i kortedala målet som inte tycker att grov misshandel är tillräckligt för att dom ska ha fängelse och utvisning och dummaren som dömde i traffiking målet som tycker deras ord inte är värt lika mycket för dom är fattiga och sanolikt vill ha skadestånd och deras svar var att det har dom inte uppgifter om villka dommare som dömmer i olika fall????
    Jag är inte våldsam jag tänkte att jag skulle lägga ut deras namn på internet med foto för folk har rätt att veta men nu har jag nog säpo efter mig men jag bor i göteborg så det är nog bra för här skjuter dom och så vidare men det är inte bara våldsbrottslingar som ska hängas ut på nätet det är även dummare (dommare) som vill ha en sådan utväckling som dom jobbar för.

    Svara

Kommentera

